Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472929/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja węzłów sanitarnych w SP nr 1 w Kłodzku”
realizowana w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.8.) Numer faksu: 748674062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac02b2b7-5a90-4b56-9829-9eaaaeaef3351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Modernizacja węzłów sanitarnych w SP nr 1 w Kłodzku”realizowana w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac02b2b7-5a90-4b56-9829-9eaaaeaef335
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044044/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. A.Mickiewicza w Kłodzku w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2025.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1159178,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach usuwania skutków powodzi z września 2024 roku.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja pomieszczeń sanitarnych w środkowej części szkoły na 4 piętrach obiektu. W opracowywanej części sanitarnej należy wyburzyć część ścian istniejących i wydzielić nowe pomieszczenia zgodnie z projektem. W nowych pomieszczeniach WC należy zamontować nowe kabiny ustępowe (systemowe), wymienić armaturę sanitarną lub wstawić nową (zgodnie z projektem) oraz wykonać nową okładzinę ścienną w postaci płytek ceramicznych. Należy także obudować szachty pionowe. Planuje się wydzielenie WC przystosowanej dla osób niepełnosprawnych dostępną również dla nauczycieli. Podłogę w pomieszczeniach sanitarnych należy wykonać z płytek ceramicznych antypoślizgowych. W pomieszczeniach sanitarnych planuje się także malowanie ścian oraz sufitów. Przed wejściem do toalet planuje się część wejściową będącą przedłużeniem istniejącego korytarza. W pomieszczeniu tym planuje się malowanie ścian, sufitu oraz położenie wykładziny PCV. W pomieszczeniach planuje się wykonanie sufitów podwieszanych zmniejszającą wysokość pomieszczeń na każdym piętrze do 2,5m.
Zakres robót w zakresie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej:
• demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniach toalet,
• demontaż przyborów sanitarnych,
• montaż przyborów sanitarnych,
• montaż rurociągów wody zimnej i ciepłej w nowo projektowanej łazience
• montaż armatury,
• montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej,
• badania instalacji,
• wykonanie izolacji termicznej,
• regulacja działania instalacji.
Zakres robót budowlanych:
• Roboty rozbiórkowe wraz z usunięciem gruzu
• Budowa ścianek działowych: płyty gipsowo kartonowe, profile stalowe, montaż sanitarnych ścianek działowych z laminatu,
• Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
• Tynkowanie,
• Wykonanie nawierzchni połogowych(PCV),
• Układanie glazury: posadzka ceramiczna, ściany – płytka ceramiczna,
• Instalowanie sufitów podwieszanych,
• Roboty malarskie i wykończeniowe.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie
przedłożyć kosztorysy ofertowe pełne (jeżeli nie załączy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo – finansowy; do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1337373,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF BUD Rafał Łabuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811433458
7.3.3) Ulica: Wilkanów 93a
7.3.4) Miejscowość: Wilkanów
7.3.5) Kod pocztowy: 57-513
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3284D w miejscowości Wójtowice, km 0+000 - 1+500 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3255D Bolesławów-Kamienica, km 0+050 - 4+000 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3243D na odcinku Dańczów-Gołaczów, km 2+800 - 4+800 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3301D Szczytna - Dolina, km 0+000 - 2+700 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Ubezpieczenie majątku, NNW, OC GM Kłodzko i jej jedn.org. oraz ubezpieczenie lokali mieszkalnych, socjalnych, użytkowych, garaży, na rok polisowy 2026 z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Remont ul. Leśnej w Michalowie-Reginowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





