eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwację urządzeń hydrotechnicznych: Cz.1 - Konserwacja Fosy Bema Cz.2 - Konserwacja i utrzymanie zbiorników i cieków wodnych Cz.3 - Konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwację urządzeń hydrotechnicznych:
Cz.1 – Konserwacja Fosy Bema
Cz.2 – Konserwacja i utrzymanie zbiorników i cieków wodnych
Cz.3 – Konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bemowo.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwację urządzeń hydrotechnicznych:
Cz.1 – Konserwacja Fosy Bema
Cz.2 – Konserwacja i utrzymanie zbiorników i cieków wodnych
Cz.3 – Konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89bb163f-cb37-4abd-8018-af216a4d5c1d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012160/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Konserwacja urządzeń hydrotechnicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.65.2025.TBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1- Konserwacja Fosy Bema, konserwacja i remont kładek na Fosie Bema. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 6 (sześciu) konserwacji oraz bieżącego utrzymania
w każdym roku obowiązywania umowy.
Zamawiający gwarantuje do wykonania niżej wymieniony w każdej konserwacji zakres prac za wyjątkiem pozycji: „Hakowanie roślin wraz z ręcznym lub mechanicznym ich wyrywaniem z dna fosy oraz usuwanie kożucha z lustra wody fosy – 12 300 m2 (min. 80 % roślin Wykonawca musi usunąć). Wycięcie ok. 30 % roślin (trzcina, pałki) wyrastających ponad lustrem wody i na skarpach”. Wykonanie pozycji będzie uzależnione od warunków hydrologicznych fosy (brak wody w fosie). O braku wykonania ww. pozycji Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo na min. 3 dni przed planowaną konserwacją. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac. Wynagrodzenie stanowić będzie sumę wartości wykonanych prac, wyliczonych z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto wskazanych w formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 439024,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2 - Konserwacja i utrzymanie zbiorników i cieków wodnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w każdym roku obowiązywania umowy dwóch konserwacji zwanymi konserwacją zasadniczą oraz bieżącego utrzymania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 260162,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 3 - Konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych,
w tym: kolektorów deszczowych w ul. Narwik - Pełczyńskiego oraz urządzeń podczyszczających, konserwacja kolektora Potoku Bielańskiego oraz kolektora zasilającego Fosę Bema, konserwacja przepompowni.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch konserwacji zwanymi: konserwacja I i konserwacja II oraz bieżącego utrzymania w każdym roku obowiązywania umowy.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokumentowania prowadzonych prac (czyszczenie separatorów, studzienek) w postaci zdjęć wraz ze wskazaniem lokalizacji opartej o dane gps. Zdjęcie wykonane przed czyszczeniem i po oczyszczeniu studzienki, separatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.5.) Wartość części: 162601,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496303,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213854148

7.3.3) Ulica: Myśliborska 53 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-185

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LORMAX Bogdan Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361001897

7.3.3) Ulica: Piaskowa 12 Łajki

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Usługi Ogólnobudowlane i Sanitarne sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213854148

7.3.3) Ulica: Myśliborska 53 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-185

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 1:
Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu umowy w okresie 47 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2026 r.
Część 2:
Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu umowy w okresie 45 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 marca 2026 r.
Część 3:
Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu umowy w okresie 43 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 20kwietnia 2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.