eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg"Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185918

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b15a4b-25ac-420e-9150-29c52adfd910

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060074/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.7.2025.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2173753,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu, w tym w szczególności:
1) zabezpieczenie ratownicze obiektów należących do Kompleksu Obiektów Basenowych (dalej: KOB), tj.:
d) Centrum Rekreacji Wodnej „Dolinka” przy ul. Moniuszki 25 (dalej: CRW „Dolinka”);
e) Krytej Pływalni przy ul. Robotniczej 68 (dalej: „krytej pływalni”);
f) Parku Wodnego „Dolinka” przy u. Moniuszki 27;
i realizacji niniejszej usługi w oparciu o harmonogram zabezpieczenia usług ratownictwa wodnego, stanowiący załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz w oparciu o regulacje bezpieczeństwa wodnego w poszczególnych obiektach, stanowiące załącznik nr 4 do wzoru umowy;
2) zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów należących do KOB stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 714.) wraz z aktami wykonawczymi, tj.:
a) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U.2012 poz. 747),
b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz. U z 2022r., poz. 1979),
c) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych
w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1607),
d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1981).
3) realizacja usługi wyłącznie poprzez uprawnionych ratowników wodnych. Przez pojęcie ratownik wodny - rozumie się, zgodnie z art. 2 ust. 5 Ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach, osobę posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu ratownictwa i technik pływackich oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym i spełniającą wymagania określone
w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym
(t.j. Dz.U. 2024 poz. 652) zatrudnioną lub pełniącą służbę w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub będącą członkiem tego podmiotu,
4) realizacja usługi wyłącznie poprzez ratowników wodnych zatrudnionych (zweryfikowanych) zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1802).
5) realizacja usługi przez osoby posługujące się językiem polskim w stopniu co najmniej komunikatywnym,
6) zgłaszanie konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego i medycznego (wyposażenie apteczki) w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi,
7) wykonywanie poleceń kierownictwa KOB (w ramach przestrzegania przepisów wynikających z Regulacji bezpieczeństwa wodnego na obiektach),
8) dbanie o dobre imię Zamawiającego oraz Wykonawcy,
9) wyznaczenie pracownika, który będzie pełnił rolę stałego Koordynatora w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i/lub e-mailowego z przedstawicielem ze strony Zamawiającego, oraz co najmniej jednokrotnego bezpośredniego kontaktu w ciągu miesiąca. Do zadań Koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi oraz zarządzaniem personelem Wykonawcy. Osoba ta zostanie wskazana Zamawiającemu przed podpisaniem umowy’
10) Wyznaczenie kierownika zmiany, o ile nie został on wyznaczony spośród pracowników. Zamawiającego;
11) zabezpieczenie na własny koszt i ryzyko strojów służbowych dla ratowników wodnych, tj. czerwonych spodenek i koszulek z napisem RATOWNIK, obuwia z antypoślizgową podeszwą,
12) ratownicy wodni wykonujący przedmiot umowy nie będą podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług,
13) posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszej umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
14) pozostałe uregulowania dotyczące świadczenia przedmiotowej usługi określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
2. Charakterystyka obiektów należących do KOB:
1) CRW „Dolinka” ul. Moniuszki 25
a) Strefa sportowa: basen sportowy, o wymiarach 25x21 m, posiadający 8 torów pływackich i głębokości od 1,3 m do 1,9 m.
b) Strefa rekreacyjna: Basen rekreacyjny o wymiarach 13,5x7 m i głębokości do 1,3 m, Brodzik o głębokości do 50 cm
c) Strefa relaksu: dwie wanny z hydromasażem oraz kompleks saun: sucha, parowa, biosauna, strefa schładzania z natryskami i basenem schładzającym, biczami wodnymi
i natryskami oraz strefa z 6 podgrzewanymi leżakami.
2) Kryta pływalnia, ul. Robotnicza 68:
a) basen sportowy o wymiarach 25x12,5 m (6 torów) i głębokości 1,2-2,0 m.
b) basen rekreacyjny o wymiarach 9,6x3,5 m i głębokość 0,9 – 1,2m.
c) sauna sucha i infrared.
3) Park Wodny „Dolinka” ul. Moniuszki 27
a) Niecka wielofunkcyjna basenu rekreacyjnego, w nieregularnym kształcie, o łącznej powierzchni lustra wody 1739,3m2, obejmuje:
- część rekreacyjną ogólną o głębokości wody 1,2m z wyspą podwodną o głębokości wody 0,03m wyposażoną w atrakcje wodne;
- 3 wydzielone tory pływackie o głębokości zmiennej 1,2-1,8m;
- pętlę rwącej rzeki o głębokości 1,3m;
- brodzik dla dzieci, w kształcie koła, o powierzchni lustra wody: 251,5m2 i głębokości zmiennej od 0,01m do 0,30m, wyposażony w atrakcje i zabawki wodne.
b) Zespół zjeżdżalni z wannami hamownymi;
Zespół zjeżdżalni składa się z 5 zjeżdżalni wodnych różnych typów startujących ze wspólnej wieży startowej z trzech różnych poziomów.
Każda ze zjeżdżalni posiada własny basen lądujący w postaci hamowni o głębokości wody 200 mm i długości 8 lub 12 m. Dla wszystkich zjeżdżalni zaprojektowano wspólną wieżę startową z trzema poziomami startowymi oraz wspólną klatką schodową prowadzącą z poziomu terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1489901,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1809193,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1489901,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843762

7.3.3) Ulica: ul. Dolina 5B/19,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-551

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1489901,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.