Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej " Wójtowska" ul .Wójtowska 13 , 00-224 Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 831 52 51
1.5.8.) Numer faksu: 22 831 52 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpswojtowska@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej " Wójtowska" ul .Wójtowska 13 , 00-224 Warszawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c13afc0-f5db-4f8e-859e-cf8a4011793b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Catering 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c13afc0-f5db-4f8e-859e-cf8a4011793b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Starostecki-Fijałkowski, tel. 22 831 52 51, email: dpswojtowska@um.warszawa.pl
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://dpswojtowska.bip.um.warszawa.pl/default.htm
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia.
DALSZE ZAPISY W SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
dpswojtowska@um.warszawa.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania lub jego tytułem.
20. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
21. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
22. Zaleca się, aby Wykonawca wnioskujący o wyjaśnienie zapisów SWZ przesłał pytania w formie elektronicznej w wersji edytowalnej (Word).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO
dla kontrahentów DPS ,,Wójtowska”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO informujemy Panią/Pana:
1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej ,,Wójtowska” z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wójtowskiej 13, 00-224 Warszawa.
Kontakt z administratorem:
poczta (listy/pisma) należy przesyłać na adres: Dom Pomocy Społecznej ,,Wójtowska” ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa
e-mail: dpswojtowska@um.warszawa.pl
adres do e-doręczeń: AE:PL-37493-25009-TICDB-17
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
e-mail: iod@dpswojtowska.pl
pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane pod warunkiem spełnienia choćby jednej z przesłanek art. 6 ust. 1 rozporządzenia RODO w celach realizacji lub rozliczeń usługi bądź umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Administratora.
3. Cel i zakres przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na DPS ,,Wójtowska”,
b) przygotowania i przedstawienia oferty handlowej, dokumentacji zamówień publicznych,
c) realizacji dostaw towarów i usług,
d) realizacji umów zawartych z DPS ,,Wójtowska”,
e) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń pomiędzy kontrahentem a Domem Pomocy Społecznej ,,Wójtowska”
f) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie uprzednio udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
g)
4. Okres przechowywania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
5. Odbiorcy danych osobowych.
W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z DPS ,,Wójtowska” przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest DPS ,,Wójtowska” (dostawcy, kooperanci, klienci).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 12
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: catering
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1250000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Dom Pomocy Społecznej „Wójtowska” ul Wójtowska 13, 00-224 Warszawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. (dalej zwanym „DPS”).
2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami określonymi ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy i przepisów Rozporządzenia WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 2004 r. ze zm.), a także zgodnie z pozostałymi obowiązującymi przepisami w zakresie standardów sanitarno-epidemiologicznych.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 – usługi gotowania posiłków
55520000-1 – usługi dostarczania posiłków
4. Zgodnie z ustawą z dnia 9 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2024, poz. 1289 ze zm.); jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, od dnia 1 stycznia 2022 r. wykonuje, zleca lub powierza wykonywanie zadań publicznych, o których mowa w art. 35 ust. 2 pkt 1, podmiotom, których łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
5. We flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy realizacji niniejszego zamówienia/umowy Wykonawca będzie dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w momencie konieczności spełnienia postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zbiorowego żywienia mieszkańców Dom Pomocy Społecznej „Wójtowska” ul Wójtowska 13, 00-224 Warszawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. (dalej zwanym „DPS”).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert złożonych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium 1 cena - 60%
Kryterium 2 kryterium społeczne - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Etap IZamawiający dokona w I etapie badania następujących dokumentów (badanie ofert):
1. Oferta Wykonawcy wraz z ewentualnymi wymaganymi poświadczeniami - Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstawy wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 4 do SWZ.
4. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
Etap II
Po dokonaniu badania i oceny ofert, zgodnie z art. 274. Ust. 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, Podpisanych podpisem kwalifikowanym podmiotowych środków dowodowych:
załaczniki i dokumenty wymienione w VIII
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Etap I
Zamawiający dokona w I etapie badania następujących dokumentów (badanie ofert):
1. Oferta Wykonawcy wraz z ewentualnymi wymaganymi poświadczeniami - Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstawy wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 4 do SWZ.
4. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
JAK W SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Etap I
Zamawiający dokona w I etapie badania następujących dokumentów (badanie ofert):
1. Oferta Wykonawcy wraz z ewentualnymi wymaganymi poświadczeniami - Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstawy wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 4 do SWZ.
4. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
JAK W SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
JAK W SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
WYMIENIONE W SWZ ROZDZIAŁ VIII5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKAZ W SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków (jeżeli dotyczy) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
2.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
znak sprawy DPS.ZP.26.24.2025Załączniki:
Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postepowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Załącznik nr 7 – Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Załącznik nr 8 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Załącznik nr 9 – Wykaz usług cateringowych dotychczas wykonanych
Załącznik nr 10 – Projektowane postanowienia Umowy
Załącznik nr 11 – Wykaz środków transportu
Załącznik nr 12 – Klauzula informacyjna RODO
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2026 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2.
- "Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie"
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także umożliwienie ich spożycia, lub zabrania na wynos oraz zapewnienie ich dowozu dla podopiecznych MOPS w Ostrowie Wielkopolskim.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych (3-6 lat) oraz klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Karniowie z dietą
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





