Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c36fba-6f8e-4f2e-a734-120f2af8c9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038652/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko. 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce "Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) wyłączona obsługa JavaScrip, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 9)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 10) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Wszystkie niezbędne informacje zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w rozdziale I pkt. 5.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale I ust. 2
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale I ust. 2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.241.65.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego podczas sezonu zimowego 2025/2026.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
• nośnik samochodowy do piaskarko-solarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie (przednią i tylną) - 1 szt.;
• piaskarko-solarka o ładowności co najmniej 4 Mg - 1 szt.;
• pług średni - 1 szt.;
• pług ciężki - 1 szt.;
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD
ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY:
ZAKRES PODSTWOWY:
Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach w/w zamówienia:
• odśnieżanie i posypywanie dróg - do 330,0 godzin
• dyżur na Obwodzie Drogowym - do 33,0 godzin
Rzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy podczas trwania umowy pojawią się uzasadnione potrzeby realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż określony w zakresie podstawowym (pod warunkiem zabezpieczenia finansowego w budżecie jednostki) - PO zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia.
Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykona-nie zamówienia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu pod-stawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Cena usług w ramach realizacji zakresu objętego opcją wynika z treści oferty wykonawcy.
5. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkową ilość w ramach limitu wskazanego w pkt. 1.3 SWZ. Przy każdym zadaniu.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy w ramach prawa opcji obliczane będzie według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zrealizowanych prac.
7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem o parametrach i wyposażeniu określonym w niniejszej SWZ.
8. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z Zimowym Utrzymaniem Dróg (oznakowanie sprzętu w lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego i znaki drogowe na piaskarko-solarkach C-9, A-28 (foliowane), powinny:
1) posiadać aktualne okresowe badania techniczne
2) posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC
9. Przed rozpoczęciem sezonu zimowego, po podpisaniu umowy z wykonawcami usług ZUD zo-stanie przeprowadzona kontrola sprzętu zimowego utrzymania zgodnie z wymienionymi w niniejszej SWZ warunkami, na podstawie której zostanie sporządzony protokół odbioru sprzętu. W kontroli będą uczestniczyć Kierownicy Obwodów Drogowych i przedstawiciele tut. Zarządu Dróg Powiatowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli gotowości sprzętu podczas całego okresu zimowego.
10. Wykonawca prowadzi Zimowe Utrzymanie Dróg w standardach wyznaczonych przez Zamawiającego.
11. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zadania jest otrzymanie informacji od Zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg. Przed przystąpieniem do realizacji działań ZUD WYKONAWCA USTALI Z ZAMAWIAJĄCYM TRASY PRZEJAZDU POJAZDÓW.
12. Na drogach objętych standardem zimowego utrzymania, po wystąpieniu niekorzystnych warunków atmosferycznych, w wyniku których powstała śliskość zimowa lub droga wymaga odśnieżania, wykonawca realizuje wszystkie działania w ramach zadania po uzgodnieniu z Dyżurnym, w czasie określonym dla tych standardów. Dyżurny prowadzi dziennik poleceń, w którym notuje się datę, godzinę (z dokładnością do 5 minut) i zakres działań zleconych wykonawcy.
13. Uzgodnienia i polecania wyjazdów będą wydawane przez Dyżurnego na wskazany przez Wykonawcę jeden numer telefoniczny czynny 24 godziny na dobę. W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działania na kilku zadaniach, również wskazuje jeden numer telefoniczny obowiązujący dla wszystkich zadań.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby koordynatora będącego w całodobowym kontakcie telefonicznym z Dyżurnym.
15. Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usług Zimowego Utrzymania Dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, niedziele i święta) i realizację takich usług w wyniku zgłoszenia przez Dyżurnego telefonicznych dyspozycji w tym zakresie z zachowaniem ustalonego czasu reakcji wykonawcy, który rozumie się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Dyżurnego dyspozycji do realizacji usługi Zimowego Utrzymania Dróg w danym rejonie a rozpoczęciem wykonywania tych usług.
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ABY CZAS REAKCJI WYKONAWCY NIE PRZEKRACZAŁ 60 MINUT.
Niestawienie się na czas sprzętu po wezwaniu Dyżurnego, spowoduje że skierowany do pracy w jego miejsce zostanie sprzęt z innego zadania.
16. W celu kontroli realizacji zadań związanych z bezpośrednim odśnieżaniem i posypywaniem dróg powiatowych:
1) nośnik samochodowy ma być wyposażony w zamontowaną kamerę rejestrującą przebieg trasy od momentu wyjazdu pługopiaskarko-solarki z bazy do jej powrotu; pojemność karty pamięci z kamery ma być dostosowana do rejestracji nagrania całej trasy przejazdu piaskarko-solarki (min 32GB a w przypadku wyższej rozdzielczości należy rozważyć 64 GB i większe); wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniej ilości kart tak aby po zdaniu karty Dyżurnemu w celu jej zgrania, kamera posiadała założoną następną kartę pamięci w przypadku skierowania pługopiaskarko-solarki do dalszej pracy.
Sprzęt do zimowego utrzymania nie spełniający powyższych warunków może być niedopuszczony do pracy przez Dyżurnego/Kierownika Obwodu Drogowego a w jego miejsce będzie skierowany sprzęt z innego zadania.
2) wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na zamontowanie systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoringu na sprzęcie obsługującym zimowe utrzymanie dróg - pługopiaskarkach. Nadajniki i ich montaż będzie zapewniony i opłacony przez ZDP. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania sprzętu, który będzie obsługiwany do wykonania zadania.
Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy udostępnić pojazdy do montażu obowiązkowych urządzeń GPS. Montaż odbywa się w siedzibie wykonawcy lub innym wskazanym miejscu. Zamontowane nadajniki GPS są obsługiwane wyłącznie przez zamawiającego. Zabrania się ingerencji innych osób (poza pracownikami zamawiającego i firmy montującej nadajniki) w działania nadajników GPS.
W przypadku uszkodzenia urządzeń GPS lub czujników z winy wykonawcy lub z powodu wady nośników, koszty naprawy pokryje wykonawca.
17. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych określonych w niniejszej SWZ, nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii Dyżurnemu.
18. Zabezpieczenie materiałów uszorstniających- leży po stronie ZAMAWIAJĄCEGO.
Materiały uszorstniające będą składowane na bazie: Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej (ul. Bobrownicka 1a, Szczytna), Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej (ul. Zamenhofa 41. Bystrzyca Kłodzka), Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie (ul. Młyńska 10, Nowa Ruda) oraz na składowisku w Kłodzku (ul. Objazdowa 20, Kłodzko).
ROZLICZENIA
19. Rozliczenie za wykonaną usługę Zimowego Utrzymania Dróg, prowadzone będzie na podstawie faktur częściowych obejmujących miesięczne okresy rozliczeniowe.
20. Rozliczenie zrealizowanych usług Zimowego Utrzymania Dróg każdorazowo nastąpi na koniec miesiąca kalendarzowego.
21. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 11 DO SWZ (SST)
22. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 9DO SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach.WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
• nośnik samochodowy do piaskarko-solarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie (przednią i tylną) - 1 szt.;
• piaskarko-solarka o ładowności co najmniej 4 Mg - 1 szt.;
• pług średni - 1 szt.;
• pług ciężki - 1 szt.;
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD
ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI
Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach tzw. prawa opcji:
• odśnieżanie i posypywanie dróg - do 297,0 godzin
• dyżur na Obwodzie Drogowym - do 29,0 godzin
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca SPEŁNI WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych, wewnętrznych lub parkingów (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż: 50.000,00 zł nettoZamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę - „Wykaz usług” (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do
SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w lit. b): - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, lub - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, o których mowa w lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ;
2) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy (w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, również oświadczenia tych podmiotów) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ;
3) wypełnione oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ;
4) wypełnione oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną na Ukrainie na ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SWZ (składa: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby).
5) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
6) pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie muszą przedstawiać osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników podjętej w trybie art. 866 k.c.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian umowy został zawarty w projektach umów, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3284D w miejscowości Wójtowice, km 0+000 - 1+500 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3255D Bolesławów-Kamienica, km 0+050 - 4+000 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3243D na odcinku Dańczów-Gołaczów, km 2+800 - 4+800 [powódź - wrzesień 2024 r.] - dokumentacja techniczna
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3301D Szczytna - Dolina, km 0+000 - 2+700 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Ubezpieczenie majątku, NNW, OC GM Kłodzko i jej jedn.org. oraz ubezpieczenie lokali mieszkalnych, socjalnych, użytkowych, garaży, na rok polisowy 2026 z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Usługi utrzymania czystości wraz z drobnymi pracami konserwacyjnymi.
- "Utrzymanie czystości, porządku i zieleni na terenie gminy Lubraniec"
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Międzylesie i Gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





