eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraKPN/24/2025 Usługa dozoru mienia KPN poprzez systemy monitoringu wraz z przyjazdem patroli interwencyjnych oraz usł. dozoru osobowego i z usł. konserwacji syst.alarmowych, sys. p.poż i monit.wizyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/24/2025 Usługa dozoru mienia KPN poprzez systemy monitoringu wraz z przyjazdem patroli interwencyjnych oraz usł. dozoru osobowego i z usł. konserwacji syst.alarmowych, sys. p.poż i monit.wizyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26

1.5.8.) Numer faksu: (075) 756099113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d9bd446-fa07-46e3-8ae5-2907aad7aedb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPN/24/2025 Usługa dozoru mienia KPN poprzez systemy monitoringu wraz z przyjazdem patroli interwencyjnych oraz usł. dozoru osobowego i z usł. konserwacji syst.alarmowych, sys. p.poż i monit.wizyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9bd446-fa07-46e3-8ae5-2907aad7aedb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079106/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa dozoru mienia poprzez systemy monitoringu oraz usługa dozoru osobowego (ochrony fizycznej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPN/24/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1:
Usługa dozoru mienia poprzez systemy monitoringu z przyjazdem do niżej wymienionych obiektów patrolu interwencyjnego wraz z dzierżawą systemów alarmowych we wskazanych obiektach oraz z usługą konserwacji systemów alarmowych, systemów przeciwpożarowych (w niektórych obiektach) i monitoringu wizyjnego (raz na pół roku) w okresie od 01 lutego 2026r. do 31 stycznia 2028 r. :
1) Budynek Stacji Monitoringowo – Badawczej, ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra
2) Karkonoski Bank Genów, ul. Myśliwska 9a, 58-570 Jelenia Góra
3) Karkonoskie Centrum Edukacji Ekologicznej, ul. Okrzei 28, 58-580 Szklarska Poręba
4) Centrum Informacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego, ul. Leśna 9, 58-540 Karpacz
5) Punkt Sprzedaży Biletów „Wąwóz Kamieńczyka”, Szosa Czeska, dz. nr 338/184, 58-580 Szklarska Poręba
6) Punkt Sprzedaży Biletów „Brama Kamieńczyk”, Szosa Czeska, dz. nr 336/186, 58-580 Szklarska Poręba
7) Punkt Sprzedaży Biletów „Chojnik”, ul. Chałubińskiego, 58-570 Jelenia Góra
8) Punkt Sprzedaży Biletów „Kopa”, ul. Turystyczna, 58-540 Karpacz
9) Punkt Sprzedaży Biletów „Orlinek”, ul. Olimpijska, 58-540 Karpacz
10) Punkt Sprzedaży Biletów „Wang”, ul. Na Śnieżkę dz. 72, 58-540 Karpacz
11) Budynek mieszkalny, ul. Myśliwska 9, 58-570 Jelenia Góra
12) Baza sprzętu p.poż. ul. Zamkowa 45, 58-570 Jelenia Góra
13) Domek Myśliwski, ul. Na Śnieżkę 14, 58-540 Karpacz

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 95019,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2:

Usługa dozoru mienia poprzez systemy monitoringu wraz z dozorem osobowym (ochroną fizyczną) i przyjazdem do niżej wymienionych obiektów patrolu interwencyjnego wraz z usługą konserwacji systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego (raz na pół roku) w okresie od dnia 31 stycznia 2026r. od godz. 17.00 do dnia 31 stycznia 2028r. do godz. 7.00:
1) Budynek - Pałac Sobieszów, ul. Cieplicka 196, 58-570 Jelenia Góra,
2) Budynek - Domek Ogrodnika, ul. Cieplicka 196, 58-570 Jelenia Góra
3) Budynek - Wielka Stajnia wraz z Budynkiem Wejściowym, ul. Cieplicka 196A, 58-570 Jelenia Góra
4) Budynek - Mała Stajnia, ul. Karkonoska 3, 58-570 Jelenia Góra,
5) Budynek – Spichlerz, ul. Karkonoska 4, 58-570 Jelenia Góra,
6) Obiekt - Stodoła Elektryczna, ul. Karkonoska 4, 58-570 Jelenia Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 616672,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103615,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111290,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103615,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB KRAJEWSKI BIS – DANIEL KRAJEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112133382

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 16

7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-521

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103615,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-02-01 do 2028-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509293,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576079,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509293,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HE X 2 s p . z o . o .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141616479

7.3.3) Ulica: Papieża Jana Pawła II 5A/7

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazdy i gotowość grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509293,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-02-01 do 2028-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.