Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2026 roku –
trasa nr I, II, III, IV, V"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850400804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zossip@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zossiprzedszkoli
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2026 roku –
trasa nr I, II, III, IV, V"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba595616-ab25-4a5c-b025-5b4104fa6b42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065170/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba595616-ab25-4a5c-b025-5b4104fa6b423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zossip@zabno.pl, www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7) Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem poczty
elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert):
a) w sprawach proceduralnych i dotyczących przedmiotu zamówienia:
Maksymilian Żołądź – Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie ul. Rynek 29, 33-240 Żabno, w godz. 7.30 –
13.00, tel. +48/14 645 63 87
8) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt..
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSSiP.271.2.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część 1 – (Trasa I) dowóz uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim w okresie od 02.01.2026 r. do 22.12.2026 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauką zdalną.
a) Część 1 pn. „Trasa I ”
Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie:
• I część trasy: Łęg Tarnowski: ul. Zamościa 86 - przystanek koło kościoła Zamościa - ul. Dolna - przystanek Łabuz – Skrabacz – Bezak – ul. Sportowa – przystanek Publiczne Przedszkole nr 1 w Łęgu Tarnowskim nr 1,
liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 37,
• II część trasy: Szkoła Podstawowa w Łęgu Tarnowskim – ul. Witosa – ul. Partyń – przystanek ul. Przedmieścia – ul. Tarnowska - ul. Górna - ul. Warzały - ul. Kolejowa - ul. Krótka – ul. Witosa – przystanek Jurczak - Szkoła Podstawowa w Łęgu Tarnowskim.
liczba dzieci przewidzianych do dowozu – 30
• III część trasy: Szkołą Podstawowa w Łęgu Tarnowskim - ul. Dąbrowska przystanek koło sklepu - ul. Zaszkolna 51 - ul. Dąbrowska 93 - ul. Leśna - ul. Nowa – Szkoła Podstawowa w Łęgu Tarnowskim.
liczba dzieci przewidzianych do dowozu – 40.
łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania na części I, II i III trasy (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe)- 33,2 km,
liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi - 189
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
2) Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.
3) W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania osób biorących udział w realizacji zamówienia pod względem występowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560 ze zm.)
W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej
w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, informację że osoby za pomocą których wykonuje zamówienie tj. kierowca oraz osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi uczniami, nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 t.j. – tzw. ustawa Kamilka).
5) Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
6) Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym
w Rozdziale II ust. 12 SWZ.
7) Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.
UWAGA!
Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.
8) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.
10) Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
11) W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji,
w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny w której rozpocząć się powinno świadczenie usługi w danym dniu lub godziny zaprzestania wykonywania usługi.
12) Dokumenty wymienione w pkt 8, potwierdzające posiadanie ważnych badań technicznych oraz ubezpieczenia OC i NNW, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):
Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:
a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40
punktów,
b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20
punktów.
c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część 2 (Trasa II) dowóz uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej
w Odporyszowie i Żabnie w okresie od 02.01.2026 r. do 22.12.2026 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauką zdalną.
b) Część 2 pn. „Trasa II”
Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Sieradza przystanek OSP - Fiuk przystanek sklep – Szkoła Podstawowa w Odporyszowie - ul. Źwiernik - ul. Kościuszki przystanek cmentarz - przystanek Garbarz - ul. Warszawska – skrzyżowanie Warszawska i Podlesie Dębowe - Żabno ul. Kilińskiego - ul. Wyspiańskiego – ul. Błonia – ul. Św. Jana – zatoka Szkoły Podstawowej w Żabnie,
liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 48
łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) – 33,4 km,
liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 189
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
2) Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.
3) W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania osób biorących udział w realizacji zamówienia pod względem występowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560 ze zm.)
W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej
w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, informację że osoby za pomocą których wykonuje zamówienie tj. kierowca oraz osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi uczniami, nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 t.j. – tzw. ustawa Kamilka).
5) Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
6) Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym
w Rozdziale II ust. 12 SWZ.
7) Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.
UWAGA!
Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.
8) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.
10) Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
11) W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji,
w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny w której rozpocząć się powinno świadczenie usługi w danym dniu lub godziny zaprzestania wykonywania usługi.
12) Dokumenty wymienione w pkt 8, potwierdzające posiadanie ważnych badań technicznych oraz ubezpieczenia OC i NNW, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):
Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:
a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40
punktów,
b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20
punktów.
c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Część 3 - (Trasa III) dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żabno do Specjalistycznego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego - ul. Romanowicza 9, Zespołu Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego, Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych Tarnów - ul. Okrężna 4a, w okresie od 02.01.2026 r. do 26.06.2026 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauka zdalną.
c) Część 3 pn. „Trasa III”
Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Gorzyce - Żabno (ul. Kościuszki, ul. Tarnowska) - Niedomice (ul. Długa, ul. Niedomicka) - Ilkowice (ul. Rudno) - Łęg Tarnowski (ul. Zborowskiego) - Bobrowniki Wielkie (ul. Bobrowska) - Łęg Tarnowski (ul. Górna, ul. Krótka, ul. Witosa) - Zespół Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących – Tarnów ul. Lippóczy’ego - Specjalistyczny Ośrodek Szklono – Wychowawczego Tarnów ul. Romanowicza 9 - Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych Tarnów – Tarnów ul. Okrężna 4a,
liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 12
łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) – 75,3 km,
Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 109
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
2) Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.
3) W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania osób biorących udział w realizacji zamówienia pod względem występowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560 ze zm.)
W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej
w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, informację że osoby za pomocą których wykonuje zamówienie tj. kierowca oraz osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi uczniami, nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 t.j. – tzw. ustawa Kamilka).
5) Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
6) Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym
w Rozdziale II ust. 12 SWZ.
7) Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.
UWAGA!
Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.
8) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.
10) Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
11) W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji,
w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny w której rozpocząć się powinno świadczenie usługi w danym dniu lub godziny zaprzestania wykonywania usługi.
12) Dokumenty wymienione w pkt 8, potwierdzające posiadanie ważnych badań technicznych oraz ubezpieczenia OC i NNW, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):
Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:
a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40
punktów,
b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20
punktów.
c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) Część 4 - (Trasa IV) dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Żabno do Przedszkola - ul. Kochanowskiego 30, Zespołu Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego oraz Przedszkola
i Specjalistycznego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego - ul. Romanowicza 9, w okresie od 02.01.2026 r. do 31.08.2026 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauka zdalną
d) Część 4 pn. „Trasa IV”
Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Odporyszów (ul. Lipowa) – Chorążec - Łęg Tarnowski (ul. Zamościa, ul. Dolna, ul. Parkowa) - Zespół Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego - Specjalistyczny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Tarnów, ul. Romanowicza 9 – Przedszkole – Tarnów, ul. Kochanowskiego 30,
liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 6
łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) – 53,4 km,
Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 133
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
2) Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.
3) W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania osób biorących udział w realizacji zamówienia pod względem występowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560 ze zm.)
W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej
w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, informację że osoby za pomocą których wykonuje zamówienie tj. kierowca oraz osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi uczniami, nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 t.j. – tzw. ustawa Kamilka).
5) Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
6) Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym
w Rozdziale II ust. 12 SWZ.
7) Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.
UWAGA!
Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.
8) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.
10) Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
11) W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji,
w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny w której rozpocząć się powinno świadczenie usługi w danym dniu lub godziny zaprzestania wykonywania usługi.
12) Dokumenty wymienione w pkt 8, potwierdzające posiadanie ważnych badań technicznych oraz ubezpieczenia OC i NNW, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):
Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:
a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40
punktów,
b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20
punktów.
c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część 5 - (Trasa V) dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Żabno Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Skrzynce, w okresie od 02.01.2026 r. do 31.08.2026 r., z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauką zdalną.
e) Część 5 pn. „Trasa V”
Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Odporyszów (Lipowa) – Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne w Skrzynce,
liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 6
łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) – 40,6 km,
Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 133
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
2) Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.
3) W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania osób biorących udział w realizacji zamówienia pod względem występowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560 ze zm.)
W związku z powyższym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej
w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, informację że osoby za pomocą których wykonuje zamówienie tj. kierowca oraz osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi uczniami, nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560 t.j. – tzw. ustawa Kamilka).
5) Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:
a) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,
b) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,
c) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
d) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,
e) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,
f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.
6) Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym
w Rozdziale II ust. 12 SWZ.
7) Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.
UWAGA!
Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.
8) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.
10) Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).
11) W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji,
w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny w której rozpocząć się powinno świadczenie usługi w danym dniu lub godziny zaprzestania wykonywania usługi.
12) Dokumenty wymienione w pkt 8, potwierdzające posiadanie ważnych badań technicznych oraz ubezpieczenia OC i NNW, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):
Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:
a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40
punktów,
b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20
punktów.
c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla każdej części zamówienia dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, spełnianie ww. warunku, jeżeli wykonawca będzie posiadał ważną przez cały okres świadczenia usługi licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie, dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczy, że jeden z członków konsorcjum będzie dysponował wymaganymi uprawnieniami. Konsorcjum musi zagwarantować, że właśnie ten konsorcjant, który posiada uprawnienia, będzie faktycznie realizował zamówienie.
W celu wykazania spełniania warunków udziału w podstępowaniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (sporządzone według załącznika nr 2 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia oraz terminu realizacji.Szczegółowe opis okoliczności które powodować mogą zmiany oraz zasady ich wprowadzenia opisane zostały w
Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
INNE PRZETARGI ŻABNO
- "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2026 roku - trasa nr I, II, III, IV, V"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Żabno
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Modernizacja Szkoły Podst. w Niedomicach w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury szkół podstawowych w Gminie Żabno w zakresie zwiększenia ich dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami-post.2
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2026 roku - trasa nr I, II, III, IV, V"
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- DOWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO SZKOŁY ORAZ ZE SZKOŁY DO DOMU
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku 2026.
- Transport uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności do szkół lub ośrodków i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki.
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych latach 2026-2027
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





