Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WADOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357011493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Batorego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338709010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@pcpr-wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-wadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna, wspieranie osób niepełnosprawnych, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76927fab-0f98-4133-93c4-ee9cf9372226
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026112/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi psychologiczne - przeprowadzenie diagnozy potrzeb uczestników projektu (dot. II edycji rekrutacji) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Razem dla aktywności, EFS+, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, priorytet 6, działanie 6.26, typ projektu-A
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76927fab-0f98-4133-93c4-ee9cf93722263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont Wykonawców oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ Informacje te dostępne są również w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) niniejszego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO oraz dotycząca administratora danych osobowych opisana jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR/261/81/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 28500 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu - osoby związane z pieczą zastępczą dla 19 Uczestników.
Indywidualne spotkania z uczestnikami będą odbywać się na terenie Wadowic tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Batorego 2A.
Na jednego Uczestnika wraz z przygotowaniem pisemnej diagnozy przypadają 3 godziny zegarowe. Łączna liczba godzin dla zadania – 57. Spotkania będą organizowane od poniedziałku do soboty w godzinach ustalonych z Zamawiającym (spotkania będą mogły być organizowane od godz.8.00 do 20.00). Dni i godziny spotkań powinny być dostosowane do indywidualnych możliwości uczestnika.
4.2.5.) Wartość części: 14250 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ:
1.
1) Cena (C) – waga kryterium 60% = 60pkt
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach – waga kryterium 20 pkt
Kryteria jakościowe od pkt.2 do 3 będą oceniane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w formularzu ofertowym.
Kryteria dodatkowe muszą odnosić się do osoby, wskazanej w formularzu „Wykaz osób” – przedstawionym Zamawiającemu w późniejszym etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego, po ocenie oferty jako najkorzystniejszej.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
Łączna cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Łączna cena oferty ocenianej brutto*
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca w ofercie cenowej przedstawi cenę łączną za całość zadania/zadań oraz przedstawi cenę jednostkową za sporządzenie diagnozy dla jednego uczestnika, która będzie obejmowała również spotkania (łącznie spotkania i przygotowanie diagnozy na 1 uczestnika – 3 godziny).
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
Liczba punktów za pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 15 pkt
powyżej 6 lat -20 pkt
Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, następnie podzieli je przez 12 m-cy i w ten sposób uzyska pełne lata, które będą podlegać ocenie wg ww. punktacji.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 20 pkt.
Ocenie będzie podlegać ilość szkoleń psychologa podnoszących jego praktyczne kwalifikacje zawodowe, w których psycholog brał udział i z których uzyskał zaświadczenie/certyfikat. Ocenie podlegają 2 lata doświadczenia zawodowego :
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Ilość szkoleń – w 2025 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba Zadania, Zamawiający dopuszcza aby te same osoby (min.2) zostały wskazane zarówno dla części 1 jak i części 2 zamówienia, o ile Wykonawca zapewni możliwość pełnej i terminowej realizacji obu części zamówienia. Zamawiający ocenia wówczas kryteria jakościowe odrębnie dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danego zadania, Zamawiający oceni osobę o najwyższym doświadczeniu. Kryteria jakościowe muszą odnosić się do danego psychologa.
Ocena Zadania 1 i Zadania 2 odbywa się niezależnie.
3. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni danych w formularzu ofertowym w zakresie kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
5. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = C + KJ1 + KJ2
P- łączna ilość uzyskanych punktów
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu – osoby z niepełnosprawnością dla 19 Uczestników.
Indywidualne spotkania z uczestnikami będą odbywać się na terenie Wadowic, Andrychowa, Spytkowic i Zebrzydowic w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Na jednego uczestnika wraz z przygotowaniem pisemnej diagnozy przypadają 3 godziny zegarowe. Łączna liczba godzin dla zadania – 57. Spotkania będą organizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 14.00, natomiast w soboty – jeżeli będzie to wynikało z potrzeb Uczestników ( w godzinach wskazanych przez Zamawiającego).
4.2.5.) Wartość części: 14250 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ:
1.
1) Cena (C) – waga kryterium 60% = 60pkt
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach – waga kryterium 20 pkt
Kryteria jakościowe od pkt.2 do 3 będą oceniane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w formularzu ofertowym.
Kryteria dodatkowe muszą odnosić się do osoby, wskazanej w formularzu „Wykaz osób” – przedstawionym Zamawiającemu w późniejszym etapie badania ofert, na wezwanie Zamawiającego, po ocenie oferty jako najkorzystniejszej.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
Łączna cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
Łączna cena oferty ocenianej brutto*
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca w ofercie cenowej przedstawi cenę łączną za całość zadania/zadań oraz przedstawi cenę jednostkową za sporządzenie diagnozy dla jednego uczestnika, która będzie obejmowała również spotkania (łącznie spotkania i przygotowanie diagnozy na 1 uczestnika – 3 godziny).
2) Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - waga kryterium 20 pkt.
Liczba punktów za pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa:
2 lata – 0 pkt
3 – 4 lata – 5 pkt
5 – 6 lat - 15 pkt
powyżej 6 lat -20 pkt
Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, następnie podzieli je przez 12 m-cy i w ten sposób uzyska pełne lata, które będą podlegać ocenie wg ww. punktacji.
3) Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach - waga kryterium 20 pkt.
Ocenie będzie podlegać ilość szkoleń psychologa podnoszących jego praktyczne kwalifikacje zawodowe, w których psycholog brał udział i z których uzyskał zaświadczenie/certyfikat. Ocenie podlegają 2 lata doświadczenia zawodowego :
Ilość szkoleń – w 2024 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Ilość szkoleń – w 2025 r. :
- 2 szkolenia - 4 punkty
- 4 szkolenia – 6 punktów
- powyżej 5 szkoleń - 10 punktów
Kryteria jakościowe muszą się odnosić do doświadczenia psychologów wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie osób”.
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba Zadania, Zamawiający dopuszcza aby te same osoby (min.2) zostały wskazane zarówno dla części 1 jak i części 2 zamówienia, o ile Wykonawca zapewni możliwość pełnej i terminowej realizacji obu części zamówienia. Zamawiający ocenia wówczas kryteria jakościowe odrębnie dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji danego zadania, Zamawiający oceni osobę o najwyższym doświadczeniu. Kryteria jakościowe muszą odnosić się do danego psychologa.
Ocena Zadania 1 i Zadania 2 odbywa się niezależnie.
3. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni danych w formularzu ofertowym w zakresie kryteriów jakościowych, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w zakresie dodatkowych kryteriów.
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
5. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = C + KJ1 + KJ2
P- łączna ilość uzyskanych punktów
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, oświadczeń, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ1) – doświadczenie zawodowe psychologa w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe (KJ2) - udział psychologa w szkoleniach
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia (do danej części zamówienia) skieruje co najmniej jedną osobę do świadczenia usług psychologicznych, która jest zdolna do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie co najmniej następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
- posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog,
Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na oba zadania – Zamawiający dopuszcza wykazanie co najmniej 2 osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w złożonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeń i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa
w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4- załącznik nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie ze wskazówkami z ust. 7 rozdziału XIV SWZ) – jeżeli dotyczy2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany do umowy, które zostały opisane w Załączniku Nr 7 do SWZ "Projektowane postanowienia umowy", m.in.:1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu jej obowiązywania wskazanego w § 3 w przypadku:
a) zmiany prawa, powodującej niemożliwość wykonania umowy lub wystąpienia Siły Wyższej, tj. wtedy wydłużenie okresu obowiązywania umowy następuje na czas odpowiadający okresowi trwania zdarzenia spowodowanego zmianą prawa lub wystąpieniem Siły Wyższej;
b) w przypadku zaistnienia losowych sytuacji uczestników, w szczególności takich jak choroba lub wypadek i związanej z tym niemożliwości uczestniczenia przez nich w diagnozie w wyznaczonych terminach o czas niezbędny do przeprowadzenia diagnozy, jednakże nie dłużej niż o 30 dni;
c) w przypadku rezygnacji Uczestnika projektu i trwania procesu rekrutacji dodatkowej, tj. wtedy wydłużenie okresu obowiązywania umowy następuje na czas trwania procesu rekrutacji, i ewentualnie dodatkowo na czas konieczny do przystąpienia do badania i sporządzenia diagnozy, jednakże nie dłużej niż o 30 dni.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie personelu – w zakresie wskazanym w § 2 ust. 5.
4. Zamawiający przewidział możliwość ograniczenia zamówienia w sytuacji i wg zasad opisanych w § 1 ust.4. W przypadku wystąpienia tych sytuacji do umowy, stosuje się wówczas zasady rozliczeń wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 4 ust. 3.
5. Zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-16
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2026 r.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Obsługa transportowa robót publicznych organizowanych w ramach ręcznego oczyszczania Gminy Wadowice w roku 2026.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznym w Gminie Michałów"
- Specjalistyczne usługi świadczone w ramach działań Punktu Konsultacyjnego
- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)
- Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
- Świadczenie usługi przez instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Prowadzenie konsultacji dla osób z rodzin z problemem uzależnienia i prowadzenie zajęć psychoedukacji grupowej dla osób współuzależnionych, doświadczonych przemocą w rodzinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





