eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgierska 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-446

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz@lodzkie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-lodz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187915

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9968d751-f45f-4408-9f80-ab2b80fda5dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059212/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MK.2370.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264442,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- sprzęt operacyjny A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122110-4 - Pompy gaśnicze

4.5.5.) Wartość części: 36909,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt operacyjny B - sprzęt gaśniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia

44482100-3 - Węże gaśnicze

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 61443,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt operacyjny - podręczny sprzęt gaśniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512910-4 - Końcówki wierteł

44512920-7 - Końcówki śrubokrętów

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44512700-9 - Pilniki lub tarniki

4.5.5.) Wartość części: 20105,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt indywidualny - środki ochrony indywidualnej, interwencyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18931100-5 - Plecaki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18931000-4 - Torby podróżne

18142000-6 - Okulary ochronne

4.5.5.) Wartość części: 56788,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt indywidualny - asortyment obozowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18931000-4 - Torby podróżne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

18931100-5 - Plecaki

4.5.5.) Wartość części: 15569,11 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt logistyczny - logistyka obozowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37414000-3 - Towary kempingowe

4.5.5.) Wartość części: 20487,8 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF- Sprzęt logistyczny - skrzynie transportowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44617300-1 - Pudła gotowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44613000-0 - Duże pojemniki

4.5.5.) Wartość części: 53138,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44991,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44991,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44991,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939543

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44991,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74781,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74781,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74781,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939543

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74781,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26033,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33087,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26033,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939543

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26033,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 27 października 2025 r. godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty na Część 4: Sprzęt indywidualny - środki ochrony indywidualnej, interwencyjne.
Mając na uwadze powyższe oraz zapis art. 255 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 4: Sprzęt indywidualny - środki ochrony indywidualnej, interwencyjne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21596,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21596,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21596,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939543

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21596,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC Sprzęt ratowniczy i szkolenia Makary Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471627441

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30012,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72078,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72078,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC Sprzęt ratowniczy i szkolenia Makary Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471627441

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72078,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1). Oferta Wykonawcy CENTRALA ELEKTROTECHNICZNA Waldemar Adamczyk dla Części 3: Sprzęt operacyjny - podręczny sprzęt gaśniczy została złożona po terminie. Zgodnie z treścią ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ, termin składania ofert upływał w dniu 27.10.2025 r. o godz. 11:00, a oferta Wykonawcy została złożona w dniu 27.10.2025 r. o godz. 12:02, co potwierdza zapis w systemie Platformy Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert

2). W terminie składania ofert od Wykonawcy Armatec Arkadiusz Błach, Mateusz Borowski spółka cywilna wpłynął plik zawierający wyłącznie upoważnienie do reprezentowania spółki. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.