eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowicePrzeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)



Ogłoszenie z dnia 2025-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WADOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357011493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Batorego 2A

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338709010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@pcpr-wadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-wadowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna, wspieranie osób niepełnosprawnych, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76927fab-0f98-4133-93c4-ee9cf9372226

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026112/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi psychologiczne - przeprowadzenie diagnozy potrzeb uczestników projektu (dot. II edycji rekrutacji) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Razem dla aktywności, EFS+, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, priorytet 6, działanie 6.26, typ projektu-A

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76927fab-0f98-4133-93c4-ee9cf9372226

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont Wykonawców oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ Informacje te dostępne są również w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) niniejszego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO oraz dotycząca administratora danych osobowych opisana jest w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR/261/81/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 28500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu - osoby związane z pieczą zastępczą dla 19 Uczestników.
Indywidualne spotkania z uczestnikami będą odbywać się na terenie Wadowic tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Batorego 2A.
Na jednego Uczestnika wraz z przygotowaniem pisemnej diagnozy przypadają 3 godziny zegarowe. Łączna liczba godzin dla zadania – 57. Spotkania będą organizowane od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych z Zamawiającym (spotkania będą mogły być organizowane od godz.8.00 do 20.00). Dni i godziny spotkań powinny być dostosowane do indywidualnych możliwości uczestnika.

4.2.5.) Wartość części: 14250 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ:
1.
1) Cena (C) – waga kryterium 60% = 60pkt
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach – waga kryterium 20 pkt

Kryteria jakościowe od pkt.2 do 3 będą oceniane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w formularzu ofertowym.
Kryteria dodatkowe muszą odnosić się do osoby, wskazanej w formularzu „Wykaz osób” – przedstawionym Zamawiającemu w późniejszym etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego, po ocenie oferty jako najkorzystniejszej.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
Łączna cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Łączna cena oferty ocenianej brutto*
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca w ofercie cenowej przedstawi cenę łączną za całość zadania/zadań oraz przedstawi cenę jednostkową za sporządzenie diagnozy dla jednego uczestnika, która będzie obejmowała również spotkania (łącznie spotkania i przygotowanie diagnozy na 1 uczestnika – 3 godziny).
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
Liczba punktów za pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 15 pkt
powyżej 6 lat -20 pkt

Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, następnie podzieli je przez 12 m-cy i w ten sposób uzyska pełne lata, które będą podlegać ocenie wg ww. punktacji.

3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 20 pkt.
Ocenie będzie podlegać ilość szkoleń psychologa podnoszących jego praktyczne kwalifikacje zawodowe, w których psycholog brał udział i z których uzyskał zaświadczenie/certyfikat. Ocenie podlegają 2 lata doświadczenia zawodowego :
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Ilość szkoleń – w 2025 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów

Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba Zadania, Zamawiający dopuszcza aby te same osoby (min.2) zostały wskazane zarówno dla części 1 jak i części 2 zamówienia, o ile Wykonawca zapewni możliwość pełnej i terminowej realizacji obu części zamówienia. Zamawiający ocenia wówczas kryteria jakościowe odrębnie dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danego zadania, Zamawiający oceni osobę o najwyższym doświadczeniu. Kryteria jakościowe muszą odnosić się do danego psychologa.
Ocena Zadania 1 i Zadania 2 odbywa się niezależnie.
3. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni danych w formularzu ofertowym w zakresie kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
5. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = C + KJ1 + KJ2
P- łączna ilość uzyskanych punktów
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu – osoby z niepełnosprawnością dla 19 Uczestników.
Indywidualne spotkania z uczestnikami będą odbywać się na terenie Wadowic, Andrychowa, Spytkowic i Zebrzydowic w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Na jednego uczestnika wraz z przygotowaniem pisemnej diagnozy przypadają 3 godziny zegarowe. Łączna liczba godzin dla zadania – 57. Spotkania będą organizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 14.00, natomiast w soboty – jeżeli będzie to wynikało z potrzeb Uczestników ( w godzinach wskazanych przez Zamawiającego).

4.2.5.) Wartość części: 14250 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ:
1.
1) Cena (C) – waga kryterium 60% = 60pkt
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach – waga kryterium 20 pkt

Kryteria jakościowe od pkt.2 do 3 będą oceniane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w formularzu ofertowym.
Kryteria dodatkowe muszą odnosić się do osoby, wskazanej w formularzu „Wykaz osób” – przedstawionym Zamawiającemu w późniejszym etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego, po ocenie oferty jako najkorzystniejszej.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
Łączna cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Łączna cena oferty ocenianej brutto*
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca w ofercie cenowej przedstawi cenę łączną za całość zadania/zadań oraz przedstawi cenę jednostkową za sporządzenie diagnozy dla jednego uczestnika, która będzie obejmowała również spotkania (łącznie spotkania i przygotowanie diagnozy na 1 uczestnika – 3 godziny).
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
Liczba punktów za pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 15 pkt
powyżej 6 lat -20 pkt

Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, następnie podzieli je przez 12 m-cy i w ten sposób uzyska pełne lata, które będą podlegać ocenie wg ww. punktacji.

3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 20 pkt.
Ocenie będzie podlegać ilość szkoleń psychologa podnoszących jego praktyczne kwalifikacje zawodowe, w których psycholog brał udział i z których uzyskał zaświadczenie/certyfikat. Ocenie podlegają 2 lata doświadczenia zawodowego :
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Ilość szkoleń – w 2025 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów

Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba Zadania, Zamawiający dopuszcza aby te same osoby (min.2) zostały wskazane zarówno dla części 1 jak i części 2 zamówienia, o ile Wykonawca zapewni możliwość pełnej i terminowej realizacji obu części zamówienia. Zamawiający ocenia wówczas kryteria jakościowe odrębnie dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danego zadania, Zamawiający oceni osobę o najwyższym doświadczeniu. Kryteria jakościowe muszą odnosić się do danego psychologa.
Ocena Zadania 1 i Zadania 2 odbywa się niezależnie.
3. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni danych w formularzu ofertowym w zakresie kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
5. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = C + KJ1 + KJ2
P- łączna ilość uzyskanych punktów
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia (do danej części zamówienia) skieruje co najmniej jedną osobę do świadczenia usług psychologicznych, która jest zdolna do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie co najmniej następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
- posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog,
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba zadania – Zamawiający dopuszcza wykazanie co najmniej 2 osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeń i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa
w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4- załącznik nr 4 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie ze wskazówkami z ust. 7 rozdziału XIV SWZ) – jeżeli dotyczy
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany do umowy, które zostały opisane w Załączniku Nr 7 do SWZ "Projektowane postanowienia umowy", m.in.:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu jej obowiązywania wskazanego w § 3 w przypadku:
a) zmiany prawa, powodującej niemożliwość wykonania umowy lub wystąpienia Siły Wyższej, tj. wtedy wydłużenie okresu obowiązywania umowy następuje na czas odpowiadający okresowi trwania zdarzenia spowodowanego zmianą prawa lub wystąpieniem Siły Wyższej;
b) w przypadku zaistnienia losowych sytuacji uczestników, w szczególności takich jak choroba lub wypadek i związanej z tym niemożliwości uczestniczenia przez nich w diagnozie w wyznaczonych terminach o czas niezbędny do przeprowadzenia diagnozy, jednakże nie dłużej niż o 30 dni;
c) w przypadku rezygnacji Uczestnika projektu i trwania procesu rekrutacji dodatkowej, tj. wtedy wydłużenie okresu obowiązywania umowy następuje na czas trwania procesu rekrutacji, i ewentualnie dodatkowo na czas konieczny do przystąpienia do badania i sporządzenia diagnozy, jednakże nie dłużej niż o 30 dni.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie personelu – w zakresie wskazanym w § 2 ust. 5.
4. Zamawiający przewidział możliwość ograniczenia zamówienia w sytuacji i wg zasad opisanych w § 1 ust.4. W przypadku wystąpienia tych sytuacji do umowy, stosuje się wówczas zasady rozliczeń wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 4 ust. 3.
5. Zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.