Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis kotłowni gazowych wraz z węzłami cieplnymi przy ul. Dworcowej 32-40, Karpińskiego 3-9, Brodatego 10 w Żaganiu, ul. Wojska Polskiego 39 w Sulechowie oraz z budynkach nr 8, 42, 46 w Wędrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis kotłowni gazowych wraz z węzłami cieplnymi przy ul. Dworcowej 32-40, Karpińskiego 3-9, Brodatego 10 w Żaganiu, ul. Wojska Polskiego 39 w Sulechowie oraz z budynkach nr 8, 42, 46 w Wędrzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-576f3dca-7218-4ec3-b3bf-c2c214554415
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/249148/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/249148/notice/public/details
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”, „Platforma Zakupowa” lub
„System”) pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu poczty
elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz
oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowa instrukcja korzystania z
Platformy Zakupowej jest dostępna w sekcji „Baza Wiedzy”. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy
Zakupowej określa Regulamin Platformy (dostępny pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin).
5. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Agencji Mienia Wojskowego
https://amw.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje
się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu;
5) w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://amw.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji;
6) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed
upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na
Platformę.
Więcej w Rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w
Załączniku nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2616.428.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis kotłowni gazowych wraz z węzłami cieplnymi przy ul. Dworcowej 32-40, Karpińskiego 3-9, Brodatego 10 w Żaganiu, ul. Wojska Polskiego 39 w Sulechowie.
2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik Opis Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty (parametr C) - waga 90%,
2) Stawka roboczogodziny (parametr R)- waga 4%,
3) Narzut kosztów pośrednich (parametr Kp)- waga 2%
4) Koszty zakupu (parametr Kz)- waga 2%
5) Stawka zysku (parametr Z)- waga 2%
1) Kryterium Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia – parametr C Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
C =(najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia/cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej) x 90
2) Kryterium Stawka roboczogodziny – parametr R Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
R = (najniższa z zaoferowanych stawka roboczogodziny netto/stawka roboczogodziny netto w ofercie ocenianej)x 4
3) Kryterium narzut kosztów pośrednich – parametr Kp Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Kp = (najniższa z zaoferowanych stawka kosztów pośrednich/stawka kosztów pośrednich w ofercie ocenianej) x 2
4) Kryterium koszty zakupu – parametr Kz Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Kz = (najniższa z zaoferowanych stawka kosztów zakupu/stawka kosztów zakupu w ofercie ocenianej) x 2
5) Kryterium stawka zysku – parametr Z Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Z = (najniższa z zaoferowanych stawka zysku/stawka zysku w ofercie ocenianej)x 2
6) Oferty Wykonawców, którzy w ofercie nie wskażą wszystkich wymaganych kryteriów oceny zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
7) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
8) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C+R+Kp+Kz+Z
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1%.
9) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art. 248 ustawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Narzut kosztów pośrednich
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszty zakupu
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka zysku
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis kotłowni gazowych wraz z węzłami cieplnymi w budynkach nr 8, 42, 46 w Wędrzynie.
2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik Opis Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty (parametr C) - waga 90%,
2) Stawka roboczogodziny (parametr R)- waga 4%,
3) Narzut kosztów pośrednich (parametr Kp)- waga 2%
4) Koszty zakupu (parametr Kz)- waga 2%
5) Stawka zysku (parametr Z)- waga 2%
1) Kryterium Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia – parametr C Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
C =(najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia/cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej) x 90
2) Kryterium Stawka roboczogodziny – parametr R Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
R = (najniższa z zaoferowanych stawka roboczogodziny netto/stawka roboczogodziny netto w ofercie ocenianej)x 4
3) Kryterium narzut kosztów pośrednich – parametr Kp Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Kp = (najniższa z zaoferowanych stawka kosztów pośrednich/stawka kosztów pośrednich w ofercie ocenianej) x 2
4) Kryterium koszty zakupu – parametr Kz Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Kz = (najniższa z zaoferowanych stawka kosztów zakupu/stawka kosztów zakupu w ofercie ocenianej) x 2
5) Kryterium stawka zysku – parametr Z Punkty w kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
Z = (najniższa z zaoferowanych stawka zysku/stawka zysku w ofercie ocenianej)x 2
6) Oferty Wykonawców, którzy w ofercie nie wskażą wszystkich wymaganych kryteriów oceny zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
7) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
8) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C+R+Kp+Kz+Z
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1%.
9) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art. 248 ustawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Narzut kosztów pośrednich
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszty zakupu
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka zysku
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące serwis i konserwacje kotłowi gazowych o łącznej wartości minimum: 15 000,00 zł brutto;
Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia zdolności technicznej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas jeden z członków musi spełnić powyższy warunek zdolności technicznej w całości chyba, że wykonawcy Ci wspólnie wykonywali te zamówienia w tym zakresie w takiej samej formie prawnej i są w stanie to wykazać. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia tego warunku, podmiot ten także musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu.
b) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi następującymi kwalifikacjami zawodowymi tj:
- minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa,
- minimum jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW, w myśl rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. poz. 1392).
Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z późn. zm.).
Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykaz zrealizowanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
Szczegółowy zakres wymagań zawarty został w Rozdziale XIV SWZ: „Informacja o warunkach udziału w postępowaniu”.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
– jeżeli dotyczy;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o
których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi
wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresiedopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach
umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/249148/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie usunięcia usterek i wad instalacji solarnych, fotowoltaicznych, kotłów na biomasę zamontowanych w ramach projektu "Odnawialne źródła energii w Gminie Łochów"
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Serwis kotłowni gazowych wraz z węzłami cieplnymi przy ul. Dworcowej 32-40, Karpińskiego 3-9, Brodatego 10 w Żaganiu, ul. Wojska Polskiego 39 w Sulechowie oraz z budynkach nr 8, 42, 46 w Wędrzynie
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zapewnienie stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





