eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżewoPrzewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 180 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95829451-943e-4a32-8f6e-76658d5e685d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015185/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewozy autobusowe o charakterze użyteczności publicznej w roku 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228550

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228550; sekretariat@jezewo.eu, m.lach@jezewo.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228550
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżewo z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Świecka 12, 86-131 Jeżewo.
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana Głowacz - z którym Wykonawca może się skontaktować poprzez email: partnersystem.iod@gmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 542568,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest publiczny transport zbiorowy w ramach gminnych przewozów pasażerskich w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 3) ustawy o Publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2025 r., poz. 285) na terenie Gminy Jeżewo po określonych poniżej liniach komunikacyjnych:
Linia nr 2 Jeżewo – Pięćmorgi – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła - Pięćmorgi Świetlica - Pięćmorgi 18 (Kotówka) - Białe Błota 16 – Jeżewo Nadleśnictwo Dąbrowa - Jeżewo Szkoła
Długość trasy 18 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:05 - kurs po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Jeżewo,
godz. 13:35 kurs po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Jeżewo,
godz. 15:15 kurs po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 16 osób.
Linia nr 3 Laskowice - Belno – Laskowice o następującym przebiegu:
Laskowice Szkoła - Osłowo Remiza – Belno PKS – Laskowice Przedszkole – Laskowice Szkoła
Długość trasy 10 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:25 - kurs po trasie - Laskowice - Belno – Laskowice,
godz. 15:05 – kurs po trasie - Laskowice – Belno - Laskowice (od poniedziałku do czwartku),
godz. 14:30 - kurs po trasie - Laskowice – Belno - Laskowice (w piątki)
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 19 osób.
Linia nr 4 Jeżewo - Czersk Świecki – Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła – Buczek -„Za cmentarzem” - Buczek Remiza OSP – Buczek-Skrzynki - Skrzynki 12 - Czersk Świecki „Dawna Szkoła” – Czersk Świecki-„Cmentarz” - Czersk Świecki „Pustki” - Czersk Świecki 22 – Czersk Świecki 16 - Czersk Świecki „Borce” – Jeżewo Dąbrowy - Jeżewo Szkoła.
Długość trasy 22 km.
Przewóz powinien odbywać się po trasie:
godz. 6:50 - kurs po trasie - Jeżewo - Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 7:50 - kurs po trasie - Jeżewo - Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 13:35 - kurs po trasie - Jeżewo - Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 15:15 - kurs po trasie - Jeżewo - Czersk Świecki – Jeżewo,
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 56 osób.
Linia nr 5 Jeżewo - Dubielno – Piskarki - Jeżewo o następującym przebiegu:
Jeżewo Szkoła – Taszewskie Pole - Ciemniki Świetlica – Dubielno Dworzec Kolejowy – Dubielno 1 - Dubielno „Dawna Szkoła” – Taszewko–Przyspa - Taszewo Świetlica – Białe PKS - Piskarki IV (Piskarki 30) – Piskarki III (skrzyżowanie) – Piskarki II – Piskarki I – Jeżewo D.K - Jeżewo Szkoła
Długość trasy 20 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:00 po trasie: Jeżewo – Dubielno – Piskarki - Jeżewo,
godz. 13:35 po trasie: Jeżewo – Dubielno – Piskarki - Jeżewo,
godz. 15:15 po trasie: Jeżewo – Dubielno – Piskarki - Jeżewo,
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 56 osób.
Podana w powyższych liniach minimalna ilość miejsc siedzących dotyczy dzieci uczęszczających do szkół gminnych korzystających z transportu publicznego. Mając na uwadze, iż jest to transport publiczny proszę o zapewnienie kilku dodatkowych miejsc na każdej trasie w celu zapewnienia komfortu przewozu.
Przewóz publiczny wykonywany będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych ustalonych przez Ministra Edukacji Narodowej i Dyrektora Szkoły, zgodnie z obowiązującym na dany rok szkolny „Kalendarzem roku szkolnego” opracowanym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej o organizacji roku szkolnego. „Kalendarz roku szkolnego” na określony rok szkolny zostanie przekazany Przewoźnikowi przez Dyrektora Szkoły przed przystąpieniem do wykonywania usługi przewozowej.
Przywóz następuje w godzinach wyszczególnionych w specyfikacji warunków zamówienia. Ze względu na organizację zajęć dydaktycznych w roku szkolnym, wskazane godziny mogą ulec zmianie w porozumieniu z Przewoźnikiem.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przez strony najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy.
W przypadku wystąpienia indywidualnego dnia wolnego od nauki Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej 2 dni przed datą dnia wolnego i ustalenia terminu, w jakim nastąpi jego odpracowanie.
Zamawiający ma prawo zmienić trasy przewozów w ramach niniejszej umowy, o ile będą one przebiegać drogami publicznymi oraz ilość przewozów ze względu na zmianę ilości uczniów.
W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. Każdy kurs rozpoczyna się i kończy przed budynkiem szkoły.
Zamawiający jest organizatorem przewozów, które dla pasażerów będą przewozami nieodpłatnymi.
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej tras dowozu.
Wymagania Zamawiającego:
a) podstawienie środków transportu o wystarczającej liczbie miejsc do przewozu publicznego, tj. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) zapewnienie właściwej jakości usługi (regularność, punktualność, czystość pojazdów, dyspozycyjność),
c) ponoszenie odpowiedzialności za zdrowie i życie pasażerów na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny,
d) utrzymywanie środków transportu w należytym stanie technicznym, nie zagrażającym bezpieczeństwu przewożonych osób,
e) pokrycie wszelkich kosztów ubezpieczenia pojazdów i osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
f) w przypadku niesprawności środków transportu – zapewnienie na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy,
g) dyspozycyjność w świadczeniu usługi - środki transportu winny być sprawne i dostępne w sytuacji zmiany rozkładu jazdy lub w sytuacjach innych nieprzewidzianych potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego,
h) należyta staranność przy realizacji zadania polegająca m.in. na zapewnieniu kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, sprzętu i środków transportu niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi,
i) zgłaszanie wszystkich nieprawidłowości występujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i uzgadnianie ewentualnych zmian,
j) rozliczanie się z wykonanych przewozów raz w miesiącu,
k) aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał kierowców dopuszczonych do ruchu przez posiadanie ważnych dokumentów takich jak m.in.: prawo jazdy odpowiedniej kategorii, orzeczenia lekarskie i psychologiczne o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowcy, zaświadczenia o ukończeniu odpowiedniego kursu wymaganego przepisami prawa (badania lekarskie i psychologiczne przeprowadzone zostaną przed podjęciem pracy w charakterze kierowcy i uaktualniane zostaną w okresach przewidzianych obowiązującymi przepisami, na badania kieruje Wykonawca oraz pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem odpowiednich zaświadczeń),
l) prawidłowe oznakowanie środków transportu osób (busy, autobusy, autokary), w zgodne z przepisami oznakowanie pojazdów przeznaczonych do publicznego transportu zbiorowego. Wyposażenie środka transportu osób musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu bhp oraz p. poż.,
m) Wykonawca w razie potrzeby winien zapewnić środek transportu z rozwiązaniami technicznymi służącymi zapewnieniu jego dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej (zgodnie z art. 21 ust. 1a ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym).
Zamawiający oczekuje aby Wykonawca dysponował środkami transportu osób spełniającymi następujące wymagania:
a) ilość miejsc siedzących - tak jak w opisie przedmiotu zamówienia,
b) stan techniczny:
• środki transportu osób muszą posiadać aktualne badania techniczne,
• środki transportu osób powinny posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie,
• środki transportu osób muszą mieć sprawną wentylację, nieprzeciekające i sprawne techniczne okna (umożliwiające ich otwieranie i zamykanie) i wyłazy w dachu,
• ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym minimalna temperatura wewnątrz pojazdu (10 C – 15 C).
• środki transportu osób nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia (Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku w środkach transportu),
c) środki transportu osób powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym)
radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń,
d) wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. 2024 poz. 502 z późn. zm.).
Przez wzgląd na ochronę środowiska Zamawiający wymaga aby, pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia spełniały klasę emisji spalin wg. europejskiego standardu minimum EURO 5. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie danej emisji spalin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo pierwszeństwa i możliwość zarezerwowania do dyspozycji minimum 3 szt. środków transportu Wykonawcy w sytuacji wymagającej uaktywnienia Gminnego Centrum Kryzysowego na terenie Gminy Jeżewo.
Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca (podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał podczas realizacji zamówienia pracowników (nie dotyczy samozatrudnienia) na umowę o pracę w zakresie czynności wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia tj. (kierowców) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwiec 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 poz. 1871).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył przed podpisaniem umowy − opłaconą polisę OC na czas trwania umowy, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1490).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek będzie spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 4 (czterema) sprawnymi środkami do transportu osób o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo łącznie minimum 147 osób, w tym co najmniej 147 miejsc siedzących z uwzględnieniem dodatkowych miejsc dla osób korzystających z przewozu publicznego.
b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- usług związanych z transportem osób o wartości min. 500 000,00 zł brutto,
- lub wykonaniem w powyższym okresie usług, których łączna wartość wynosiła minimum 600 000,00 zł brutto.
Wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, składa oświadczenie lub inne dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ).
Wykonawcy którzy usługi transportu wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.
c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
- co najmniej 4 (cztery) osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadające prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 4a)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
b) Wykaz pojazdów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
c) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przewozu osób załącznik nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).
e) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228550

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.