Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: przetargi@magnuszew.pl
1.5.8.) Numer faksu: przetargi@magnuszew.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6519b24d-0693-47a3-9993-cc11b8f61046
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067076/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://magnuszew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane zostały w Rozdziale XXII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO),
obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Magnuszewa z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Magnuszewie, ul.
Saperów 24, 26-910 Magnuszew. Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: gmina@magnuszew.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą
adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
formie przetargu lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także na
podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.76.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK na terenie Gminy Magnuszew w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
2. Na usługę składa się:
1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z Gminy Magnuszew,
2) Wyposażenie nieruchomości w worki na odpady komunalne, właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Magnuszew
3) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Magnuszew została określona w pkt III załącznika 9 nr do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
4) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska określony został w pkt IV załącznika nr 9 do SWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
5) Przygotowanie harmonogramów odbioru odpadów określone zostało w pkt V załącznika nr 9 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
6) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zgonie z pkt VI załącznika nr 9 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
7) Wymogi dotyczące zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zgodnie z pkt VII załącznika nr 9 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
8) Pojazdy zgodnie z pkt VIII - załącznik nr 9 do SWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
9) Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów określono w pkt IX załącznika nr 9 do SWZ ( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
10) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości określone zostały w pkt. X załącznika nr 9 do SWZ
( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Magnuszew:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu: 20 03 01),
b) papier (kod odpadów: 20 01 01,15 01 01),
c) metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (kod odpadów: 15 01 02,15 01 04,15 01 06, 20 01 39, 20 01 40),
d) szkło (kody odpadów: 20 01 02,15 01 07),
e) odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu: 20 02 01),
f) odpady wielkogabarytowe (kod odpadu: 20 03 07),
g) popiół z palenisk domowych (kod odpadu: ex 20 01 99),
4. Zamawiający wymaga odbierania odpadów z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) o następujących kody odpadów: 20 01 01,15 01 01, 15 01 02,15 01 04,15 01 06, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 02,15 01 07, 20 02 01, 20 03 07, 20 01 32, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 33*, 20 01 36, 16 01 03, 17 09 04, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 13*, ex 20 01 99,20 01 10,20 01 11
5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zważenia samochodu przed i po załadunku odpadów, (po wjeździe na teren gminy i przed jej opuszczeniem) na wadze należącej do Zamawiającego, znajdującej się na terenie gminy Magnuszew (PSZOK). Przy czynności tej będzie obecny pracownik Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności tj. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Magnuszew, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie
( Dz. U. z 2024 r. poz. 399) w zakresie frakcji odpadów odbieranych w ramach realizacji zamówienia o kodach:
- 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury,
- 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych,
- 15 01 04 – Opakowania z metali,
- 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe,
- 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
- 15 01 07 – Opakowania ze szkła,
- 16 01 03 - Zużyte opony
- 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów-
- 17 01 02 - Gruz ceglany
- 17 01 03 - Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
- 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
- 20 01 01 – Papier i tektura,
- 20 01 02 – Szkło,
- 20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
- 20 01 27*Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
- 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
- 20 01 13* Rozpuszczalniki
- 20 01 10 Odzież
- 20 01 11 Tekstylia
- 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31
- 20 01 21*Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
- 20 01 23*Urządzenia zawierające freony
- 20 01 35*Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1)
- 20 01 33*Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub
- 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
- 20 01 39 – Tworzywa sztuczne,
- 20 01 40 – Metale,
- 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji,
- 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
- 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe
- 20 03 99 – Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach.
- ex 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
b) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujący odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust 1 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o odpadach w zakresie transportu odpadów (BDO), o kodach;
- 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury,
- 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych,
- 15 01 04 – Opakowania z metali,
- 15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe,
- 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
- 15 01 07 – Opakowania ze szkła,
- 16 01 03 - Zużyte opony
- 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów-
- 17 01 02 - Gruz ceglany
- 17 01 03 - Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
- 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
- 20 01 01 – Papier i tektura,
- 20 01 02 – Szkło,
- 20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
- 20 01 27*Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
- 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
- 20 01 13* Rozpuszczalniki
- 20 01 10 Odzież
- 20 01 11 Tekstylia
- 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31
- 20 01 21*Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
- 20 01 23*Urządzenia zawierające freony
- 20 01 35*Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1)
- 20 01 33*Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub
- 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
- 20 01 39 – Tworzywa sztuczne,
- 20 01 40 – Metale,
- 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji,
- 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
- 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe
- 20 03 99 – Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach.
- ex 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wymagane jest aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000,00 PLN,
W celu potwierdzenia określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca składa dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia należnych składek wymaganych na dzień składania oferty.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie lub w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, które obejmuje zrealizowanie co najmniej jednej usługi wykonanej lub wykonywanej, o charakterze ciągłym tzn. realizowanej przez okres minimum 10 miesięcy, polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości co najmniej 900.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza w celu wykazania posiadanego doświadczenia zsumowanie więcej niż jednej umowy, jeżeli każda z nich obejmowała okres minimum 10 miesięcy.
b) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować dysponowanie wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości tj.:
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
c) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie bazy magazynowo – transportowej usytuowanej na terenie Gminy Magnuszew lub w odległości nie większej
niż 60 km od granic gminy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ.
b) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (rozdział VIII SWZ)- załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych objętych zamówieniem od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2024 r. poz. 399)
b) zawiadomienia o nadaniu numeru rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587)
Zamawiający zweryfikuje w Bazie Danych o Odpadach (BDO) czy zakres wpisu obejmuje transport odpadów komunalnych objętych zamówieniem (dział VII Rejestru)
c) W celu potwierdzenia określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca składa dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia należnych składek wymaganych na dzień składania oferty.
d) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do SWZ.
e) wykaz narzędzi/pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 11 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości14 000,00 zł (słownie: czternaści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008, w banku: Bank Spółdzielczy Piaseczno o/Magnuszew z opisem Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2026 rok z takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.
1 ppkt.2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodziaj zmian opisy został w Rozdziale XXI SWZ oraz we Wzorze umowy (załącznik nr 10 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofertw postępowaniu.
INNE PRZETARGI MAGNUSZEW
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2026 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Odbiór, transport i zagospodarowanie wybranych frakcji odpadów komunalnych.
- Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych i gastronomicznych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2026 roku
- Świadczenie usług czyszczenia zbiorników urządzeń sozotechnicznych i zbiorników zawierających mieszaninę wody i glikolu oraz odbioru, transportu, zbierania lub przetwarzania odpadów niebezp. (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





