eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruklanki"Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce", nr projektu FEPW.02.03-IW.01-0003/24 - obsługa żubrów wolnościowych w latach 2025 - 2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”, nr projektu FEPW.02.03-IW.01-0003/24 – obsługa żubrów wolnościowych w latach 2025 - 2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Borki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Kruklanki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-612

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borki@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borki.bialystok.lasy.gov

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”, nr projektu FEPW.02.03-IW.01-0003/24 – obsługa żubrów wolnościowych w latach 2025 - 2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4b7c7c-68e8-4f6f-bc1c-a0f2c428976d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038989/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 obsługa stada żubrów oraz zagrody pokazowej w Wolisku w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”, nr projektu FEPW.02.03-IW.01-0003/24 realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1220752

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1220752

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/register

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.42.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą populacji żubrów wolnościowych na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Borki; w szczególnych przypadkach – również na obszarze całej Puszczy Boreckiej.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) czynności związane z dokarmianiem żubrów, przygotowanie karmy, dezynfekcję miejsc dokarmiania, wykładanie soli w lizawkach, drobne naprawy infrastruktury, unieszkodliwianie tusz martwych żubrów oraz inne prace doraźne wynikłe podczas obowiązywania umowy.
b) miejsca przechowywania karmy:
- zielonka z kukurydzy, rośliny okopowe, sianokiszonka – piwnice i/lub magazyn paszowy w leśnictwie Lipowo, oddz. 90A-a,
- siano w kostkach w paśnikach w miejscach stałego zimowego dokarmiania,
- bele siana i/lub bele sianokiszonki – magazyn paszowy w leśnictwie Lipowo, oddz. 90A-a,
- mieszanka zbożowa – silos przy leśniczówce Lipowo 35.
c) lokalizacja miejsc wykładania karmy oraz dezynfekcji:
- Leśnictwo Lipowo, oddz. 90B-a (miejsca rotowane naprzemiennie co 2 lata),
- Leśnictwo Lipowa Góra, oddz. 57-d,
- Leśnictwo Zawady, oddz. 114-b.
d) przeciętne ilości wykładanej karmy:
- zielonka z kukurydzy – ok. 1,5 tony dziennie,
- siano, sianokiszonka – około 1,0 – 1,2 tony dzienne; wykładane nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu;
- mieszanka zbożowa – około 600 kg tygodniowo.
O ilości wydawanej karmy każdorazowo decyduje Zamawiający. Ilość ta zależy od potrzeb oraz od rodzaju i ilości zakupionej karmy przez Zamawiającego.
e) karmienie prowadzone jest w okresach: od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2026 r. oraz od 1 listopada 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
f) zamawiający zapewnia następujące materiały i środki:
- karmę dla żubrów,
- wapno,
- środek do dezynfekcji miejsc karmowych żubrów,
- sól w kostkach,
- urządzenie do śrutowania/gniecenia ziarna zbóż.
g) wszelkie niepożądane materiały i odpady, takie jak folie, siatki, sznurki, obornik, reszki niezjedzonej karmy itp., należy zebrać i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat usług o charakterze podobnym jak przedmiot zamówienia (codzienne czynności hodowlane przy dużych ssakach kopytnych), na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto. Dysponowanie co najmniej: 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz 1 ciągnikiem o mocy nie mniejszej niż 60 KM, 1 przyczepą ciągnikową.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1220752

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.