Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00477115/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc90a74e-ad77-4dec-8bde-4544181df7b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc90a74e-ad77-4dec-8bde-4544181df7b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Operaty szacunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIM.272.44.2025.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej w celu jego sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 183/56, o pow. 529 m2, w arkuszu mapy 20, położonej w Zamościu przy ul. Infułackiej, w celu jego sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej prawa własności zabudowanej nieruchomości w celu jego sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej prawa własności zabudowanej nieruchomości, oznaczonej numerem 51, o pow. 572 m2, w arkuszu mapy 46, położonej w Zamościu przy ul. Zamenhofa, w celu jego sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego. Na przedmiotowej działce znajduje się trzykondygnacyjny budynek niemieszkalny (jedna kondygnacja podziemna i dwie nadziemne), o pow. zabudowy 436 m². Powierzchnię zabudowy przyjęto z kartoteki budynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu na nieruchomości gruntowej, stanowiącej współwłasność Skarbu Państwa oraz Województwa Lubelskiego:- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu na nieruchomości gruntowej, stanowiącej współwłasność Skarbu Państwa oraz Województwa Lubelskiego, położonej w Zamościu przy ul. Partyzantów, oznaczonej numerem 69/2, o pow. 0,2153 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 53, w celu ustalenia jednorazowego wynagrodzenia z tytułu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu dla linii kablowej nN. Powierzchnia pasa służebności wynosi 17 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, do ustalenia ceny sprzedaży, w trybie przetargu ustnego nieograniczonego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, składającej się z działek nr: 78/2, o pow. 69 m² i 81/10, o pow. 400 m2, w ark. mapy ew. 91, położonej w Zamościu przy ul. Daszyńskiego i Budowlanej, w celu jej sprzedaży, w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Śląskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek ich podziału:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Śląskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek ich podziału, oznaczonych numerami działek:
a. 30/6, o pow. 1,8801 ha, w ark. mapy ew. 3, na działki:
• 30/92, o pow. 1237 m2,
• 30/93, o pow. 1236 m2,
• 30/94, o pow. 1234 m2,
• 30/95, o pow. 1232 m2,
• 30/96, o pow. 608 m2,
• 30/97, o pow. 600 m2,
• 30/98, o pow. 600 m2,
• 30/99, o pow. 608 m2,
• 30/100, o pow. 619 m2,
• 30/101, o pow. 602 m2,
• 30/102, o pow. 602 m2,
• 30/103, o pow. 620 m2,
• 30/104, o pow. 623 m2,
• 30/105, o pow. 602 m2,
• 30/106, o pow. 602 m2,
• 30/107, o pow. 622 m2,
• 30/108, o pow. 636 m2,
• 30/109, o pow. 631 m2,
• 30/110, o pow. 647 m2,
• 30/111, o pow. 680 m2,
• 30/112, o pow. 2994 m2,
• 30/113, o pow. 966 m2 - przeznaczona pod drogę publiczną,
b. 30/15, o pow. 8708 m2, w ark. mapy ew. 3, na działki:
• 30/114, o pow. 488 m2,
• 30/115, o pow. 600 m2,
• 30/116, o pow. 600 m2,
• 30/117, o pow. 600 m2,
• 30/118, o pow. 600 m2,
• 30/119, o pow. 600 m2,
• 30/120, o pow. 600 m2,
• 30/121, o pow. 1328 m2,
• 30/122, o pow. 1328 m2,
• 30/123, o pow. 1330 m2,
• 30/124, o pow. 8 m2,
• 30/125, o pow. 626 m2 - przeznaczona pod drogę publiczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek ich podziału:- wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek ich podziału:
1. Operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 76, o pow. 2589 m2, w ark. mapy ew. 8, położonej przy ul. Klonowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek jej podziału, na działki oznaczone numerami:
• 76/1, o pow. 1375 m2,
• 76/2, o pow. 661 m2,
• 76/3, o pow. 553 m2.
2. Operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 57/1, o pow. 1574 m2, w ark. mapy ew. 59, położonej przy ul. Ogrodowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek jej podziału, na działki oznaczone numerami:
• 57/3, o pow. 607 m2,
• 57/4, o pow. 586 m2,
• 57/5, o pow. 139 m2 - przeznaczona pod drogę publiczną,
• 57/6, o pow. 242 m2 - przeznaczona pod drogę publiczną.
3. Operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 65, o pow. 1,0274 ha, w ark. mapy ew. 14, położonej przy ul. Majdan, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek jej podziału, na działki oznaczone numerami:
• 65/1, o pow. 1456 m2,
• 65/2, o pow. 1201 m2,
• 65/3, o pow. 2088 m2,
• 65/4, o pow. 1199 m2
• 65/5, o pow. 1325 m2,
• 65/6, o pow. 338 m2, - przeznaczona pod drogę publiczną,
• 65/7, o pow. 1434 m2,
• 65/8, o pow. 1233 m2.
4. Operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 94, o pow. 9313 m2, w ark. mapy ew. 22, położonej przy ul. Kresowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek jej podziału, na działki oznaczone numerami:
• 94/1, o pow. 3683 m2,
• 94/2, o pow. 2804 m2,
• 94/3, o pow. 2826 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogi publiczne:- wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
1. 309/3, o pow. 384 m2 i 310/3, o pow. 264 m2, w ark. mapy ew. 13, położonych przy
ul. Majdan,
2. 4/5, o pow. 750 m2, w ark. mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej,
3. 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11, o pow. 1040 m2, w ark. mapy ew. 3, położonych przy
ul. Zygmunta Krasińskiego,
4. 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w ark. mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości nieruchomości gruntowej, przeznaczonej do sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej:- wykonanie operatu szacunkowego wartości nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 18/52, o pow. 119 m², w ark. mapy ew. 22, położonej w Zamościu przy ul. Wolskiego, przeznaczonej do sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 18/39, w ark. mapy ew. 22, położonej w Zamościu przy ul. Wolskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości nieruchomości gruntowej, przeznaczonej do sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej:- wykonanie operatu szacunkowego wartości nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 82/3, o pow. 465 m², w ark. mapy ew. 21, położonej w Zamościu przy ul. Legionów, przeznaczonej do sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, składającej się z działek 79/7 oraz 80/7, w ark. mapy ew. 21, położonej w Zamościu przy ul. Legionów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 15.10.2025 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2025/BZP 00477115, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 24.10.2025 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w Części 2 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 15.10.2025 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2025/BZP 00477115, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 24.10.2025 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 5 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w Części 5 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 15.10.2025 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2025/BZP 00477115, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 24.10.2025 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 6 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w Części 6 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559
7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 r. dla Bursy Międzyszkolnej Nr 1 w Zamościu. (BM.260.1.2025)
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego w Zamościu
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2026 r."
- Dostawa owoców i warzyw.
- Zakup sprzętu do działań ratowniczych, kwatermistrzowskich i środków łączności w ramach krajowego "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" z podziałem na części
- Dostawa umundurowania służbowego dla KM PSP w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Grodków i zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





