Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438827/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00449338/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu „Rewitalizacja Zielonego Rynku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/233792/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu „Rewitalizacja Zielonego Rynku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec1c6840-afe3-476c-8cfe-d7b0974a3459
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.108.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu „Rewitalizacja Zielonego Rynku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych i częściowych. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części z uwagi na fakt, iż wykonanie zamówienia spowodowane jest koniecznością spójności końcowego opracowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMART s.c. Pracownia Architektury
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 10 13 736
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 48 lokal U.6
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-009
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FORMART S.C. PRACOWNIA ARCHITEKTURY MAREK CIEPLUCHA, MACIEJ MUSIAŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych i gastronomicznych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w Łodzi w 2026 r. - ochrona całoroczna.
- Usługi szkoleniowe (3 części) w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Silno
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Modernizacja Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 247 przy ul. Wrzeciono 9"
- Termomodernizacja zasobu komunalnego miasta Ozorkowa
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy dróg wewnętrznych z płyt betonowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





