Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00499713/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026
– utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273009357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuimzp@mzuimtg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026– utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74201c0-9b0f-42d5-a5cf-a73151253c9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034843/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Bieżące utrzymanie dróg gminnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUiM.263.11.2025.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącym utrzymaniu nawierzchni jezdni dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Tarnowskie Góry z możliwością zastosowania prawa opcji.
Wykonanie bieżącego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 – utrzymania nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry obejmuje:
a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową „na gorąco” - do 20 t,
b) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym - do 175 m2,
c) remonty cząstkowe nawierzchni gruntowych – uzupełnienie ubytków kruszywem, średnia głębokość ubytków do 10 cm - do 700 m2,
d) naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywane na zimno - do 10 t.
UWAGA 1:
Orientacyjne zakresy (ilości) robót dla poszczególnych pozycji podane w tabeli formularza ofertowego (kolumna 3), stanowiącego załącznik numer 3 do SWZ mają charakter wyłącznie pomocniczy do oszacowania cen jednostkowych.
Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 70 % zakresu podstawowego określonego we wzorze umowy w § 4 ust.1.
UWAGA 2:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia, bądź zmniejszenia orientacyjnego zakresu robót (ilości) wskazanego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 3 do SWZ,
(w kolumnie numer 3) dla poszczególnych pozycji.
UWAGA 3:
Zwiększenie, bądź zmniejszenie zakresu procentowego robót dla poszczególnych pozycji
w stosunku do orientacyjnego zakresu robót wskazanego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 3 do SWZ, nie spowoduje zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu umowy określonego w § 3 umowy (Wynagrodzenie).
UWAGA 4:
Szczegółowa technologia i sposób wykonania robót według własnej kalkulacji cenowej
w oparciu o Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163580,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163580,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE „AQUAMER” ROBERT MERKEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261913926
7.3.3) Ulica: Planeta 60
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT MERKEL PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "AQUAMER"
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT MERKEL PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "AQUAMER"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163580,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w 2026 roku
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków w lokalu Wykonawcy w dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2026 roku
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





