eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Krakowie oraz podległych jednostek dla części 2, dla części 3, dla części 4



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Krakowie oraz podległych jednostek dla części 2, dla części 3, dla części 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.ociepka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r23254,Dostawa-artykulow-gospodarczych-na-potrzeby-RZGW-w-Krakowie-oraz-jednostek-podle.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Krakowie oraz podległych jednostek dla części 2, dla części 3, dla części 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28443a2-15de-493c-b0bf-e816e4ae9a4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.77.2025 dla Części 2, dla części 3, dla Części 4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW
w Krakowie oraz podległych jednostek. Szczegółowy wykaz i opis artykułów gospodarczych określają Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 3a-3d do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiąc Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 5754,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW
w Krakowie oraz podległych jednostek. Szczegółowy wykaz i opis artykułów gospodarczych określają Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 3a-3d do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiąc Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 2607,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW
w Krakowie oraz podległych jednostek. Szczegółowy wykaz i opis artykułów gospodarczych określają Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 3a-3d do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiąc Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 1914,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa artykułów gospodarczych na
potrzeby RZGW w Krakowie oraz podległych jednostek” dla Części 2 została złożona 1 oferta firmy
Metalzbyt-Hurt sp. z o.o. ul. Usługowa 4, 43-392 Międzyrzecze Dolne na kwotę 11 547,23 zł. Zamawiający
w SWZ pkt 4.13 poinformował, że na „Dostawę artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Krakowie
oraz podległych jednostek” dla Części 2 zamierzał przeznaczyć kwotę 5 754,40 zł. Zgodnie z art. 255 pkt.
3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający
wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty Metalzbyt-Hurt sp. z o.o. Na podstawie
przeprowadzonej analizy planu rzeczowo-finansowego oraz stanu faktycznego zaangażowania środków,
zobowiązań oraz dotychczasowego wykonania budżetu Zamawiającego, Zamawiający nie ma możliwości
zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty Metalzbyt-Hurt sp.
z o.o.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4850,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tomasiak FHU Zaki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2156,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3644,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2156,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tomasiak FHU Zaki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343314345

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 20

7.3.4) Miejscowość: Barcice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2156,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy ogłoszenia o zamówieniu numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467934

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.