eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicznaPoprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Policzna



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Policzna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39

1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Policzna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff4185d2-14f4-4084-af11-8a4c5f41d7e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099480/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Policzna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Działanie 2.1 "Efektywność energetyczna" w ramach Priorytetu II: "Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1008720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na głębokiej termomodernizacji energetycznej 3 budynków użyteczności publicznej (Budynek Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie, Budynek Ośrodka Zdrowia w Czarnolesie, Świetlica w Jadwinowie) w gminie Policzna w zakresie: modernizacji sytemu grzewczego, ocieplenie ścian, oraz montaż instalacji fotowoltaicznej. Celem głównym projektu jest poprawa efektywności energetycznej 3 obiektów w gminie Policzna dzięki zmniejszeniu zapotrzebowania na energię oraz zwiększenie wykorzystania energii odnawialnej w wyniku przeprowadzonych działań termomodernizacyjnych
W szczególności:
1.1.SUW Czarnolas, Czarnolas-Kolonia 54A, 26-720 Policzna (działka nr 207/2 obręb 0007 Czarnolas):
• Modernizacja przegrody (ściany zewnętrzne) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej min. 15cm (płyta styropianowa EPS 70-033 FASADA) wraz z wykonaniem tynku ozdobnego o uziarnieniu 2,0-4,0mm (kolorystyka do akceptacji przez zamawiającego) powierzchnia przegrody do ocieplenia 198,52 m².
• Modernizacja przegrody DZ 1 (Wentylacja grawitacyjna) polegająca na wymianie okien lub drzwi oraz poprawieniu systemu wentylacji (wymagany współczynnik U dla nowej stolarki min.: 0,900 W/(m2·K), typ stolarki: stolarka szczelna (0,5<a<1)) powierzchnia stolarki do wymiany 10,44 m².
• Modernizacja przegrody OZ 1 (Wentylacja grawitacyjna) polegająca na wymianie okien lub drzwi oraz poprawieniu systemu wentylacji (wymagany współczynnik U dla nowej stolarki min.: 1,300 W/(m2·K), typ stolarki: stolarka szczelna (0,5<a<1)) powierzchnia stolarki do wymiany 10,82 m².
• Modernizacja instalacji grzewczej poprzez montaż pompy ciepła typu powietrze/powietrze o mocy minimalnej 19kW
• Montaż instalacji PV o mocy 6 kW
• Audyt energetyczny ex post (powykonawczy)

1.2.Świetlica, 26-720 Jadwinów 12A:
• Modernizacja przegrody (ściany zewnętrzne) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej min. 15cm (płyta styropianowa EPS 70-033 FASADA) wraz z wykonaniem tynku ozdobnego o uziarnieniu 2,0-4,0mm (kolorystyka do akceptacji przez zamawiającego) powierzchnia przegrody do ocieplenia 242,59 m².
• Modernizacja przegrody (Strop wewnętrzny) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej min. 24cm (płyty z wełny mineralnej 100, λ=0,042 [W/(m·K)]) powierzchnia przegrody do ocieplenia 158,25 m².
• Modernizacja instalacji grzewczej poprzez montaż pompy ciepła typu powietrze/powietrze o mocy minimalnej 12kW
• Montaż instalacji PV o mocy 6 kW
• Audyt energetyczny ex post (powykonawczy)

1.3.Ośrodek Zdrowia w Czarnolesie, Czarnolas 40, 26-700 Policzna:
• Modernizacja przegrody (Ściany zewnętrzne Piwnicy) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej gr. min. 17cm (Płyta styropianowa EPS 80-036 FASADA, λ=0,036 [W/(m·K)]) powierzchnia przegrody do ocieplenia 101,40 m².
• Modernizacja przegrody (dach) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej gr. min. 23cm (Płyta styropianowa EPS 100-038 DACH, λ=0,038 [W/(m·K)]) powierzchnia przegrody do ocieplenia 160,00 m².
• Modernizacja przegrody (Ściana zewnętrzna szczytowa) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej gr. min. 15cm (Płyta styropianowa EPS 70-033 FASADA, λ=0,033 [W/(m·K)]) powierzchnia przegrody do ocieplenia 125,10 m².
• Modernizacja przegrody (Ściana zewnętrzna) wykonanie dodatkowej warstwy izolacji termicznej gr. min. 14cm (Płyta styropianowa EPS 70-033 FASADA, λ=0,033 [W/(m·K)]) powierzchnia przegrody do ocieplenia 229,44 m².
• Modernizacja systemu/instalacji grzewczej poprzez wymianę wszystkich rur wraz z izolacją, montaż grzejników płytowych i montaż bufora ciepła pojemności min. 200l
• Montaż instalacji PV o mocy 10 kW
• Audyt energetyczny ex post (powykonawczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Audytach Energetycznych (3 szt.) i przedmiar robót, (stanowią one dokument pomocniczy przy wycenie robót). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów w jakiejkolwiek pozycji Audytów Energetycznych nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie.
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy dostawców, nazwy własne, marki, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne” a wyżej wymienione parametry określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają minimalne, oczekiwane warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, estetyczne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
UWAGA!!!
ZAMAWIĄCY ZALECA ODBYCIE WIZJI LOKALNEJ W OBEKTACH WSKAZANYCH DO PRZEPROWADZENIA PRAC W CELU DOKŁADNEGO ZWERYFIKOWANIA STANU PRZEDMIOTOWYCH OBIEKTÓW I CELEM SPRZĄDZENIA RZETELNEJ OFERTY, Z UWAGI NA BRAK DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ OKREŚLAJĄCEJ SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC.
Wykonawca w ofercie uwzględni zobowiązanie do zapewnienia, utrzymania i pokrycia wszystkich kosztów związanych z wymaganymi przeglądami, serwisem i naprawami dostarczonych w ramach zadania urządzeń i materiałów w okresie trwania udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240725,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1240725,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240725,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technologie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111715769

7.3.3) Ulica: ul. Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240725,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.