eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrazymySukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Grazymach w 2026 roku.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Grazymach w 2026 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GRAZYMACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grazymy 1

1.5.2.) Miejscowość: Grazymy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 089 5131461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgrazymy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgrazymy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Opieka nad osobami niepełnosprawnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Grazymach w 2026 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e69eba31-1933-42bd-9a44-6673863c03ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00423137/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Grazymach w okresie 1.01.2026 - 31.12.2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e69eba31-1933-42bd-9a44-6673863c03ca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się za pomocą poczty elektronicznej po upływie terminu składania ofert pod adresem dps@dpsgrazymy.pl przy czym złożenie oferty wraz załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
2.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy e-Zamówienia Wykonawca powinien utworzyć konto użytkownika.
3. Pomoc dla Wykonawcy oraz regulamin korzystania z systemu platformy e-Zamówienia można uzyskać w Centrum Pomocy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ zamieszczone zostały w zakładce „Pomoc” oraz regulamin: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu e-zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej w Grazymach, Adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie Tel: 089 5131461, adres e - mail: dps@dpsgrazymy.pl , posiadający NIP 739-12-43-821; Regon 000293367.
1.2. administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: dps@dpsgrazymy.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, w którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 74 ustawy Pzp.
1.5. Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczący (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierne dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani znaną ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem zakresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, w których mowa o art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z artykułem 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przeniesienia danych osobowych, o których mowa w artykule 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
1.10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.VII.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 469450 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 1 - mięso;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 69550 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 2 - wędliny;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 112000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 3 - chleb, bułki;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 52400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 4 - nabiał, drożdże;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 100000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 5 - warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 23850 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 6 - różne artykuły spożywcze;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 66750 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 7 - wyroby ciastkarskie, ciastka;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 3500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811200-8 - Rogaliki

15811300-9 - Pieczywo francuskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 8 - jaja kurze;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 12400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach w 2026 roku, adres dostawy: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie - część nr 9 - owoce, warzywa i podobne produkty;
2.Ilości wskazane w poszczególnych częściach mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość zamawianych produktów może być mniejsza lub większa od wskazanej, w zależności od przygotowywanych jadłospisów i bieżących potrzeb.
3.Rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy.
5.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
6.Warunki realizacji zamówienia:
•sukcesywne dostawy własnym transportem Wykonawcy (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS w Grazymach , adres: Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd, woj. Warmińsko-mazurskie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
•Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
•dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
•dostawa zamawiana będzie tygodniowo zgodnie z wykazem do poszczególnych części od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 11:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
•do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.2.5.) Wartość części: 29000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegółowo został opisany w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 poz.1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
- w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczenia w zakresie określonym
w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko
w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert, co oznacza, że wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, w przypadku, gdy złożono tylko jedną ofertę. W związku z powyższym w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia
w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; przedmiotowy odpis dotyczący również podmiotu udostepniającego zasoby lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Deklaracje zgodności i jakości zgodnie z Polskimi Normami lub parametrami odnoszącymi się do Polskich Norm i terminów przydatności do spożycia (PN-A dotyczące pieczywa, PN-EN ISO dla systemów jakości).
2. Deklaracja dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. ,,O bezpieczeństwie żywności i żywienia”( Dz.U. 2023 poz. 1448, ze zm.).
3. Certyfikat jakości i bezpieczeństwa - HACCP, ISO 22000, BRC, IFS – systemy zarządzania bezpieczeństwem żywności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Załącznik nr 4 do SWZ.
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczalne na podstawie art. 455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.2. nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych;
4.3. nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;
4.4. nie przewiduje aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy Pzp;
4.5. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4.6. nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 442 ustawy Pzp);
4.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował kryterium ceny o wadze 100 %. Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust.2 odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4.9. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto 492 000 zł na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Grazymach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.