Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481023/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko 445
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184140710
1.5.8.) Numer faksu: 184140740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lacko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813aa002-7178-46cb-abbc-a4d28522f007
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035718/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 257508,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: „Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny”. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część nr 1 - zakup i dostawa samochodu dostawczego do 3,5 t - szczegółowy zakres i minimalne parametry określa załącznik nr 7a do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz na zasadach określonych w SWZ i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 175909,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: „Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny”. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część nr 2 - zakup i dostawa beczkowozu jednoosiowego - szczegółowy zakres i minimalne parametry techniczne określa załącznik nr 7b do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz na zasadach określonych w SWZ i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 81598,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Uzasadnienie faktyczne
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. 27.10.2025 r. godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części nr 1. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro Jurek sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682685781
7.3.3) Ulica: Kocmyrzowska
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-010
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2026 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2026 r.
- Dostawa oleju opałowego do Hali Widowiskowo-Sportowej i placówek oświatowych Gminy Łącko w 2026 roku
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa cysterny i ciągnika komunalnego do przewozu wody pitnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw żywności oraz energii elektrycznej na terenie Gminy Bargłów Kościelny"
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach" - dostawa sprzętu
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej cysterny do przewozu wody, zbiornika na wodę pitną
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup beczkowozu do przewozu wody pitnej w ilości 3 sztuk dla zadań inwestycyjnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Susz
- Zakup cysterny do przewozu wody pitnej w zakresie ochrony ludności, zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





