Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego oraz gazu propan do szkół i budynków gminnych na rok 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bierzewicka 50
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 07 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego oraz gazu propan do szkół i budynków gminnych na rok 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9b49e8-b206-4083-8319-4fac1a0cfd9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041150/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego i gazu dla szkół i budynków gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b9b49e8-b206-4083-8319-4fac1a0cfd9d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: ug@gminagostynin.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami składa się
pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe
informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne
wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły określone zostały w rozdziale XXIII Specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.32.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – dostawa oleju opałowego
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środkiem transportu dostawcy oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej łącznie 130 m3 do szkół i budynków gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin.
Jednorazowa dostawa wynosić będzie nie więcej niż 10m3.
Olej opałowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wg zapotrzebowania do budynków:
1) Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Białotarsku - Białotarsk 34, 09-500 Gostynin;
2) Szkoły Podstawowej im. Bohaterów 1 grudnia 1939r. w Emilianowie - Stefanów 38, 09-500 Gostynin;
3) Szkoły Podstawowej im. W. Broniewskiego w Lucieniu – Lucień 46, 09-500 Gostynin;
4) Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Sokołowie – Sokołów 10, 09-500 Gostynin;
5) Szkoły Podstawowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Solcu – Solec 6, 09-500 Gostynin;
6) Szkoły Podstawowej w Teodorowie – Krzywie 48, 09-500 Gostynin;
7) Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Zwoleniu – Zwoleń 35/36, 09-500 Gostynin;
8) Budynku gminnego Ośrodka Zdrowia w Lucieniu – Lucień 55, 09-500 Gostynin;
9) Budynku gminnego Ośrodka Zdrowia w Józefkowie – Józefków 19b, 09-500 Gostynin;
10) Gminnego Zakładu Komunalnego z siedzibą w Solcu, Solec 39c, 09-500 Gostynin;
11) Budynku gminnego w Białem – Białe 33, 09-500 Gostynin.
Dostawy winny być realizowane cysternami z legalizowanymi przepływomierzami. Dostarczenie oleju opałowego przez dostawcę we wskazane miejsce i w ilości wskazanej przez Zamawiającego musi nastąpić maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. W przypadku wskazania w ofercie innego terminu w tym terminie.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-C-96024 (lub normą równoważną) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016 poz. 2008).
W przypadku gdy w okresie realizacji zamówienia, z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego (np. z powodu znacznego zwiększenia ilości zużycia oleju opałowego w porównaniu z szacunkami przyjętymi przed zawarciem umowy) wystąpi konieczność zamówienia większej ilości
powyżej wartości wskazanych w SWZ, dopuszcza się zmianę i zamówienie większej ilości oleju opałowego, jednakże nie więcej niż do 10% ogólnej ilości zamawianych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia na partię oleju opałowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Dostawa gazu propan
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środkiem transportu dostawcy gazu propan do celów grzewczych do zbiornika zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Piłsudskiego w Sierakówku (adres: Sierakówek 1, 09-500 Gostynin) w ilości szacunkowej 21.000 litrów. Jednorazowa dostawa wynosić będzie nie mniej niż 2500 litrów.
Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodnie z normą PN-C-96008:1998 (lub normą równoważną) oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (Dz. U. z 2024 r. poz. 744).
W przypadku gdy w okresie realizacji zamówienia, z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego (np. z powodu znacznego zwiększenia ilości zużycia gazu w porównaniu z szacunkami przyjętymi przed zawarciem umowy) wystąpi konieczność zamówienia większej ilości
powyżej wartości wskazanych w SWZ, dopuszcza się zmianę i zamówienie większej ilości gazu, jednakże nie więcej niż do 10% ogólnej ilości zamawianych
4.2.6.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji złożonego zamówienia na partię gazu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
- na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ);
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ),
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ),
Pozostałe dokumenty dołączane do oferty (jeżeli dotyczą):
4) zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ);
5) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;
6) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp – Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – (zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 i 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (każdy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 i załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz.644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego oraz gazu propan do szkół i budynków gminnych na rok 2026
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Oczyszczania Miasta w Gostyninie Sp. z o.o. w 2026r.
- "Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- "Zakup 3 osiowej przyczepy niskopodwoziowej z osią skrętną. "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Powiecie Gostynińskim do realizacji zadań OC i OL""
- ,,Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1462W Gostynin-ul. Dmowskiego"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r."
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica i jej jednostek
- sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Korytnicy i placówek oświatowych z terenu gminy Korytnica
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 wraz z rozładunkiem do 4-ch placówek oświatowych na terenie Gminy Końskie w 2026 roku
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach na rok 2026
- Dostawa paliw płynnych
więcej: Propan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





