Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491245/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne.” – 9 części."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091293439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Kotomierska 3
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11949351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne.” – 9 części."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe91573-dc5d-473c-ac81-33b4f355788c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Wrota Sukcesu III” - Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, Projekt: „Wrota Sukcesu III” nr FEKP08.12-IP.02-0004/24, umowa nr BZIT-III-042.200.19.2025-IP.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZE.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194683,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Dostawa mobilnego planetarium – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Dostawa testu ADOS-2 – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych
4.5.5.) Wartość części: 31350,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Dostawa zestawu edukacyjnego: energia - źródła i przemiana – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Dostawa fiksatora sakadycznego – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9918,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5:Dostawa wolnostojącej tablicy naukowej kreatywnej – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 4308,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6:Dostawa ekopracowni – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7:Dostawa zestawu modeli – energie odnawialne – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 1219,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8:Dostawa systemu BIOFEEDBACK EMWAVE PRO – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1951,22 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9:Dostawa robota edukacyjnego do nauki języka angielskiego – 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części I postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części II postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części III postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części IV postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części V postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22644,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22644,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części VII postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części VIII postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W części IX postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 31 października 2025 r. do godziny 09:00
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Świadczenie w 2026 roku usługi zapewnienia tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo w roku 2026
- ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM" W ROKU 2026
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2026
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dystrybucja odtworzeniowych części zamiennych do fantomów oraz zakup dodatkowych zestawów fantomów w podziale na 10 zadań.
- Dostawa komparatora płytek wzorcowych ze zintegrowanym pomiarem temperatury wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu NSMET nr FENG.02.04-IP.04-0007/24-00
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Stary Dzierzgoń
- Projekt nr FEMP.06.10-IP.01-0196/24 "Edukacja włączająca w Gminie Trzebinia" meble i inne wyposażenie.
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





