Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: politykagospodarcza@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb6f6d23-8ad1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostała materiałów i gadżetów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP 66/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1. brelok miś z ringiem na klucz
2. opaska na oczy
3. nadmuchiwana poduszka podróżna
4. torba bawełniana
5. butelka termiczna
6. zestaw narzędzi z lampką led
7. powerbank do bezprzewodowego ładowania urządzeń
8. kabel do ładowania 5 w 1 z podświetlanym logo
9. t-shirt z krótkim rękawem, wersja damska i męska
10. chusta wielofunkcyjna typu komin
11.kubek ceramiczny z uchem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę podlega odrzuceniu zgodnie z art.226 ust.1 pkt 3 tj, jest niezgodna z przepisami ustawy. Złożona oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym tj. podpisem zaufanym w postępowaniu o wartości równej lub przekraczającej progi unijne w związku z art. 63 ust.2 Ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, PRÓBÓWEK, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, ASORTYMENTU DODATKOWEGO I PODŁOŻY DO APARATU WASP DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH NA POTRZEBY KOMENDY PORTU WOJENNEGO w GDYNI
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola przy ul. Kwiatkowskiej 23 w Gdyni, w celu utworzenia trzech oddziałów Żłobka Koniczynka, filia Wiczlino.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa oznakowanych materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie Warmińsko-Mazurskim
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych oraz konferencyjnych
- Dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.