eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. „Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. „Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6a6961-162e-47cb-8e05-c86997da2789

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041990/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem ”Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój–Solec-Zdrój”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

4. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 „Rozwój transportu zbiorowego i poprawa bezpieczeństwa ruchu” Priorytet 4 „Fundusze Europejskie dla dostępności Świętokrzyskiego” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf6a6961-162e-47cb-8e05-c86997da2789

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel 41 370 52 80
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSID.271.54.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój”
2. Zamawiający wymaga w zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
− drogowej,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

3. Zakres robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój” będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje:

Część 1:
Zadanie 1: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 5: Piasek Mały – Baranów Chwalikówka cz.2 (DP 1053 T ),
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. 1,73 km,
 wykonanie przejazdów rowerowych oraz pieszo-rowerowych,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 doświetlenie przejść pieszo-rowerowych oraz przejazdów rowerowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,

Zadanie 2: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 6: Baranów Chwalikówka
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. 1,55 km,
 wykonanie przejazdów rowerowych oraz pieszo-rowerowych,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 przebudowę istniejącej jezdni drogi szerokości od 3,50m do 5,50m długości 1540,00 mb, przebudowana droga będzie posiadać nawierzchnię bitumiczną w km od 1+250 do km 1+ 507,00 oraz nawierzchnię z kruszywa w km od 0+000,00 do km 1+ 250,00,
 doświetlenie przejść pieszo-rowerowych oraz przejazdów rowerowych,
 wykonanie odwodnienia w postaci rowu otwartego oraz przepustów drogowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,

Część 2:
Zadanie 3: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 7: Baranów – Skotniki Małe (DP 1049 T oraz 1054T),
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. 3,30 km,
 przebudowę sieci elektroenergetycznej,
 budowę kanalizacji deszczowej,
 przebudowę rowów melioracyjnych,
 budowę/przebudowę przepustów,
 przebudowę drogi powiatowej,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 przebudowę lub zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
 usunięcie kolizji z siecią wodociągową oraz elektroenergetyczną,
 wykonanie przejazdów rowerowych oraz pieszo-rowerowych,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 doświetlenie przejść pieszo-rowerowych oraz przejazdów rowerowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,
 budowę Miejsca Obsługi Rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wyposażeniem m.in. wiata drewniana, stojaki dla rowerów, stoły ze zintegrowanymi ławkami.

Zadanie 4: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 8: w m. Skotniki Małe,
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 2,09 km,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 przebudowę istniejącej jezdni drogi szerokości od 3,50m do 5,50m długości 1711,00 mb, odcinek od 0+000 do km 0+ 475,00 o nawierzchni bitumicznej oraz o nawierzchni z kruszywa w km od 0+475,00 do km 1+ 711,00,
 usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną,
 zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
 wykonanie przejazdu pieszo-rowerowego,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,
 doświetlenie przejścia pieszo-rowerowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

Część 3:
Zadanie 5: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 9: w m. Radzanów,
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 0,64 km,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 przebudowę istniejącej jezdni drogi długości 106,00 mb,
 zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu,
 budowę parkingu dla rowerów w tym montaż stacji ładowania rowerów elektrycznych zasilanej panelami solarnymi,
 montaż kamery typu LPR,

Zadanie 6: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 10: w m. Radzanów,
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 0,89 km,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 przebudowę istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,50 m długości 894,00 mb,
 zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
 wykonanie odwodnienia w postaci rowu otwartego, wpustów ulicznych oraz przepustów drogowych,
 usunięcie kolizji z siecią wodociągową, elektroenergetyczną oraz teletechniczną,
 wykonanie przejazdu pieszo-rowerowego,
 wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 doświetlenie przejścia pieszo-rowerowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

Część 4
Zadanie 7: Budowa drogi rowerowej na odcinku nr 11: Zbludowice – Busko - Zdrój,
w ramach której należy wykonać m.in.:
 budowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 0,62 km,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,
 likwidację istniejącego rowu ziemnego o długości ok. 650,0m (w km 0+025,5 do 0+674,72) wraz z likwidacją przepustów w jego ciągu,
 budowę kanałów kanalizacji deszczowej grawitacyjnej wraz z wpustami ulicznymi w ślad likwidowanego ziemnego rowu odwadniającego, z rur kanalizacyjnych tworzywowych PP SN8 oraz PVC-U, SN8 Ø200mm, Ø315mm, Ø400mm, Ø500mm, Ø600mm w systemie grawitacyjnym,
 przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi tj. przebudowa słupów teletechnicznych wraz z przebudową kabla światłowodowego oraz budową studni SKR-2,
 wykonanie przejazdów pieszo-rowerowych,
 wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,
 montaż oznakowania drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
 doświetlenie przejść pieszo-rowerowych,
 uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

Zadanie 8: Przebudowa istniejącej drogi rowerowej/pieszo rowerowej na odcinku nr 12: ul. Korczyńska w Busku - Zdroju,
w ramach której należy wykonać m.in.:
 przebudowę drogi dla rowerów/ciągu pieszo-rowerowego o dł. ok. 1,50 km,
 remont/przebudowę/budowę zjazdów,
 zabezpieczenie uzbrojenia terenu kolidującego z rozwiązaniami projektowymi,

4. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi określają: SWZ na wybór Wykonawcy robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. Specyfikacja Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym ze wzorem umowy z wykonawcą), dotycząca wyboru wykonawcy robót umieszczone są na stronie internetowej https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne w trybie PZP” pod nazwą Postępowanie: Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój – Solec-Zdrój (Nr referencyjny: RSID.271.26.2025)

5. Obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III ust. 5 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) Wykazu usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

Wykonawca wykaże spełnienie warunku wymaganego doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonał co najmniej jedną usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu sprawowania nadzoru inwestorskiego (Inspektor nadzoru lub inżynier kontraktu lub nadzór inwestorski) na inwestycji związanej z robotami polegającymi na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie ścieżki rowerowej lub ścieżki pieszo-rowerowej lub dróg z chodnikami zrealizowaną w sposób należyty o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto.

Uwaga:
1) Opisany warunek wymaganego doświadczenia w całości ma spełnić jeden podmiot.
2) Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi nadzoru inwestorskiego zostały wykonane z należytą starannością.

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego:
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami:
• Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych oraz udokumentowane doświadczenie na co najmniej 1 zakończonej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem ścieżki rowerowej ścieżki pieszo-rowerowej lub dróg z chodnikami o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór).
• Inspektor nadzoru robót sanitarnych – który posiada uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych oraz udokumentowane doświadczenie na co najmniej 1 zakończonej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem ścieżki rowerowej ścieżki pieszo-rowerowej lub dróg z chodnikami (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór).
• Inspektor nadzoru robót elektrycznych – który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych oraz udokumentowane doświadczenie na co najmniej 1 zakończonej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem ścieżki rowerowej ścieżki pieszo-rowerowej lub dróg z chodnikami (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór).

Do wykazu osób w stosunku do inspektorów należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4. Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego - zgodnie z wymogiem rozdziału V ust. 4 pkt 2 SWZ
2) Wykaz wykonanych usług - zgodnie z wymogiem rozdziału V ust. 4 pkt 1 SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale V wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt. 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Rozdziału XXII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.