eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 5416415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19e5ed79-d06a-4af7-9d77-f76e27a92a0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19e5ed79-d06a-4af7-9d77-f76e27a92a0b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na
Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub
poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie
załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy /
wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub
wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie
wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe
zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach
zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej
„rozporządzeniem 2016/679".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.38.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2026 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).

2) Miejsce dostawy: do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, wymienionych poniżej (w „WYKAZIE PUNKTÓW, DO KTÓRYCH NALEŻY DOSTARCZYĆ ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ ….”), na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.

3) Szacowana ilość zamawianej energii elektrycznej to 552 019 kWh, w tym wolumen podstawowy: 394 300 kWh i zamówienie w ramach prawa opcji 157 719 kWh, a łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 11 szt.

4) Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.

Zamawiający oświadcza, że:
• posiada zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej (11 szt.) nr DOA-ZP.273.1.2025 z dnia 09.01.2025 r. ze zm. zawarta z Reo.pl Spółką z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Gotarda nr 9, 02-683 Warszawa. Umowa obowiązuje do dnia 04.02.2026 r;
• posiada umowy świadczenia usługi dystrybucji z TAURON Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony;
• prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie wartość szacunkową, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej powyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (Odbiorcy), zaś Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w ofercie;
• wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.

Wykonawca (Sprzedawca) ma obowiązek:
1. skutecznego zgłoszenia do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD), w terminie do 5 dni od dnia uzyskania od Zamawiającego (Odbiorcy) pełnomocnictwa, faktu zawarcia umowy z Zamawiającym (Odbiorcą) dla każdego punktu poboru energii elektrycznej wymienionego poniżej,
2. złożyć Zamawiającemu (Odbiorcy) przed terminem rozpoczęcia dostawy, pisemne oświadczenie, iż w stosunku do wszystkich punktów odbioru, wymienionych poniżej, nie zachodzą przeszkody w dostarczaniu energii elektrycznej od Wykonawcy (Sprzedawcy) do Zamawiającego (Odbiorcy),
3. W przypadku niezapewnienia, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy (Sprzedawcy), sprzedaży energii elektrycznej lub wystąpienia braków w ciągłości jej sprzedaży, Wykonawca (Sprzedawca) poniesie koszty jej zakupu równe różnicy pomiędzy ceną sprzedaży dostawcy rezerwowego a ceną ofertową Wykonawcy (Sprzedawcy).

1. ul. BARLICKIEGO 17 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 12 721
2. ul. HALLERA 9 - "A" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 24 809
3. ul. HALLERA 9 - "B", "C" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 55 030
4. ul. OSTRÓWEK 5-7 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 52 951
5. ul. PIASTOWSKA 12 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 11 826
6. ul. Piastowska 12 w Opolu PARTER
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 2200
7. ul. PIASTOWSKA 13 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 12 197
8. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER + PRZYZIEMIE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 176 702
9. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 27 173
10. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (CZĘŚCI WSPÓLNE + WINDA)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 2 623
11. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (POMIESZCZENIA BIUROWE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 16 068

RAZEM:
• ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 394 300,
• W RAMACH PRAWA OPCJI: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w ramach zamówienia wynosi: 157 719 [kWh],
• SZACUNKOWE ZAPOTRZEBOWANIE NA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ: powiększone o szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w zamówieniu w ramach prawa opcji wynosi ŁĄCZNIE: 552 019 [kWh].

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 3 do uchwały Zarządu Województwa Opolskiego Nr 4193/2025 z 24 listopada 2025r. - stanowiącym Załącznik i integralną część SWZ;
Elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia zawarte są również w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - załącznik nr 4 do uchwały Zarządu Województwa Opolskiego Nr 4193/2025 z 24 listopada 2025r. - stanowiącym Załącznik i integralną część SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE PRAWO OPCJI - ZAWARTE W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ – ZAŁ. DO SWZ) NA PODSTAWIE ART. 441 PZP.

Rodzaj i maksymalna wartość opcji: ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE, ŻE ILOŚĆ DOSTARCZONEJ ENERGII MOŻE ULEC ZWIĘKSZENIU O 157 719 [kWh].

Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem/ami uruchomienia zamówienia w ramach prawa opcji jest/są:
1) Przyjęcie do użytkowania przez Zamawiającego nowych obiektów, które nie zostały ujęte w załączniku nr 1 do umowy, a w konsekwencji konieczne jest uruchomienie nowych Punktów Poboru Energii Elektrycznej (PPE).
2) Przyjęcie do rozliczenia nowego Punktu Poboru Energii Elektrycznej w istniejących obiektach, które zostały ujęte w załączniku nr 1 do umowy (np. uruchomienie dodatkowego licznika, podłączenie nowej infrastruktury, oddanie nowej części obiektu).
3) Wzrost zapotrzebowania na energię elektryczną w obiektach ujętych w załączniku nr 1 do umowy, przekraczający pierwotnie szacowane ilości energii określone w SIWZ / OPZ / załączniku nr 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający stawia następujące warunku w powyższym zakresie:

- Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że POSIADA AKTUALNĄ (WAŻNĄ) KONCESJĘ NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W ZAKRESIE OBROTU ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienie, warunek dotyczący uprawnień (koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne) zostanie spełniony;
- jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie posiada aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).

- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać:
- Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:  W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający - ŻĄDA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH.
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (wraz ze zmianami) - na podstawie § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia; Zmawiający może żądać zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, stąd żąda:
WAŻNEJ KONCESJI NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W ZAKRESIE OBROTU ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień (koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne) zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie posiada aktualną (ważną) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Oferta musi składać się z:
a) formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik do SWZ;
b) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
c) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
d) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
e) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

- Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisany został w PPU (załącznik do SWZ).

Zmiany znajdują się m.in. w : § 9 Zmiana umowy.

Ponadto:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2026 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.