Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisowych dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 52
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpr@wpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-303812f3-eb41-48d0-b363-1e373d8104fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006585/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług serwisu dla systemu Infomedica/AMMS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące
przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Świadczenie usług serwisu dla modułów oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS” Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Pełna treść klauzuli informacyjnej, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPR/TZ/251/ZP/29/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi „Świadczenie usług serwisu dla modułów oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
określają:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ,
projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ (wraz z załącznikami do umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas na naprawę usterki
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas na wykonanie modyfikacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej -a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie usługę polegającą na serwisowaniu i utrzymaniu systemu InfoMedica/AMMS przez okres co najmniej 24 miesięcy dla minimum jednej jednostki pogotowia ratunkowego na kwotę brutto nie mniejszą niż 390 000,00 zł brutto każda.
b) posiada co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w integracji systemu InfoMedica/AMMS z systemem EOD firmy MoreBit.
c) Posiada wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji certyfikowany
na zgodność z normą ISO 27001 przez niezależną jednostkę akredytacyjną;
d) Posiada wdrożony System Zarządzania Ciągłością Działania certyfikowany na zgodność z normą ISO 22301 przez niezależną jednostkę akredytacyjną.
e) Posiada wdrożony System Zarządzania Jakością certyfikowany na zgodność z normą ISO 9001 przez niezależną jednostkę akredytacyjną.
[W przypadku korzystania z zasobów podwykonawców Zamawiający wymaga, aby każdy podwykonawca spełniał wymagania określone w pkt: c), d), e).]
f) Dysponuje zespołem specjalistów, z których każdy zatrudniony jest w ramach umowy o pracę
i posiada niżej wymienione certyfikaty (dopuszcza się sytuację, w której jedna osoba posiada kilka certyfikatów i spełnia jednocześnie kilka kryteriów):
•3 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Finanse-Księgowość systemu InfoMedica.
•3 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Środki Trwałe
i Wyposażenie systemu InfoMedica.
•3 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Gospodarka Materiałowa systemu InfoMedica.
•2 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Zamówienia Publiczne systemu InfoMedica.
•4 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Kadry i Płace systemu InfoMedica.
•2 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta z modułu Apteka systemu AMMS.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych.
• W zakresie braku podstaw do wykluczenia:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 794) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
a) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
b) art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy,
c) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w integracji systemu InfoMedica/AMMS z systemem EOD firmy MoreBit - dołączyć referencje od producenta oprogramowania potwierdzony za zgodność z oryginałem.
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji certyfikowany na zgodność z normą ISO 27001 przez niezależną jednostkę akredytacyjną – dowód w formie kopii certyfikatu potwierdzony za zgodność z oryginałem.
- System Zarządzania Ciągłością Działania certyfikowany na zgodność z normą ISO 22301 przez niezależną jednostkę akredytacyjną - dowód w formie kopii certyfikatu potwierdzony za zgodność z oryginałem.
- System Zarządzania Jakością certyfikowany na zgodność z normą ISO 9001 przez niezależną jednostkę akredytacyjną - dowód w formie kopii certyfikatu potwierdzony za zgodność z oryginałem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenie producenta potwierdzające, posiadanie statusu autoryzowanego partnera firmy Asseco Poland S.A. w zakresie serwisowania i utrzymania systemu InfoMedica/AMMS.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- oświadczenie producenta potwierdzające, posiadanie statusu autoryzowanego partnera firmy Asseco Poland S.A. w zakresie serwisowania i utrzymania systemu InfoMedica/AMMS.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,2. załącznik nr 1a - OPZ,
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego(jeśli dotyczy)
4. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)
5. Informacje dotyczące wykonawcy zawarte w formularzu ofertowym w załączniku nr 1 do SWZ
6. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).
7. Dowód wniesienia wadium
8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy).
9) Załącznik nr 2 i 2a do SWZ.
10) Załącznik nr 2b i 2c do SWZ (jeżeli dotyczy).
11) oświadczenie producenta potwierdzające, posiadanie statusu autoryzowanego partnera firmy Asseco Poland S.A. w zakresie serwisowania i utrzymania systemu InfoMedica/AMMS. (przedmiotowy środek dowodowy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
6 000,00 zł brutto6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wszystkie możliwe zmiany dotyczące umowy - par. 11 - załącznik nr 5 - propozycja umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/dashboard
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadkach określonych w tej ustawie (Dz. U. z 2025 r. poz. 514).czas trwania umowy-24 miesiące, przy czym rozpoczęcie realizacji zamówienia nie może nastąpić wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnych z Decyzją Prezydenta Miasta Katowice nr 22/Z/2024 oraz nr 52/Z/2024 dla PGG S.A. KWK Staszic-Wujek, na terenie Ruchu Wujek
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie pakietu usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury sprzętowej Palo Alto lub równoważnego
- "Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej branży sanitarnej na Superauto.pl Stadionie Śląskim w Chorzowie."
- "Dostawa subskrypcji do oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance)"
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Świadczenie usług serwisowych dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





