Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00505169/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek podległych w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – obszar techniczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek podległych w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – obszar techniczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77cd700-6b9c-45f6-ab1f-e3d95a3e5416
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064743/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Cyberbezpieczny Powiat Gostyński”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 FERC. Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.4.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje:- dostawę systemu archiwizacji danych wraz z wdrożeniem dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu – 1 kpl
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 248250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje:dostawę urządzeń typu UTM wraz wdrożeniem, konfiguracją, szkoleniem
oraz wsparciem technicznym dla jednostki organizacyjnej powiatu – 2 szt
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 12195,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje:- Serwer plików NAS – 1 szt.
-dostawę urządzeń sieciowych – przełączników dla jednostki organizacyjnej powiatu – 5 szt.
-dostawę urządzeń zasilania awaryjnego dla jednostek organizacyjnych powiatu – 9 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 27959,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305224,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305224,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305224,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yellow Frame Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7812055331
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 55/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-521
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305224,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19630 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312681102
7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34260,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34260,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34260,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT CRAFT Waldemar Mencel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6961621781
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 262
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34260,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Wewnętrznego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Poddziałem Urazowo - Ortopedycznym dla dzieci SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Dziecięcego SP ZOZ w Gostyniu
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni
- Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego sala 1
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu grantowego pn.: "Cyberbezpieczny samorząd".
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu do backupu danych i disaster recovery dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim z programu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" -II
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy biblioteki taśm oraz innych urządzeń dla Instytutu Fizyki im. Mariana Smoluchowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





