eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2026 roku.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2026 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2026 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8cbb7d7-4fd9-4af6-8281-e9b601dbd7c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142494/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8cbb7d7-4fd9-4af6-8281-e9b601dbd7c6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
www.szpitalmsw.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej.
2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (zw. dalej "Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych").
3) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści "Formularza do komunikacji").
5) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk "dodaj załącznik").
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail określony w pkt. 8.2 niniejszej Specyfikacji (nie dotyczy składania ofert).
7) Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe.
Nazwa surowca Jm Ilość
1 Baleron drobiowy do 10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 300
2 Baleron drobiowy do 10 g tłuszczu na 100 g produktu ( bez : glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 50
3 Boczek wędzony kg. 100
4 Filet z indyka bez chrząstek i skóry kg. 600
5 Filet z indyka pieczony 5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
6 Filet z indyka pieczony 5 g tłuszczu na 100 g produktu ( bez: glutenu,mleka, białka mleka,białka jaj,laktozy) kg. 50
7 Filet z kurczaka bez chrząstek i skóry kg. 1300
8 Flaki wołowe blanszowane (bez rosołu, wywaru) kg. 300
9 Golonka z indyka (waga szt. do 250g) kg. 300
10 Indyk w galarecie 5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 150
11 Kabanos drobiowy chudy ( z piersi indyka, kurczaka ,bez skóry) na naturalnym flaku kg. 150
12 Kaszanka do 30 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
13 Kiełbasa biała parzona do 25 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
14 Kiełbasa krakowska drobiowa pieczona 7 g tłuszczu na 100g produktu kg. 250
15 Kiełbasa krakowska drobiowa pieczona 7 g tłuszczu na 100g produktu ( bez: glutenu, mleka, białka mleka,białka jaj, laktozy) kg. 50
16 Kiełbasa swojska do 20 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
17 Kiełbasa szynkowa wieprzowa 10-15 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 150
18 Kiełbasa śląska 15-20 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 150
19 Kiełbasa z piersi kurczaka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
20 Kiełbasa z piersi kurczaka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu,mleka, białka mleka,białka jaj,laktozy) kg. 50
21 Kurczak świeży schłodzony kg. 400
22 Mięso karczek b/k kg. 400
23 Mięso łopatka wieprzowa b/k kg. 1200
24 Mięso mielone wołowo -wieprzowe bez chrząstek kg. 50
25 Mięso schab b/k kg. 1200
26 Mięso szynka b/k kg. 900
27 Mięso z indyka udziec kg. 30
28 Parówki z szynki 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
29 Parówki z szynki 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 100
30 Pasztet drobiowy zwykły w puszce 18-25 g tłuszczu na 100 g produktu szt. 1000
31 Pasztet pieczony drobiowy z piersi kurczaka 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 80
32 Pieczeń drobiowa 2-5 g tłuszczu na 100g produktu kg. 300
33 Pieczeń drobiowa 2-5 g tłuszczu na 100g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 100
34 Pierś pieczona 1-3 g tłuszczu na 100 produktu kg. 350
35 Pierś pieczona 1-3 g tłuszczu na 100 produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 100
36 Pierś z kurczaka gotowana 1-3 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
37 Pierś z kurczaka gotowana 1-3 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 50
38 Polędwica drobiowa z piersi z indyka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 350
39 Polędwica drobiowa z piersi z indyka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez glutenu białka mleka,białka jaj,laktozy) kg. 50
40 Polędwica drobiowa z piersi z kurczaka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 370
41 Polędwica drobiowa z piersi z kurczaka 2-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 50
42 Polędwica sopocka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 350
43 Polędwica sopocka 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 50
44 Polędwica wiśniowa 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 100
45 Polędwica z indyka wędzona 2-3 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 300
46 Polędwica z indyka wędzona 2-3 g tłuszczu na 100 g produktu( bez: glutenu, mleka, białka mleka, białka jaj, laktozy) kg. 50
47 Polędwica z majerankiem 6-10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 150
48 Rolada drobiowa szpinakowa 5-10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 120
49 Rolada z indyka do 5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
50 Rolada z kurczaka 2-4 g tłuszczu na 100g produktu kg. 200
51 Schab pieczony do 10 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
52 Szyneczka mielonka 110g kubek ręcznie otwierana szt. 1100
53 Szynka drobiowa 2-4 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 100
54 Szynka drobiowa gotowana do 7 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
55 Szynka drobiowa konserwowa do 12 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 200
56 Szynka konserwowa z indyka 3-4 g tłuszczu na 100g produktu kg. 100
57 Szynka wieprzowa gotowana 3-5 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 100
58 Szynka wieprzowa konserwowa do 12 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 250
59 Szynka z indyka 2-4 g tłuszczu na 100 g produktu kg. 150
60 udka drobiowe- średniej wielkości( do 250g) kg. 2800
61 Wątróbka drobiowa kg. 200
62 Wołowe pieczeniowe extra (zrazowe) kg. 300
63 Żeberka paski kg. 350
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Bułka grahamka bez dodatku substancji słodzących szt. 1300
2 Bułka pszenna szt. 1500
3 Bułka tarta kg 350
4 Chleb bezglutenowy szt. 500
5 Chleb biały niskobiałkowy szt. 40
6 Chleb dietetyczny 0% jaj szt. 40
7 Chleb graham bez dodatku substancji słodzących szt. 300
8 Chleb o niskim IG szt. 400
9 Chleb orkiszowy razowy bez dodatku substancji słodzących szt. 100
10 Chleb pszenno-żytni bez dodatku substancji słodzących szt. 200
11 Chleb pszenny bez dodatku substancji słodzących szt. 2000
12 Chleb z dodatkiem otrąb i ziaren bez dodatku substancji słodzących szt. 250
13 Chleb zwykły na zakwasie szt. 10000
14 Chleb żytni razowy bez dodatku substancji słodzących szt. 17000
15 Chleb żytni razowy na zakwasie (typ 2000) (skład: mąka żytnia razowa,woda,sól,zakwas) szt. 150
16 Pączki z dżemem(100g) szt. 350
17 Rogal maślany bez nadzienia szt. 400
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Agrest kg. 200
2 Arbuzy kg. 1000
3 Awokado szt. 300
4 Banany żółte, zdrowe bez uszkodzeń i czarnych plam kg. 2000
5 Bataty kg. 400
6 Bazylia świeża w doniczce szt. 50
7 Borówka amerykańska kg. 400
8 Botwina świeża, nie zwiędnięta w pęczkach pęczek 120
9 Bób świeży kg. 30
10 Brokuł świeży, zielony bez uszkodzeń i zanieczyszczeń szt. 50
11 Brzoskwinie kg. 200
12 Burak czerwony młody , świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec) kg. 500
13 Burak czerwony, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń, workowany 10 kg(pozostałe miesiące) kg. 1300
14 Cebula czerwona kg. 400
15 Cebula zdrowa, czysta, cała bez uszkodzeń i kiełków, workowana 10-15 kg kg. 2000
16 Cukinia kg. 450
17 Cykoria szt. 500
18 Cytryny kg. 100
19 Czosnek zdrowy, świeży bez uszkodzeń i zanieczyszczeń z wyłączeniem importu z Chin kg. 80
20 Dynia kg. 80
21 Fasola szparagowa świeża kg. 100
22 Grejpfrut szt. 500
23 Gruszki kg. 450
24 Jabłka zdrowe, bez uszkodzeń w kartonach lub skrzynkach kg. 5000
25 Jagody kg. 50
26 Kalafior świeży, czysty, suchy bez uszkodzeń i zanieczyszczeń szt. 100
27 Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) szt. 500
28 Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (pozostałe miesiące) kg. 800
29 Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień, wrzesień) szt. 150
30 Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 500
31 Kapusta kiszona z marchewką bez oznak gnicia w wiadrach 5 kg kg. 1000
32 Kapusta pekińska świeża, prawidłowo wykształcona bez uszkodzeń kg. 800
33 Kapusta włoska , czysta bez uszkodzeń kg. 250
34 Kiwi szt. 4000
35 Koperek zielony świeży w pęczkach (pozostałe miesiące) pęczek 1200
36 Koperek zielony świeży w pęczkach(maj, czerwiec,lipiec,sierpień) pęczek 600
37 Maliny kg. 50
38 Mandarynki kg. 600
39 Marchew I gat. świeża, zdrowa, czysta bez uszkodzeń,workowana 10 kg kg. 2500
40 Melon szt. 200
41 Morele szt. 500
42 Natka pietruszki świeża w pęczkach (maj, czerwiec,lipiec,sierpień) pęczek 600
43 Natka pietruszki świeża w pęczkach (pozostałe miesiące) pęczek 600
44 Nektarynki kg. 250
45 Ogórek kiszony z przyprawami, zdrowy,twardy bez oznak pleśni i gnicia, wiadro 3 kg kg. 800
46 Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień) kg. 850
47 Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 900
48 Papryka kolorowa świeża bez uszkodzeń i zanieczyszczeń kg. 1200
49 Pieczarka świeża bez uszkodzeń i pleśni kg. 200
50 Pietruszka korzeń zdrowa,czysta bez uszkodzeń kg. 800
51 Pomarańcze gat. I , zdrowe bez uszkodzeń i oznak gnicia kg. 1000
52 Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) kg. 1500
53 Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące) kg. 1800
54 Por zdrowy, prawidłowo wykształcony, świeży szt. 1300
55 Porzeczka kg. 50
56 Roszponka kg. 600
57 Rukola kg. 600
58 Rzodkiew biała sopel kg. 1000
59 Rzodkiewka(czerwiec, lipiec, sierpień,wrzesień) pęczek 1100
60 Rzodkiewka(pozostałe miesiące) pęczek 500
61 Sałata zielona( czerwiec, lipiec,sierpień,wrzesień) szt. 1800
62 Sałata lodowa 1szt. nie mniej niż 400g szt. 1300
63 Sałata masłowa szt. 500
64 Sałata zielona (pozostałe miesiące) szt. 1600
65 Seler korzeń, zdrowy,czysty bez uszkodzeń kg. 1000
66 Szczypiorek świeży w pęczkach( czerwiec, lipiec, sierpień,wrzesień) pęczek 500
67 Szczypiorek świeży w pęczkach(pozostałe miesiące) pęczek 900
68 Śliwki kg. 400
69 Truskawka świeża bez pleśni i nadgnicia kg. 300
70 Winogrona białe kg. 350
71 Wiśnia kg. 60
72 Ziemniaki odmiana jednorodna w każdej dostawie bez uszkodzeń, plam chorobowych i kiełków, workowane 10-15 kg kg. 11000
73 Ziemniaki młode, odmiana jednorodna, świeże bez uszkodzeń, workowane 10-15 kg(czerwiec,lipiec sierpień) kg. 4000
74 Kiełki lucerny kg. 50
75 Kiełki rzodkiewki kg. 50
76 Kiełki słonecznika kg. 50
77 Kiełki brokułu kg. 50
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Brokuły mrożone kwiatek opakowania 2-5 kg kg. 900
2 Brukselka mrożona opakowania 2-5 kg kg. 50
3 Bób mrożony opakowanie 2-5 kg kg. 15
4 Fasolka szparagowa zielona mrożona cięta opakowania 2-5 kg kg. 150
5 Fasolka szparagowa żółta mrożona cięta opakowania 2-5kg kg. 200
6 Filet z dorsza mrożony, (400-900g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 600
7 Filet z mintaja mrożony, jeden gatunek ,(nie mniej niż 160 g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 300
8 Filet z morszczuka mrożony,( nie mniej niż 150g)SHP do 5% technologicznej glazury z wykluczenie importu z Chin kg. 800
9 Groszek zielony mrożony kg. 200
10 Kalafior mrożony kwiatek opakowania 2-5kg kg. 600
11 Karp patroszony kg. 50
12 Makrela w oleju kg. 70
13 Makrela wędzona luz M , L kg. 50
14 Marchew mrożona opakowania 2-10kg kg. 380
15 Mieszanka mrożona 7 składnikowa opakowania 2-10kg kg. 500
16 Owoce mrożone aronia kg. 50
17 Owoce mrożone truskawka kg. 50
18 Owoce mrożone wiśnia kg. 50
19 Owoce mrożone czarna porzeczka kg. 50
20 Mieszanka kompotowa mrożona (śliwka, jabłko, agrest, aronia, porzeczka czerwona, wiśnia) opakowania 2-5kg kg. 1100
21 Mieszanka kompotowa mrożona (wiśnia, śliwka, czerwona porzeczka, aronia, truskawka) opakowania 2-5kg kg. 300
22 Miruna bez skóry mrożona ,( nie mniej niż 300g) SHP do 5% technologicznej glazury kg. 200
23 Papryka mrożona opakowania 2-5kg kg. 300
24 Paprykarz szczeciński (puszka 0,341kg) kg. 100
25 Pasta z makreli (wiadro 3 kg) kg. 30
26 Pieczarka mrożona opakowania 2-5kg kg. 500
27 Pyzy z mięsem mrożone opakowanie 2,5 kg kg. 350
28 Pyzy bez mięsa opakowanie 2,5 kg kg. 260
29 Seler mrożony opakowania 2-5kg kg. 300
30 Szpinak mrożony opakowania 2-5 kg kg. 300
31 Szprot w oleju (0,18kg) kg. 50
32 Szprot w pomidorach(0,18kg) kg. 150
33 Śledź matias w wiaderku(4kg) kg. 250
34 Tuńczyk w oleju (w kawałkach ) puszka z otwieraczem kg. 20
35 Tuńczyk w sosie własnym (w kawałkach )puszka z otwieraczem kg. 250
36 Włoszczyzna paski mrożona opakowania 2-10 kg kg. 1500
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1d do niniejszej specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Barszcz w płynie opakowanie 0,5 l litr. 20
2 Bazylia suszona kg. 4
3 Budyń kg. 30
4 Chrupki kukurydziane bezglutenowe opakowanie do 60 g szt. 300
5 Chrzan konserwowy kg. 130
6 Ciecierzyca kabuli sucha kg. 100
7 Cukier biały kg. 1400
8 Cukier puder kg. 20
9 Cukier wanilinowy (32g) kg. 4
10 Cynamon kg. 2
11 Czekolada z dużą zawartością (>70%)kakao szt. 200
12 Czosnek niedźwiedzi suszony ( bez glutenu i laktozy, jaj) kg. 4
13 Czosnek suszony ( bez glutenu i laktozy, jaj) kg. 4
14 Czubryca czerwona( bez glutenu i laktozy, jaj) kg. 0,5
15 Czubryca zielona( bez glutenu i laktozy, jaj) kg. 0,5
16 Ćwikła kg. 60
17 Dżemiki 1 razowe szt. 5000
18 Fasola suszona(drobna i gruba) kg. 200
19 Fasolka konserwowa kolorowa(ziarno) kg. 100
20 Fasolka konserwowa szparagowa cięta (puszka) kg. 20
21 Galaretka owocowa różne smaki( bez glutenu i laktozy) kg. 30
22 Groch suszony łuskany kg. 180
23 Groszek konserwowy(puszka z otwieraczem) kg. 100
24 Groszek ptysiowy opakowanie do 0,5 kg kg. 45
25 Herbata expresowa- torebka kg. 200
26 Herbata owocowa kg 100
27 Kakao naturalne extra ciemne nierozp. (tłuszcz kakaowy 10-12%, bez gorczycy i selera, glutenu i laktozy) (200g) kg. 60
28 Kasza bulgur kg. 80
29 Kasza gryczana kg. 300
30 Kasza jaglana kg. 100
31 Kasza jęczmienna kg. 250
32 Kasza manna(nie expresowa) kg. 100
33 Kasza orkiszowa 50
34 Kasza perłowa kg. 50
35 Kasza pęczak kg. 40
36 Kawa zbożowa (500g) kg. 50
37 Ketchup kg. 120
38 Kisiel owocowy różne smaki( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 30
39 Kleik ryżowy szt. 50
40 Kokos do ciasta kg. 1
41 Kolendra liście kg. 0,5
42 Kolendra przyprawa ziarno( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 0,5
43 Komosa ryżowa kg 30
44 Kompot aronia kg. 50
45 Kompot czarna porzeczka kg. 30
46 Kompot śliwka kg. 30
47 Kompot truskawka kg. 30
48 Kompot wiśnia kg. 30
49 Koncentrat pomidorowy 30% puszka 0,8 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 250
50 Koperek suszony( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 2
51 Kotlety sojowe kg 20
52 Krem do tortu różne smaki szt. 10
53 Kukurydza konserwowa(z otwieraczem) kg. 150
54 Kuskus kg. 50
55 Kutia gotowa kg. 2
56 Kwasek cytrynowy kg. 4
57 Liść laurowy (opakowanie do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 8
58 Lubczyk suszony( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 60
59 Majeranek (opakowanie do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy,jaj) kg. 10
60 Majonez dekoracyjny (0,7kg )( bez glutenu, laktozy, jaj) kg 330
61 Makaron spagetti na mące durum opakowanie 3kg kg. 160
62 Makaron bezjajeczny kg 30
63 Makaron gryczany kg 40
64 Makaron kokarda na mące durum opakowanie 3 kg kg. 120
65 Makaron łazanki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 40
66 Makaron muszelki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 40
67 Makaron nitki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 120
68 Makaron orkiszowy kg 30
69 Makaron razowy kg 50
70 Makaron rurka na mące durum opakowanie 3 kg kg. 50
71 Makaron ryżowy opakowanie 3kg kg. 100
72 Makaron świderki na mące durum opakowanie 3 kg kg. 100
73 Makaron żytni do 1,5 kg kg. 200
74 Masa makowa kg. 3
75 Mąka pszenna wrocławska typ 500 kg. 400
76 Mąka gryczana kg 30
77 Mąka krupczatka kg. 50
78 Mąka kukurydziana kg 30
79 Mąka pszenna tortowa typ 405 kg. 300
80 Mąka ryżowa kg 20
81 Mąka sojowa kg 30
82 Mąka ziemniaczana kg. 60
83 Miód naturalny 1 razowe opakowanie szt. 2500
84 Muesli bez dodatku cukru i jego zamienników kg 100
85 Mus owocowy 250 g szt. 4000
86 Mus warzywny 250 g szt. 4000
87 Musztarda sarepska opakowanie 1kg kg. 100
88 Ocet balsamiczny litr. 4
89 Ocet jabłkowy litr. 4
90 Ocet spirytusowy 10% kwasowości opakowanie 1L litr. 3
91 Ogórki konserwowe kg. 200
92 Olej rzepakowy litr. 900
93 Oliwa z oliwek litr. 400
94 Oliwki cięte słoik kg. 110
95 Oregano suszone kg. 2
96 Orzechy włoskie łuskane kg. 3
97 Otręby orkiszowe kg 20
98 Otręby owsiane kg 20
99 Otręby pszenne kg. 10
100 Otręby żytnie kg 20
101 Papryka chili mielona opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 4
102 Papryka konserwowa ćwiartki kg. 200
103 Papryka ostra sypka 100% opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 6
104 Papryka słodka sypka 100% opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 12
105 Papryka wędzona sypka 100% opakowanie 0,5 kg ( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 6
106 Pestki dyni kg 15
107 Pędy bambusa konserwowe (200-300g) kg. 4
108 Pieczarka konserwowa kg. 60
109 Pieprz cytrynowy opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 4
110 Pieprz czarny 100% mielony opakowanie 0,5 kg( bez gluten, laktozy, jaj) kg. 30
111 Pieprz ziołowy opakowanie 0,5 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 4
112 Pietruszka suszona opakowanie do 0,3 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 2
113 Płatki gryczane kg 30
114 Płatki jęczmienne kg 30
115 Płatki naturalne błyskawiczne owsiane kg 30
116 Płatki naturalne błyskawiczne ryżowe kg 30
117 Płatki owsiane(niebłyskawiczne) kg. 100
118 Płatki ryżowe kg 30
119 Pomidory suszone w zalewie kg. 40
120 Pomidory w puszce bez skóry kg. 500
121 Proszek do pieczenia(30g) kg. 15
122 Przyprawa chińska 0,5-1 kg( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 2
123 Przyprawa curry( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 7
124 Przyprawa do flaków( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 3
125 Przyprawa do gyrosa( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 1
126 Przyprawa do ryb opakowanie 800g( bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników glutenu, laktozy, jaj) kg. 3
127 Przyprawa gałka muszkatołowa( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 3
128 Przyprawa imbir( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 3
129 Przyprawa kurkuma ( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 10
130 Rodzynki kg. 1
131 Rozmaryn suszony( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 1
132 Ryż biały kg. 600
133 Ryż brązowy 300
134 Ryż czerwony 300
135 Seler konserwowy kg. 300
136 Skrobia kukurydziana kg 5
137 Skrobia pszenna kg. 5
138 Skrobia ryżowa kg. 5
139 Skrobia ziemniaczana kg. 50
140 Słonecznik łuskany (opakowanie do 250g) kg. 10
141 Soczewica czarna sucha kg. 80
142 Soczewica czerwona sucha kg. 250
143 Soczewica zielona sucha kg. 150
144 Soda spożywcza kg. 3
145 Soja konserwowa(kiełki) kg. 250
146 Soja ziarno kg. 200
147 Sok bananowy cukry do 12 g na 100 ml 1 szt. 200-300 ml szt. 1200
148 Sok jabłkowy cukry do 12 g na 100 ml 1szt. 200-300 ml szt. 1200
149 Sok marchewkowy bez dodatku soli 1 szt. 200-300 ml szt. 1200
150 Sok pomarańczowy cukry do 9 g na 100 ml 1szt. 200-300 ml szt. 1200
151 Sok pomidorowy bez dodatku soli 1 szt. 200-300 ml szt. 1200
152 Sos sojowy litr. 5
153 Sól kg. 700
154 Suchary bez cukru szt. 60
155 Suszone warzywa 100%, bez glutaminianu sodu, glutenu i laktozy kg. 300
156 Szczaw konserwowy kg. 100
157 Śmietana w proszku do tortów kg. 2
158 Tapioka kg 10
159 Tymianek suszony( bez glutenu i laktozy) kg. 4
160 Wafle ryżowe opakowanie 100 g szt. 400
161 Woda mineralna gazowana 500ml szt. 500
162 Woda mineralna niegazowana 500ml szt. 6000
163 Zacierka kg. 180
164 Ziele angielskie mielone (op.do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 9
165 Ziele angielskie ziarno (op.do 0,5kg)( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 7
166 Zioła prowansalske( bez glutenu, laktozy, jaj) kg. 1
167 Żelatyna (op.do 0,5kg) kg. 20
168 Żurek zakwas 0,5 l litr. 60
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1e do niniejszej specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Drożdże piekarskie świeże (100 g) kg. 25
2 Jogurt naturalny 150g ( cukry 3,5 – 5 g/100g) szt. 13000
3 Jogurt naturalny bez laktozy szt. 1000
4 Jogurt z dodatkami owoców(150g)( cukry 6-8 g/100g) szt. 5000
5 Jogurt z dodatkami owoców 150g bez laktozy szt. 1000
6 Kefir (200g) szt. 7000
7 Kefir bez laktozy 400 g szt. 1000
8 Margaryna kg. 25
9 Masełko jednorazowe, zawartość tłuszczu min. 82% szt. 800
10 Masełko jednorazowe bez laktozy, zawartość tłuszczu min. 82% szt. 100
11 Masło,zawartość tłuszczu min. 82% (200g) kg. 1400
12 Masło bez laktozy tłuszcz 82% (200g) kg. 100
13 Mleko UHT 1,5%(karton jeden litr) litr 6000
14 Mleko bez laktozy 1,5 % UHT ( karton jeden litr) litr 1000
15 Ser mozzarella (1 kulka 125g) ( o obniżonej zawartości tłuszczu do 15%) szt. 7000
16 Ser mozzarella bez laktozy szt. 500
17 Ser pleśniowy camembert kg. 100
18 Ser żółty twardy półtłusty( wykluczając produkty seropodobne) ( tłuszcz 20-25%) kg. 50
19 Ser żółty twardy chudy (wykluczając produkty seropodobne) (tłuszcz poniżej 15 %) kg. 500
20 Ser żółty twardy chudy bez laktozy ( tłuszcz poniżej 15%) kg. 50
21 Ser typu feta 270g (do 10% tłuszczu) szt. 700
22 Ser typu włoskiego ( do 15% tłuszczu) kg. 100
23 Ser typu greckiego( do 15% tłuszczu) opakowanie 150 g szt. 800
24 Ser typu feta bez laktozy ( do 10% tłuszczu) szt. 70
25 Serek fromage 80g ( do 20 % tłuszczu) szt. 3500
26 Serek fromage bez laktozy ( do 20 % tłuszczu) szt. 200
27 Serek homogenizowany ( węglowodany 2-5 g/100g w tym cukry 3-5 g/100g) szt. 4000
28 Serek homogenizowany bez laktozy ( węglowodany 2-5 g/100g w tym cukry 3-5 g/100g) szt. 500
29 Serek kiri (opakowanie100gx6szt.) op. 2200
30 Serek tartare(opakowanie 60sztx20g) naturalny op. 300
31 Serek wiejski (200g) (tłuszcz do 5 g/100 g) szt. 6000
32 Serek wiejski bez laktozy 200 g ( tłuszcz do 5 g/100) szt. 500
33 Śmietanka 12% 200 g litr 600
34 Maślanka 1l litr 500
35 Twaróg chudy naturalny (tłuszcz do 0,1 g/100g) kg. 800
36 Twaróg półtłusty naturalny ( tłuszcz do 4 g/100g) kg. 200
37 Twaróg chudy naturalny bez laktozy (tłuszcz do 0,1 g/100g) kg. 100
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1f do niniejszej specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja konsumpcyjne świeże.
Nazwa artykułu Jm Ilość
1 Jaja konsumpcyjne kurze kl”L” szt 65000
Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1g do niniejszej specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis o prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez
zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 7 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówieniowa https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.