Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00535356/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
- 2025/BZP 00551765/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem nowych samochodów na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Bełchatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590002230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czyżewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6323773
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgm@pgmbelchatow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12160351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem nowych samochodów na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Bełchatowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4a6292d-bec1-4fbe-8e23-170c13a390ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu kombivan4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 104500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu kombivan4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 104500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu dostawczego typu furgon- większy4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 156600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu dostawczego typu furgon- mniejszy4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 124500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po dokonaniu zmiany SWZ skutkującej zmianą terminu składania ofert, Zamawiający nie dokonał stosownej modyfikacji, na stanowiącej stronę internetową prowadzonego postępowania, platformie zakupowej polegającej na zmianie terminu składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po dokonaniu zmiany SWZ skutkującej zmianą terminu składania ofert, Zamawiający nie dokonał stosownej modyfikacji, na stanowiącej stronę internetową prowadzonego postępowania, platformie zakupowej polegającej na zmianie terminu składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po dokonaniu zmiany SWZ skutkującej zmianą terminu składania ofert, Zamawiający nie dokonał stosownej modyfikacji, na stanowiącej stronę internetową prowadzonego postępowania, platformie zakupowej polegającej na zmianie terminu składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po dokonaniu zmiany SWZ skutkującej zmianą terminu składania ofert, Zamawiający nie dokonał stosownej modyfikacji, na stanowiącej stronę internetową prowadzonego postępowania, platformie zakupowej polegającej na zmianie terminu składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Bełchatowa
- Dostawa odczynników do wykonywania analiz z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz materiałów i sprzętu pomocniczego wraz z dzierżawą systemu konsolidującego te badania dla potrzeb ZDL
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem nowych samochodów na potrzeby PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych"-(Część I-terminale satelitarne wraz z pakietem danych, Część II-zasilacze awaryjne)
- Termomodernizacja dachów na budynkach Starostwa Powiatowego w Bełchatowie - ul. Pabianicka 26 - OS - II postępowanie.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec z wyposażeniem do zimowego utrzymania dróg
- Zakup wraz z dostawą 2 fabrycznie nowych, 3-osobowych aut dostawczych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) fabrycznie nowego samochodu 7-osobowego dla Urzędu Gminy Mielnik
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem nowych samochodów na potrzeby PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





