eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoModernizacja stacji zlewczej typu STZ w miejscowości Brzostów



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji zlewczej typu STZ w miejscowości Brzostów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1189869

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji zlewczej typu STZ w miejscowości Brzostów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e11b47d-2cbd-4ec4-8104-42dc61657d63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034568/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja stacji zlewczej typu STZ w miejscowości Brzostów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach inwestycji B3.1.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno- ściekową na terenach wiejskich Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach projektu KPOD.03.15-IW.27-0134/25 „Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Gola wraz z wymianą wodomierzy na terenie Gminy Jaraczewo oraz modernizacją stacji zlewczej w miejscowości Brzostów

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464443

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Modernizacja punktu zlewnego w miejscowości Brzostów, dz. nr ewid. 209/1, ark. m. 2, obręb Góra. Zakres zadania polega na demontażu elementów technologicznych istniejącej stacji zlewnej typu STZ 201 M1S, tj. rozebranie zewnętrznego poszycia z blachy nierdzewnej, zdemontowanie warstwy izolacji termicznej, pokrycie dachu, pokrycie podłogi. Na istniejącej konstrukcji kontenera zostanie zamontowana ponownie warstwa izolacji termicznej z pianki PUR, pokrycie zewnętrzne z blachy ze stali nierdzewnej 1.4301 AISI 304 gr. 1mm. Całkowita grubość ściany wynosić będzie 40 mm. Na podłodze zostanie zamontowana blacha aluminiowa ryflowana gr. 2 mm.
Kontenerowa stacja zlewna ścieków dowożonych powinna być wyposażona w:
a) ciąg pomiarowy ze stali nierdzewnej typu 1.4301, AISI 304, DN 15 składający się z zasuwy nożowej z napędem pneumatycznym a także rury doprowadzającej ze złączem strażackim STORZ oraz rury odprowadzającej ścieki do kolektora zakończonej standardowo króćcem dopasowanym do rur PVC DN 160,
b) moduł pomiarowy z filtrem części stałych oraz automatycznym płukaniem wyposażony w pomiar pH, pomiar temperatury zintegrowany z indukcyjną sondą pomiaru przewodności,
c) sito z prasą do skratek ze stali nierdzewnej 1.4301 AISI 304 wraz z zasilaczem hydraulicznym, motoreduktorem i układem sterowania,
d) workownice na skratki z rękawem,
e) rozdrabniarkę skratek frezową w wykonaniu pionowym,
f) pojemnik na skratki wyposażony w koła transportowe,
g) sprężarkę olejową,
h) bezprzewodowy interfejs komunikacyjny GSM,
i) próbkopobierak umożliwiający rozlewanie pobieranych prób w zależności od potrzeb,
j) szafę sterowniczą,
k) przepływomierz elektromagnetyczny,
l) czytnik do szybkiej identyfikacji dostawców z zastosowaniem kart identyfikacyjnych systemu MIFARE,
m) karty identyfikacyjne dla dostawców,
n) drukarkę termiczną z obcinaczem papieru,
o) klawiaturę przemysłową alfanumeryczną.
2) Wykonanie hydrantu nadziemnego ppoż. DN 80 wraz z przyłączeniem do sieci wodociągowej z rur PVC – U DN 90 SDR 21 PN 10 o długości ok. 4,00 m oraz wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej z rur PVC – U DN 160 zlokalizowanej w granicach nieruchomości.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ. Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający wyłącznie pomocniczo, przekazuje jako załącznik do SWZ przedmiar robót dotyczący przedmiotu zamówienia. Zamieszczony przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania i oszacowania oferty. Wykonawca samodzielnie kalkuluje swoje wynagrodzenie ryczałtowe i przedstawia je w ofercie, biorąc pod uwagę zakres rzeczowy określony dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i postanowieniami projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598887,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598887,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598887,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775

7.3.3) Ulica: Gajówka

7.3.4) Miejscowość: Cielcza

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598887,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.