Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00505986/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu transportowego w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu transportowego w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f946962-944d-4640-ac65-78d43894b151
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu transportowego w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu transportowego w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Dostawa quada z przyczepą do jego przewożenia w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”;
2) Część nr 2: Dostawa przyczepy samowyładowczej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”.
3. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest dostawa quada z przyczepą do jego przewożenia w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”, dla Ochotniczej Straży Pożarnej nr 3 w Pruchniku.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 1 zamówienia Dostawa quada z przyczepą w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC” zawiera: Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrobów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 1 zamówienia, tj. quada z przyczepą do jego przewożenia, będących produktami powystawowymi, demonstracyjnymi lub prototypami lub produktami wytwarzanymi pod konkretne zamówienie. Zaoferowany a następnie dostarczony przez Wykonawcę quad z przyczepą muszą być już produkowane seryjnie i komercyjnie wykorzystywane przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowane a następnie dostarczone przez Wykonawcę pojazdy posiadały karty katalogowe dostępne na stronach internetowych ich producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółową specyfikację techniczną pojazdów.
8. Zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
1) pojazdy oraz towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania;
2) pojazdy muszą odpowiadać przepisom zawartym w wymaganiach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.);
3) pojazdy muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.
4) pojazdy musza być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria niezbędne do ich prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z ich przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów, a urządzenia i podzespoły zamontowane w pojazdach powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i międzynarodowych.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. na quada oraz przyczepę do jego przewożenia, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 1 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 12 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonego quada i przyczepy w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy pojazdów przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, z bezpiecznej obsługi, poprawnej pracy i konserwacji pojazdów;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie ukryte wady fizyczne i wady prawne przedmiotu umowy.
11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i ew. pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
12. Dostarczony przedmiot Części nr 1 zamówienia, tj. quad i przyczepa muszą być:
1) pojazdami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące przepisy prawa, normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania;
3) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
13. Przedmiot zamówienia, tj. quad musi być zatankowany w ilości niezbędnej do dojazdu do stacji paliw w okolicy min. 10 km oraz musi być uzupełniony w inne płyny eksploatacyjne.
14. Dostarczone przez Wykonawcę pojazdy muszą posiadać instrukcję obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu pojazdach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, karty gwarancyjne oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów, w tym w Urzędzie Dozoru Technicznego (jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa).
15. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 14 muszą być:
1) dostarczone wraz z pojazdami;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie okazać: m.in.: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aktualną normą lub aprobatę techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu (w zakresie w jakim jest to konieczne).
17. Postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę pojazdy, tj. quada i przyczepę staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 1 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu jej obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
18. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu Części Nr 1 zamówienia bez zastrzeżeń.
19. W ramach wykonania Części nr 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) dostawy quada z przyczepą w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonych pojazdów w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy pojazdów przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, z bezpiecznej obsługi, poprawnej pracy i konserwacji pojazdów.
20. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 1 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, uruchamiania, przetestowania oraz przeszkolenia pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
21. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 1 zamówienia Załącznik Nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 106250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu transportowego w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (2) części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Dostawa quada z przyczepą do jego przewożenia w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”;
2) Część nr 2: Dostawa przyczepy samowyładowczej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”
3. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest dostawa przyczepy samowyładowczej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC”, dla Powiatowego Zarządu Dróg w Jarosławiu.
4. Szczegółowy opis oraz ilościowy i jakościowy zakres Części nr 2 zamówienia Dostawa przyczepy samowyładowczej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC” zawiera: Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
5. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy to tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrobów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (rozwiązania równoważne opisywanym). Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania a następnie dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu Części nr 2 zamówienia, tj. przyczepy samowyładowczej będącej produktem powystawowymi, demonstracyjnym lub prototypem lub produktem wytwarzanym pod konkretne zamówienie. Zaoferowana a następnie dostarczona przez przyczepa samowyładowcza musi być już produkowana seryjnie i komercyjnie wykorzystywana przez ich nabywców / użytkowników.
7. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby zaoferowany a następnie dostarczony przez Wykonawcę pojazd posiadał kartę katalogową (karty katalogowe) dostępne na stronach internetowych jego producentów lub dystrybutorów / sklepów internetowych, zawierające szczegółową specyfikację techniczną pojazdu.
8. Zaoferowany, a następnie dostarczona przez Wykonawcę:
1) pojazd oraz towarzyszące mu akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich;
2) pojazd musi być kompletny i wyposażony we wszystkie elementy / akcesoria niezbędne do jego prawidłowej pracy u Zamawiającego, zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
3) musi spełniać wszystkie wymagania prawa polskiego, a w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. przyczepę samowyładowczą, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu Części nr 2 zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 12 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej przyczepy samowyładowczej w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego;
3) w dniu dostawy pojazdu przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, z bezpiecznej obsługi, poprawnej pracy i konserwacji pojazdu;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie ukryte wady fizyczne i wady prawne przedmiotu umowy.
11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i ew. pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
12. Dostarczony przedmiot Części nr 2 zamówienia, tj. przyczepa samowyładowcza musi być:
1) pojazdem o wysokiej jakości, spełniającym obowiązujące przepisy prawa normy oraz wymagania Zamawiającego;
2) fabrycznie nowa, nieuszkodzona, nigdy wcześnie nieużywana, nieposiadająca śladów użytkowania;
3) niedotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich.
13. Dostarczona przez Wykonawcę przyczepa samowyładowcza musi posiadać instrukcję obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu pojazdach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, w tym w Urzędzie Dozoru Technicznego (jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa).
14. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 13 muszą być:
1) dostarczone wraz z pojazdem;
2) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD.
15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie okazać: m.in.: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z aktualną normą lub aprobatę techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu (w zakresie w jakim jest to konieczne).
16. Postanowienia gwarancji na dostarczoną przez Wykonawcę przyczepę samowyładowczą staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części nr 2 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu jej obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
17. Bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu Części Nr 2 zamówienia bez zastrzeżeń.
18. W ramach wykonania Części nr 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać odpowiednio:
1) dostawy przyczepy samowyładowczej w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
2) do uruchomienia i przetestowania dostarczonej przyczepy samowyładowczej w zakresie zapewniającym jej prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego
3) w dniu dostawy pojazdu przeprowadzić minimum godzinne przeszkolenie minimum trzech pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, z bezpiecznej obsługi, poprawnej pracy i konserwacji pojazdu.
19. Za uszkodzenia przedmiotu Części nr 2 zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, uruchamiania, przetestowania oraz przeszkolenia pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
20. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia / umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części nr 2 zamówienia Załącznik Nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 181250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,MIŚ" Firma Przewozowo-Handlowo-Usługowa Robert Wielgos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841752227
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIŚ" Firma Przewozowo-Handlowo-Usługowa Robert Wielgos
jakie przetargi wygrała firma
"MIŚ" Firma Przewozowo-Handlowo-Usługowa Robert Wielgos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122631,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122631,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630000725
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "FINO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "FINO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122631,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Budowa parkingu przy ul. Świętojańskiej (dz. nr ew. gr. 2365, 2364/5, obr.4)".
- ubezpieczenie pojazdów mechanicznych
- Dostawa trenażerów szkoleniowych na potrzeby zajęć badania fizykalne
- Dostawa agregatu prądotwórczego w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" w ramach Programu Ochrony Ludności i OC
- "Dostawa urządzeń pomiarowych i narzędzi w zakresie elektryki i elektroniki oraz sprzętu i artykułów do obróbki włókien światłowodowych dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2026
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup beczki do transportu wody pitnej o pojemności min. 8000 litrów z realizacją programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu
- Zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami dla SGPR
- Auto terenowe na potrzeby prac terenowych
- Auto terenowe (duże) typu pick-up z zabudową na potrzeby prac terenowych
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z HDS
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





