Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zawarcie umowy ramowej na obsługę zagranicznych i krajowych podróży w celu zabezpieczenia działalności Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń na lata 2026-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INNOWACJI EDUKACYJNO-SPOŁECZNYCH I SZKOLEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141551564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stara 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 628 01 79 w. 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wcies@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcies.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na obsługę zagranicznych i krajowych podróży w celu zabezpieczenia działalności Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń na lata 2026-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82921b8a-6375-4b7f-9e76-227c8c2cbc1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zawarcie umowy ramowej na obsługę zagranicznych i krajowych podróży w celu zabezpieczenia działalności Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń na lata 2026-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wcies3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wcies
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wcies
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odp. na pyt. komunikacja między Zam. a wyk. w zakresie: a)przesyłania Zam. pytań do treści SWZ; b)przesyłania odp. na wezwanie Zam. do złożenia podm. środków dow; c)przesyłania odp. na wezw. Zam. do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, pod. środków dow., innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postęp.; d)przesyłania odp. na wezw. Zam. do złożenia wyjaśnień dot. treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podm. środków dow. lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postęp.; e)przesyłania odp. na wezw. Zam. do złożenia wyjaśnień dot. treści przedm. środków dow; f)przesłania odp. na inne wezw. Zam. wynikają ce z ustawy - Pzp; g)przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wyk; h)przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zam. 3.Zam. będzie przekazywał wyk informacje za pośred -nictwem platformazakupowa.pl. Informacje dot. odp. na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wyk.. 4. Wyk. jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zam., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5.Zam., zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalo-
wany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postęp. o udzielenie zam. publicznego: a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamiesz czonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zam. informuje, że instrukcje korzystania z platforma zakupowa.pl dot. w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postęp. przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce "Instrukcje dla wykonawców" na stronie https:platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Więcej informacji o wymaganiach tech. i org. dot. koresp. elektron. - Rozdz. V i VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepły -wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informujemy że: 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, tel.: (22) 628 01 79 w. 18,reprezentowane przez Dyrektora. 2)Kontakt z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod.wcies@ eduwarszawa.pl 3)Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w ramach określonych przepisami prawa zgodnie z wymogiem ustawowym i warunkiem umownym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. 4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywa nia obejmuje cały czas trwania umowy. 6)Obowiązek podania przez Panią/Pana -danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a)na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WCIES/3/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 460000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa zagranicznych i krajowych i podróży w celu zabezpieczenia działalności Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych, rezerwacji i opłat noclegów w hotelach ,organizacji, rezerwacji i opłat krajowych przewozów autokarem / minibusem grup zorganizowanych, organizacja transportu w kraju i za granicą uczestników mobilności w miejscu realizowanych działań poprzez transfer z/ do lotniska/ dworca kolejowego, autobusowego do / z miejsca zakwaterowania lub pomiędzy lokalizacjami, w których będą prowadzone działania oraz pośrednictwo w uzyskiwaniu wiz i polis ubezpieczeniowych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach zamówień wykonawczych przewiduje udzielanie zamówień objętych prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp (Prawo opcji).2. Zamawiający może udzielać zamówień wykonawczych objętych prawem opcji po podpisaniu umowy wykonawczej i nie później niż do zakończenia terminu realizacji danej umowy wykonawczej, na zasadach i w okolicznościach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy wykonawczej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamówienia wykonawcze podstawowe i zamówienia zlecane przez Zamawiającego objęte prawem opcji nie mogą łącznie przekroczyć kwoty 500.000,00 zł brutto, jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust od ceny katalogowej pobytu w hotelach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
-Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 5 usług - z których każda polegała / polega na rezerwacji, zakupie i dostarczeniu biletów lotniczych oraz rezerwacji i opłacie noclegów w hotelach na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
UWAGA:
1) Przez 1 usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednego kontraktu / jednej umowy;
2) Wskazaną powyżej wartość brutto należy rozumieć jako całkowite wynagrodzenie wykonawcy obejmujące zarówno cenę za usługę rezerwacji, jak i wartość zakupionych biletów oraz miejsc noclegowych;
3) W przypadku usługi, która jest w trakcie realizacji, wykonawca musi wykazać wykonanie części tej usługi wraz z podaniem kwoty w PLN brutto za wykonaną część usługi na dzień składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3) powyżej, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VIII SWZ (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ);
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz.U. z 2024 roku poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ, przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, wraz z dowodami, że wykazane w wymienionym wykazie usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami o których mowa są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń i dokumentów tj.:1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ;
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1.1. do SWZ, który stanowi integralną część formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ). Dokument nie podlega uzupełnieniu;
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (załącznik nr 2A Podmiotu udostępniającego zasoby);
Oświadczenie to nie jest podmiotowym środkiem dowodowym. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
4) Wykaz podwykonawców wraz z zakresem, jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum):
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) powyżej składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków;
b) oświadczenie, z którego wynika, że przedmiot umowy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, składa każdy z wykonawców zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej i umowy wykonawczej. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z Rozdziałem VII SWZ.
3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, załącza do oferty:
a) oświadczenie każdego podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik 2A do SWZ),
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4. Inne oświadczenia lub dokumenty:
1) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
2) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody na to, że zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 2.4) Rozdział VIII SWZ.2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum):
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków;
b) oświadczenie, z którego wynika, że przedmiot umowy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, składa każdy z wykonawców zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej i umowy wykonawczej. Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony i załączony do oferty zgodnie z Rozdziałem VII SWZ.
4. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została najwyżej oceniona – na wezwanie Zamawiającego – wykonawca składa dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzające brak podstaw do wykluczenia każdego z nich odrębnie.
5. Korespondencja oraz wszelkie rozliczenia prowadzone będą z pełnomocnikiem.
6. Obowiązek złożenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczy również wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, którzy na gruncie Pzp sa wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy są dopuszczalne na podstawie przepisów Pzp oraz w przypadku:1) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa lub zmian wynikłych z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne w celu dostosowania postanowień Umowy ramowej do zaistniałego stanu faktycznego lub prawnego;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (w górę lub w dół) przy czym automatycznej zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto określona w § 6 ust. 1 Umowy. Ustalona korekta wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa powyżej;
3) zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b Pzp w przypadku zmiany:
a) stawki podatku akcyzowego;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.Dz.U. z 2024 r., poz. 1773);
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 427, z 2025 r. poz. 1216));
wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie, jeżeli wskazane w lit. a) – d) zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez wykonawcę.
2. Zmiany, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 3) Umowy, mogą zostać wprowadzone jedynie po ustaleniu stanu faktycznego i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które wykonawca dostarczy w celu udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone/zmniejszone o kwotę odpowiadającą wzrostowi lub obniżce udokumentowanych kosztów, o których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania Zamówienia przez wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza, na wyłączny wniosek wykonawcy, możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian implikowana jest zmianą materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia względem cen lub kosztów przyjętych i uwzględnionych w wynagrodzeniu wykonawcy wynikającym z oferty, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 4 i nast. poniżej.
4. Zamawiający zastrzega, że waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła być dokonana dodatkowo w przypadku zaistnienia istotnych zmian (nieprzewidzianych) w kontekście poziomu cen
i kosztów, natomiast ryzyka związane z normalną fluktuacją cenową i kosztową (weryfikowalną na podstawie m.in. doświadczeń w realizacji analogicznych zadań, czy zwyczajnych zachowań rynku, np.: wiadomymi wahaniami, czy okresowymi spadkami / wzrostami określonych kategorii cen/kosztów) winny zostać uwzględnione w ryzyku ryczałtowym i wkalkulowane w cenę oferty.
5. Zmiana wynagrodzenia związana ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy może nastąpić przy zaistnieniu wzrostu poziomu cen materiałów lub kosztów powyżej 10% względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia Wynagrodzenia zawartego w ofercie. Początkowy termin obowiązywania zmiany wysokości wynagrodzenia biegnie od 1-go dnia miesiąca następującego po miesiącu złożenia uzasadnionego wniosku wykonawcy o waloryzację/zmianę wysokości wynagrodzenia i zawarcia między Stronami aneksu do umowy w przedmiocie tych zmian. W przypadku, gdy zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy związana ze zmianą cen materiałów lub kosztów wynika ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmiana taka będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie tych przepisów.
Pozostałe zapisy zawiera SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy ramowej w Paragrafie 10)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wcies
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy ponadto wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą przesłanki określone w § 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ).2. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
3. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca lub podwykonawcy zatrudniali, przez cały okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osobę wykonującą czynności związane z bieżącym zarządzaniem realizacją umowy ws. zamówienia publicznego w zakresie obsługi administracyjno-księgowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w artykule 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277, 807 z późn. zm.).
4. Zamawiający dopuszcza oddelegowanie do realizacji czynności o których mowa w pkt 26 powyżej już zatrudnionego przez wykonawcę lub podwykonawcę pracownika. Wymóg o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca lub podwykonawca zobowiązani są wypełniać przez cały okres realizacji zamówienia publicznego. Dalsze informacje w Rozdziale III SWZ oraz w projekcie umowy ramowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





