Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00518506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Paczków
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774316772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45bfa9ee-d6b4-47b6-8016-667fd764fdc71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45bfa9ee-d6b4-47b6-8016-667fd764fdc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00594586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013495/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Paczków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179330,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) bieżące oczyszczanie poprzez zamiatanie mechaniczne i ręczne: jezdni, chodników, kamienia nieregularnego w obrębie Rynku w dni powszednie, soboty, niedziele, święta państwowe, religijne oraz podczas imprez odbywających się w Rynku wraz z całkowitym usunięciem wszelkiej roślinności z chodników, jezdni ulic, placów, parkingów,
b) sprzątanie parków i innych terenów wraz z usuwaniem śmieci, zamiataniem alei spacerowych, dróg i chodników, przystanków autobusowych wraz z usunięciem darni oraz znajdujących się w parkach; skwerów, placów zabaw i innych miejscach rekreacji i wypoczynku,
c) zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń z ulic i chodników oraz z kamienia nieregularnego w Rynku oraz z podwórek, w parkach i na skwerach, klombach, gazonach, w donicach, kwietnikach oraz rabatach kwiatowych,
d) dokładne posprzątanie i wywóz piasku pozostałego po akcji zimowej z Rynku i z wszystkich ulic, chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem oraz z parków,
e) likwidowanie zanieczyszczeń na terenach określonych w załącznikach do umowy, powstałych wskutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr oraz innych), zlokalizowanych i wskazanych przez Zleceniodawcę,
f) zbieranie padłych zwierząt (psów, kotów, ptaków itp.) najpóźniej w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia.
g) bieżącego opróżniania koszy ulicznych i parkowych na terenie miasta Paczków oraz w sołectwach Gminy Paczków, tj.: Kamienica, Gościce, Ujeździec, Unikowice, Lisie Kąty, Stary Paczków, Wilamowa, Trzeboszowice, Ścibórz, Frydrychów, Kozielno, Dziewiętlice z częstotliwością określoną w harmonogramie określonym w załączniku nr 7 do umowy,
h) wywozu odebranych odpadów z koszy na RIPOK wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę na własny koszt opłaty za ich zagospodarowanie,
i) utrzymania w czystości powierzonych koszy poprzez ich mycie nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy,
j) bieżącej naprawy drobnych uszkodzeń koszy,
k) zgłaszania Zleceniodawcy zniszczenia lub kradzieży powierzonych do opróżniania koszy,
l) każdorazowego uzgadniania ze Zleceniodawcą zmiany miejsca ustawienia koszy.
• Powierzchnie ulic do zamiatania: 48 863 m2/rok
• Powierzchnie chodników do zamiatania: 447 336 m2 /rok
• Zamiatanie innych terenów z wywozem zmiotek: 836 064 m2/rok
• Zamiatanie dróg, alei i chodników w parkach: 767 232 m2/rok
• Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej ze śmieci i innych zanieczyszczeń (zbieranie odpadów, papierów, folii, gałęzi, itp. odpadów): 9 130 836 m2/rok
• Opróżnianie koszy i wywóz odpadów na RIPOK: 12 756 sztuk/rok
• Usuwanie padłych zwierząt szacowana ilość: 6 szt./rok
• Zamiatanie przystanków autobusowych: 48 720 m2/rok
Harmonogram wykonywania usługi oraz szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195821,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195821,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195821,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531676841
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195821,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PACZKÓW
- Zabytkowym szlakiem po pograniczu polsko-czeskim
- Ochrona różnorodności biologicznej w Parku w Ujeźdźcu
- Zakup 3 sztuk agregatów prądotwórczych 44 kW na przyczepach transportowych
więcej: przetargi PACZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Usługa dozoru i ochrony mienia oraz utrzymania w czystości obiektów instalacji przetwarzania odpadów komunalnych i składowiska odpadów w Giedlarowej w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





