Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00468310/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z motywem „Ekoodpowiedzialnie” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z motywem „Ekoodpowiedzialnie” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ae1674-cde7-4d15-8222-dfdb585b7c84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020717/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowanie i dostawa faktycznie nowych gadżetów na cele edukacji ekologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.80.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z motywem „Ekoodpowiedzialnie” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność.
A. Notes z kartonu po mleku – 600 szt
Notes o wymiarach: 7,8 cm x 7,6 cm (±0,5 cm). 200 karteczek w kolorze białym z papieru z recyklingu, okładka kartonowa z kartonu po mleku. Znakowanie metodą tampodruku w jednym kolorze o rozmiarze 5 cm x 5 cm (±0,5 cm) wg załącznika graficznego.
B. Kalendarz trójdzielny na rok 2026 – 300 szt.
Opis: Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu w kolorze białym. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm. Główka kalendarza wypukła o wymiarach: min. 200 mm x 300 mm. Druk główki jednostronny full color, wg załącznika graficznego, kalendaria klejone. W stopce kalendarza dane kontaktowe do Wydziału Kształtowania Środowiska. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.
C. Torba jutowa – 300 szt.
Torba zakupowa wykonana z juty, wewnątrz laminowana. Kolor granatowy (Pantone 2955U), bawełniana rączka w kolorze białym. Wymiary: 40 cm x 35 cm x 20 cm (±5 cm) . Znakowanie na środku torby o długości 20 cm i szerokości 4 cm ( ±2 cm). Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
D. Torba bawełniana składana – 600 szt.
Torba zakupowa o wymiarach 38 cm x 42 cm i długości uchwytów 70 cm ( ±2 cm). Wykonana z bawełny o gramaturze 120g/m2. Składana do woreczka ze sznurkiem i plastikową blokadą. Znakowanie z przodu torby w jednym kolorze o wymiarach 24 cm x 24 cm (±1 cm).
E. Pudełko bambusowe lunchbox– 400 szt.
Opis: Pojemnik na lunch z PP z zapięciem z 2 stron i z bambusową pokrywką. Pojemność 700 ml. Wymiary 18 cm x 10,5 cm x 7 cm (±2 cm). Znakowanie o długości 8 cm szerokości 1,5 cm (±0,5 cm) w jednym kolorze wg załącznika graficznego. Kolor granatowy.
F. Kredki 12 szt. – 500 szt.
Opis: Zestaw drewnianych kredek w 12 różnych kolorach. Kredki pakowane w tekturowe pudełko. Wymiary: 18 cm x 8,9 cm x 0,8 cm (±0,5 cm). Znakowanie na tylnej stronie opakowania w jednym kolorze wg załącznika graficznego o długości minimalnej 10 cm i szerokości 2 cm (±0,5 cm).
G. Długopis z kartonu z recyklingu i słomy pszenicznej – 500 szt.
Długopis automatyczny, wykonany z kartonu z recyklingu, słomy pszenicznej i ABS. Wkład w niebieskim kolorze. Wymiary 1 cm x 14 cm (±0,5 cm) . Znakowanie na korpusie w jednym kolorze o wymiarach 60 mm x 6 mm. Kolor korpusu czerwony.
H. Plecak odblaskowy – 500 szt
Plecak w kolorze srebrnym odblaskowym (Pantone: 877C), ze sznurkiem w kolorze czarnym. Materiał poliester. Wymiar 30 x 40 cm (± 2 cm). Znakowanie w jednym kolorze o wymiarach 20 cm x 20 cm (± 1 cm)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33294,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36366,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER MEDIA Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7741214560
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36366,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- OSPRZĘT DO APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII I KOAGULACJI
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek
- DOSTAWA CZEPKÓW, RĘKAWIC, FARTUCHÓW, MASEK, KOSZUL
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii internetowej promującej otwartość danych, w ramach projektu unijnego pn. "Dane 3.0 - wymiana, wartość"
- Półeczka doradcy zawodowego
- Przeprowadzenie działań informacyjnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





