Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331222/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00345740/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż klimatyzatorów – zamówienie nr 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338545493
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bd80a6c-86cd-42c8-b7bd-096725e08d711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż klimatyzatorów – zamówienie nr 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd80a6c-86cd-42c8-b7bd-096725e08d71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00588047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127180 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach znajdujących się w siedzibie Zamawiającego (18 jednostek) oraz w Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym BUCZE w Górkach Wielkich (3 jednostki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Analiza pytań kierowanych przez Wykonawców i wiedzy dostępnej Zamawiającemu w zakresie informacji potrzebnych Wykonawcom w celu przygotowania rzetelnej oferty pokazała, że przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący oraz nie zostały w nim uwzględnione wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty i nie jest możliwym naprawienie tego poprzez zmiany w opisie przedmiotu zamówienia lub w trybie udzielenia wyjaśnień do zadanych zapytań. Analiza ta pokazała również że zakres robót budowlanych, koniecznych do wykonania w zamówieniu jest tak daleko idący, że bez ich zrealizowania nie da się osiągnąć zamierzonego celu. W świetle powyższego, zamówienie powinno zostać zakwalifikowane jako roboty budowlane. Doszło zatem do istotnej zmiany opisu przedmiotu zamówienia, który pierwotnie błędnie zakwalifikowano jako dostawa i stanowi to podstawę do unieważnienia postępowaniaINNE PRZETARGI Z USTRONIA
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej powiatu pabianickiego
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
- DOSTAWA PRZYCZEPY SZYBKIEGO REAGOWANIA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa i montaż klimatyzatora w budynku Instytutu Sztuk Muzycznych przy ul. Niemcewicza 2 w Cieszynie
- Instalacja klimatyzacji freonowej w istniejącym budynku świetlicy wiejskiej w Huszlewie- w ramach zad. Modernizacja sufitu wraz z wymianą systemu oświetlenia na energooszczędne w św. wiej. w Huszlewie
- "Rewitalizacja Hrubieszowskiego Domu Kultury"
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





