Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYMÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzymów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-513
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e78eafa-1e7a-400e-9181-81162b99bebd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 OPIEKA NAD BEZDOMNYMI ZWIERZĘTAMI Z TERENU GMINY KRZYMÓW”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem
Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" (dostępnej
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz „Regulaminie platformazakupowa.pl dla
Użytkowników (Wykonawców)” (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie
posiada konta, założył bezpłatne konto.
W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od
Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania
z Platformy zakupowej.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem będzie dany
wykonawca, przekazywana będzie do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
6. Wszelka korespondencja związaną z niniejszym postępowaniem winna być przekazywana za pośrednictwem Platformy
zakupowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego
terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
7. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.
8. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z
wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@krzymow.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenia, o
których mowa
w Rozdziale IX ust. 1 mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą Platformy zakupowej.
9. W Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zostały określone niezbędne wymagania techniczne związane z
korzystaniem z Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzymów: reprezentowana przez Wójta, z siedzibą pod adresem Krzymów ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów.
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marcin Michlicki, z którym można skontaktować się osobiście, pod adresem Krzymów, ul. Główna 17/1, tel. 63 24 13 290 lub poprzez e-mail urzad@krzymow.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - akty prawne na podstawie, których działają Referaty Urzędu Gminy w Krzymowie oraz na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c i Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO.
2) realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Krzymów;
3) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Gminy w Krzymowie przetwarzają dane osobowe których Administratorem jesteśmy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany instrukcją kancelaryjną (archiwalną).
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia z wyjątkiem, jeżeli
dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie
ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian
ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub
dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione
podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
5) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.60.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: odławianie, transport i czasowe przetrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku oraz
zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Krzymów w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) odławianie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Krzymów do schroniska dla bezdomnych zwierząt,
2) przyjmowanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Krzymów w schronisku dla
bezdomnych zwierząt, 7 dni w tygodniu 24/h na dobę, (również w dni świąteczne), zapewnienie im niezbędnej opieki
weterynaryjnej, podstawowych warunków socjalno- bytowych. Przez bezdomne zwierzęta rozumie się zwierzęta domowe,
które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka, a nie ma możliwość ustalenia ich właściciela, pod opieką
którego zwierzę dotychczas pozostawało. Nie dotyczy zwierząt gospodarskich.
3) przyjęcie pod opiekę 50 szt. (+/- 5 szt.) bezdomnych zwierząt będących pod opieką Gminy Krzymów, odłowionych przed
dniem obowiązywania umowy z Wykonawcą - przewiezienie bezdomnych zwierząt z obecnego miejsca pobytu oraz
zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca
zapewnia transport w ramach kosztów wykonania umowy,
4) zapewnienie opieki lekarsko – weterynaryjnej poprzez:
- kontrolę stanu zdrowia zwierzęcia,
- profilaktykę i leczenie,
- zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,
- okresowe szczepienie,
5) zakładanie i prowadzenie karty informacyjnej z opisem wykonywanych czynności zwierzęcia w schronisku, zawierającą
następujące dane:
- data przyjęcia,
- rodzaj i płeć,
- opis stanu zdrowia,
- opis przeprowadzonych zabiegów, w tym informacji o: sterylizacji, odrobaczeniu i wykonaniu podstawowych szczepień,
potwierdzonych przez lekarza weterynarii wpisem do karty zwierzęcia, śmierci zwierzęcia, w tym śmierci poprzez
stwierdzenie przez lekarza weterynarii konieczności uśpienia zwierzęcia, które wymaga zaświadczenia lekarza weterynarii,
6) zapewnienie transportu dla zwierząt agresywnych,
7) czipowanie,
8) przeprowadzenie sterylizacji lub kastracji bezdomnemu zwierzęciu z terenu Gminy Krzymów,
9) usypianie ślepych miotów,
10) utylizację padłych zwierząt,
11) zapewnienie zwierzętom według obowiązujących norm wystarczających ilości karmy i stałego dostępu do wody,
pomieszczenia umożliwiającego swobodną zmianę pozycji ciała, chroniącego przed zimnem, upałami i opadami
atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego oraz wybiegu,
12) prowadzenie w imieniu Zamawiającego aktywnej akcji adopcyjnej dotyczącej bezdomnych zwierząt odłowionych z
terenu Gminy Krzymów poprzez zamieszczanie zdjęć zwierząt m.in. na stronach internetowych, w mediach
społecznościowych, poszukiwanie dla nich nowych właścicieli zdolnych zapewnić właściwą opiekę i należyte warunki
utrzymania,
Szacowane ilości zabiegów:
1. Odrobaczenie psy/koty - 165
2. Odpchlenie psy/koty - 35
3. Koszt leczenia i operacji chirurgicznych - 10
4. Kastracja psa - 25
5. Sterylizacja suki psa - 25
6. Kastracja kocura - 10
7. Sterylizacji kotki - 10
8. Chipowanie - 30
9. Szczepienia wymagane - 65
10. Przechowywanie i utylizacja zwłok - 6
11. Eutanazja zwierzęcia pies/kot - 5
12. Odłowienie zwierzęcia - 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
85200000-1 - Usługi weterynaryjne
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
− aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust.
1 pkt. 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733),
− aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane przez właściwe organu zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733),
− decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające
spełnienie wymagań weterynaryjnych
w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy z
dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2023 r. poz. 1075 ze zm.).
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Napotwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3
Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 ze zm.),
b. aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt.
4 ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 ze zm.),
c. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające
spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności
zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2023 r. poz. 1075 ze zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z
wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
w banku: BS Konin O/Krzymów nr konta: 34 8530 0000 0000 5151 2000 0003
W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Wadium - Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z
terenu Gminy Krzymów w 2026 roku (RI.271.60.2025)”.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania
ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513
Krzymów,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
− Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.− Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
− W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian niniejszej umowy i zgodnie z art. 454, art. 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
3. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455
ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania
umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub
świadczenia Stron;
b) wystąpienie następstw siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy,
a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem umowy, np.
wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach;
c) wprowadzenia przepisów lub zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających istotny wpływ na
wykonywanie niniejszej umowy,
d) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron;
e) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub
Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę Strony umowy poinformują się w formie pisemnej.
Zamawiający lub Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia złożenia przez drugą stronę wniosku oceni, czy wykazano
rzeczywisty wpływ zmian, o których mowa w ust. 3. Strony zastrzegają sobie możliwość wezwania Strony wnioskującej do
przedłożenia dodatkowych dokumentów czy wyliczeń do złożonego wniosku. W przypadku zaakceptowania wniosku Strony
wyznaczą datę podpisania aneksu do umowy.
5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany
wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024, poz. 1773 ze zm.);
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty wykonawca powinien zarejestrować/zalogować się na Platformie zakupowej oraz postępując zgodnie z instrukcją złożyć ofertę w systemie za pośrednictwem „Formularza do składania ofert” dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krzymow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KRZYMÓW
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Krzymów w 2026 roku
więcej: przetargi KRZYMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Krzymów w 2026 roku
- ODŁAWIANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY REGIMIN I UTRZYMANIE ICH W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przed bezdomnością zwierząt w 2026 roku
- Udzielanie pomocy lekarsko-weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w kolizjach drogowych i innych sytuacjach losowych na drogach powiatowych i wojewódzkich, przekazanych do bieżącego utrzymania
- Obsługa weterynaryjna 2026
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Zamościu i w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2026 roku.
więcej: Usługi hodowli zwierząt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





