Og³oszenie z dnia 2025-12-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa czytnika mikrop³ytek do pomiaru fluorescencji, luminescencji i absorbancji do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325943
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Smêtna 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-343
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 662 32 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@if-pan.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://if-pan.krakow.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa czytnika mikrop³ytek do pomiaru fluorescencji, luminescencji i absorbancji do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa14a317-80a8-496f-8f06-6e877c666404
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00566868
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00055485/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Zakup i dostawa czytnika mikrop³ytek do pomiaru fluorescencji, luminescencji i absorbancji do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa14a317-80a8-496f-8f06-6e877c6664043.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Ka¿dy dokument musi
byæ podpisany elektronicznie, zgodnie z art. 63 ust. 2, za pomoc±, do wyboru: podpisu kwalifikowanego, podpisu osobistego lub
profilu zaufanego.
3. UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiaj±cego dotycz±ce tre¶ci SWZ przekazane za pomoc± portalu e-
Zamówienia nale¿y równie¿ przes³aæ drog± e-mailow± w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane
wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z
us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 4. UWAGA: Wyja¶nienia tre¶ci oraz zmiany/modyfikacje SWZ bêd± wy³±cznie
publikowane na „stronie internetowej prowadzonego postêpowania” i nie bêd± indywidualnie przesy³ane do Wykonawców. 5.
UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiaj±cego dotycz±ce tre¶ci SWZ przekazane za pomoc± portalu e-
Zamówienia nale¿y równie¿ przes³aæ drog± e-mailow± w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl 6. W korespondencji
kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawca powinien pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania: znak sprawy: IF/ZP-
15/2025. 7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ
ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. 8. Szczegó³owe informacje zawarte s±
w pkt 12 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO zawarto
w pkt. 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO
zawarto w pkt. 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF/ZP-15/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa zakup czytnika mikrop³ytek do pomiaru fluorescencji, luminescencji i absorbancji do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk”.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1A do SWZ. Arkusz kalkulacyjny stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ. Opis przedmiotu zamówienia nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci specyfikacji, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30216100-7 - Czytniki optyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert zosta³ zawarty w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±cznikach nr 3 oraz 3A do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, bêdzie ¿±daæ o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zakresie podstaw
wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ.
3. Zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) Wykonawcy z
udzia³u w postêpowaniu, ¿±daæ bêdzie odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub CEIDG, sporz±dzonych nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od
innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ Foldery (materia³y producenta, ulotki firmowe, instrukcje obs³ugi, karty danych technicznych) dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane produkty parametrów wymaganychi okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Musz± byæ w jêzyku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku je¿eli materia³y firmowe nie bêd± potwierdzaæ wszystkich wymaganych parametrów Zamawiaj±cy zaakceptuje o¶wiadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zaoferowany sprzêt wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ Foldery (materia³y producenta, ulotki firmowe, instrukcje obs³ugi, karty danych technicznych) dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane produkty parametrów wymaganychi okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Musz± byæ w jêzyku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku je¿eli materia³y firmowe nie bêd± potwierdzaæ wszystkich wymaganych parametrów Zamawiaj±cy zaakceptuje o¶wiadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zaoferowany sprzêt wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±cznikach nr 3, 3A do SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w punkcie 8.1.1
SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – za³±cznik nr 3 do SWZ oraz wype³nia pkt. X formularza oferty za³±czonego na
platformie e-Zamówienia. UWAGA – W formularzu ofertowym system automatycznie zaznacza wszystkie odpowiedzi "TAK".
Proszê o zwrócenie na ten fakt uwagi i o weryfikacjê wszystkich pól i zaznaczenie poprawnych odpowiedzi.
4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spe³nienia w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza
informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – za³±cznik nr 3 do SWZ .
Szczegó³owo opisane w pkt. 9 SWZ.
5. Za³±cznik 1 do SWZ – Arkusz kalkulacyjny - wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania
Wykonawcy (nie nale¿y wprowadzaæ zmian do za³±cznika – za³±cznik ten bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy).
Wykonawca winien nanie¶æ tylko w formie uwagi pod pakietem informacjê zwi±zan± ze zmianami wynikaj±cymi z
odpowiedzi na zapytania. Za³±cznik ten stanowi³ bêdzie za³±cznik do umowy.
6. Za³±cznik 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do
reprezentowania Wykonawcy (za³±cznik ten bêdzie stanowiæ za³±cznik do umowy). 7. Formularz ofertowy - interaktywny
„Formularz ofertowy” udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. UWAGA – W formularzu ofertowym system automatycznie zaznacza
wszystkie odpowiedzi "TAK". Proszê o zwrócenie na ten fakt uwagi i o weryfikacjê wszystkich pól i zaznaczenie poprawnych
odpowiedzi.
8. Pe³nomocnictwo (orygina³ lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w
postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca
Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jej reprezentacji we
w³a¶ciwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji dzia³alno¶ci gospodarczej.
9. Informacja dot. powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 225 ustawy Pzp.
zawieraj±ca: a) okre¶lenie czy wybór oferty Wykonawcy bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku
podatkowego w podatku VAT; b) je¿eli wybór oferty bêdzie wywo³ywa³ skutek, o którym mowa powy¿ej (ppkt. a) wskazanie
nazwy (rodzaj) towaru/ us³ugi, których dostawa/¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, podanie ich warto¶ci bez
kwoty podatku VAT oraz wskazanie stawki podatku VAT, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
Informacja dot. powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego w podatku VAT wymaga okre¶lenia w pkt IX
formularza oferty za³±czonego na platformie e-Zamówienia. UWAGA – W formularzu ofertowym system automatycznie
zaznacza wszystkie odpowiedzi "TAK". Proszê o zwrócenie na ten fakt uwagi i o weryfikacjê wszystkich pól i zaznaczenie
poprawnych odpowiedzi.
10.O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
(stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SWZ) - Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie za³±cznika nr 6 wraz z ofert± je¿eli Wykonawca nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1
SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj±
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiaj±cy, w stosunku do
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie
zobowi±zañ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi za³±cznik 4 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w stosunku dotre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie i na okre¶lonych we wzorze umowy warunkach.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê, z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcê w stosunku doktórego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie instalacji c.w.u. w budynkach ul. Jagodowa 11,13,15,17,19 w Krakowie
- Wykonanie instalacji wstêpnego podgrzewu c.w.u. z istniej±cej instalacji fotowoltaicznej w budynku ul. Lipiñskiego 22 w Krakowie
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie bran¿y wod-kan-gaz i c.o. wraz z us³ug± pogotowia technicznego, w podziale na 2 czê¶ci.
- Dostawa i monta¿ mebli laboratoryjnych dla WIMiIP - KC-DE-zp.272-715/25
- Us³uga druku i oprawa ksi±¿ki: Wstêp do badañ nad warsztatem malarskim Franciszka ¦miadeckiego dla Wydzia³u Konserwacji i Restauracji Dzie³ Sztuki Akademii Sztuk Piêknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie automatycznego systemu parkingowego dla potrzeb szpitala w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia stosowanego przy zagro¿eniach chemicznych w ramach zadania OLiOC
- "Akademia Czochralskiego - zakup aparatury badawczej na potrzeby ¶wiadczenia us³ug wsparcia innowacji- dostawa chromatografu jonowego wraz z wyposa¿eniem"
- Kontrola jako¶ci powietrza w Zgierzu - zakup mobilnego laboratorium
- Dostawa urz±dzeñ laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podzia³em na 31 czê¶ci.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
wiêcej: Czytniki optyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





