Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa jednorazowego mycia okien nieotwieralnych, żaluzji zewnętrznych oraz przeszkleń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msibiga@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa jednorazowego mycia okien nieotwieralnych, żaluzji zewnętrznych oraz przeszkleń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6dd701-e04b-4a84-9148-44c5709a2898
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Usługi sprzątania na terenie miasta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola (sprzątanie obiektów)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, unieważnił postępowania pn.: „Usługa jednorazowego mycia okien nieotwieralnych, żaluzji zewnętrznych oraz przeszkleń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli” bowiem do godziny 12:00 dnia 12 września 2025 roku nie złożono ani jednej oferty na przedmiotowe zamówienie która by nie podlegała odrzuceniu. Centralny Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Wobec powyższego Centralny Zamawiający wszczyna i prowadzi postępowanie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-III.271.174.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowym umyciu okien nieotwieralnych, żaluzji zewnętrznych oraz przeszkleń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli przy ul. Dmowskiego 1 w Stalowej Woli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń i Drewno Piotr Sołociuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383797823
7.3.3) Ulica: Baryczka 104
7.3.4) Miejscowość: Baryczka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-115
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIELEŃ i DREWNO PIOTR SOŁOŚCIUK
jakie przetargi wygrała firma
ZIELEŃ i DREWNO PIOTR SOŁOŚCIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Zakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego II"
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli ..
- Cykliczne dostawy jednorazowego zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Stalowa Wola."
- Długoterminowy najem samochodów służbowych na potrzeby Gminy Stalowa Wola
- "Wykonanie prac adaptacyjnych wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli".
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I stopnia w Świdniku
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGLYM
- F.261.2.2025 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługi sprzątania w biurze przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie, ul. Białej 4 w Warszawie oraz w siedzibach Wydziałów Zamiejscowych - 24 miesiące
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych w budynku Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





