Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek
oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2026 z podziałem na trzy zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15
1.5.2.) Miejscowość: Radlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324590219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek
oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2026 z podziałem na trzy zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd9c660-fb01-4a13-b2fd-1fd6458b698f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037879/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2026 z podziałem na dwa zadania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12195803.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miasto.radlin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1219580
Szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Radlin jest
Burmistrz Radlina (ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin). Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dot. zasad przetwarzania danych
osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicach informacyjnych
wywieszonych w jednostce oraz w formie udostępnianych na życzenie wydruków. Inspektorem ochrony danych osobowych w
Urzędzie Miasta Radlin jest Pan Andrzej Hajm kontakt: adres e-mail iod@radlin.pl , telefon 32 4590 235. Informacje na temat
obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Radlinie procedur dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych:
Informacje na temat obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Radlinie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i
podejmowania działań następczych dostępne są pod linkiem: https://miasto.radlin.pl/ochrona-sygnalistow/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.42.ES.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 209000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – przewóz (tam i z powrotem) dzieci niepełnosprawnych z Radlina, na wyznaczonej trasie do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Wodzisławiu Śl., mieszczącego się przy ul. Kopernika 71;
4.2.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium normy emisji spalin
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium roku produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 – przewóz (tam i z powrotem) dzieci niepełnosprawnych (w tym z upośledzeniem narządów ruchu – na wózkach) z Radlina, na wyznaczonej trasie do Wodzisławskiego Ośrodka Rehabilitacji i Terapii Dzieci i Młodzieży w Wodzisławiu Śl., mieszczącego się przy ul. Wyszyńskiego 20;
4.2.5.) Wartość części: 59000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium normy emisji spalin
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium roku produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 – przewóz (tam i z powrotem) dzieci niepełnosprawnych z Radlina, na wyznaczonej trasie do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Klasa dla ASA” w Wodzisławiu Śląskim, mieszczącej się przy ul. Bogumińskiej 22 B / 22 C i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Wodzisławiu Śl., mieszczącego się na Osiedlu 1 Maja 23b.
4.2.5.) Wartość części: 82000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium normy emisji spalin
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium roku produkcji pojazdu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają aktualną licencję na wykonanie transportu drogowego osób, wydanej na podstawie odrębnych przepisów tj. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2025 poz. 1490) – dotyczy zadania 1, 2, 3.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na regularnym (codziennym) dowozie uczniów do szkół/placówek o wartości:
- Zadanie 1 nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto rocznie,
- Zadanie 2 nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto rocznie,
- Zadanie 3) nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto rocznie.
Jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na trzy zadania za spełnienie warunku uznane zostanie doświadczenie polegające na wykonaniu jednego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 brutto rocznie.
Zadanie 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej pojazdem/ami przystosowanym/i do przewozu 28 dzieci niepełnosprawnych na miejscach siedzących plus kierowca i opiekun. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanym/ych pojeździe/ach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego do 5 dzieci.
Pojazd/y Wykonawcy spełnia/ją wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, w szczególności posiada/ją aktualne badania techniczne, posiada/ją aktualne ubezpieczenie OC, specjalne oznakowanie, pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów na miejscach siedzących oraz normę emisji spalin co najmniej EURO 5. Zamawiający nie stawia warunku konkretnej ilość pojazdów – wybór należy do Wykonawcy – jednakże należy podać konkretne pojazdy w wykazie (Załącznik nr 7) oraz w pkt. 2 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 3) i zapewnić właściwą ilość kierowców i osób do opieki.
- Jeżeli Wykonawca zadeklaruje jeden pojazd to Zamawiający wymaga by umożliwiał on przewóz minimum dwójki dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pojazd powinien posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom.
- Jeżeli Wykonawca zadeklaruje więcej niż jeden pojazd to Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z zadeklarowanych pojazdów umożliwiał przewóz minimum dwójki dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pojazd powinien posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom.
Zadanie 2
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej pojazdem/ami przystosowanymi do przewozu 3 dzieci niepełnosprawnych ruchowo w tym na wózkach inwalidzkich plus kierowca i opiekun. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanym/ych pojeździe/ach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci.
Pojazd/y Wykonawcy spełnia/ją wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, w szczególności posiada/ją aktualne badania techniczne, posiada/ją aktualne ubezpieczenie OC, specjalne oznakowanie, pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów na miejscach siedzących oraz normę emisji spalin co najmniej EURO 5. Zamawiający nie stawia warunku konkretnej ilość pojazdów – wybór należy do Wykonawcy – jednakże należy podać konkretne pojazdy w wykazie (Załącznik nr 7a) oraz w pkt. 2 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 3) i zapewnić właściwą ilość kierowców i osób do opieki.
- Jeżeli Wykonawca zadeklaruje jeden pojazd to Zamawiający wymaga by umożliwiał on przewóz minimum trójki dzieci niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanym pojeździe powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci. Pojazd powinien posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje więcej niż jeden pojazd to Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z zadeklarowanych pojazdów umożliwiał przewóz minimum trójki dzieci niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanych pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci. Pojazdy powinny posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom.
Zadanie 3
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej pojazdem/ami przystosowanymi do przewozu 5 dzieci niepełnosprawnych na miejscach siedzących plus kierowca i opiekun. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanym/ych pojeździe/ach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci.
Pojazd/y Wykonawcy spełnia/ją wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, w szczególności posiada/ją aktualne badania techniczne, posiada/ją aktualne ubezpieczenie OC, specjalne oznakowanie, pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów na miejscach siedzących oraz normę emisji spalin co najmniej EURO 5. Zamawiający nie stawia warunku konkretnej ilość pojazdów – wybór należy do Wykonawcy – jednakże należy podać konkretne pojazdy w wykazie (Załącznik nr 7b) oraz w pkt. 2 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 3) i zapewnić właściwą ilość kierowców i osób do opieki.
- Jeżeli Wykonawca zadeklaruje jeden pojazd to Zamawiający wymaga by umożliwiał on przewóz minimum dwójki dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanym pojeździe powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci. Pojazd powinien posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom.
- Jeżeli Wykonawca zadeklaruje więcej niż jeden pojazd to Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z zadeklarowanych pojazdów umożliwiał przewóz minimum dwójki dzieci niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Ponadto ilość miejsc w zadeklarowanych pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego 2 takich dzieci. Pojazdy powinny posiadać w szczególności system mocowania wózków inwalidzkich, urządzenie przytrzymujące zdolne do przytrzymania wózka inwalidzkiego i jego użytkownika oraz drzwi zapewniające dostęp dla wózków inwalidzkich dla osób dorosłych, urządzenia załadowcze tj. podnośnik lub pochylnię odpowiadające właściwym przepisom.
Zadanie 1, 2 i 3:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – kierowcą/ami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy spełniającymi warunki art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1490) i wykonującymi usługi zgodnie z posiadanymi kompetencjami zawodowymi tj. posiadającymi prawo jazdy kategorii D oraz przynajmniej jedną pełnoletnią osobą (na pojazd realizujący zamówienie), niekaraną oraz niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560). Opiekun powinien być przeszkolony w zakresie udzielania pierwszej pomocy, gwarantować bezpieczeństwo i opiekę przewożonym uczniom tzn. pomoc w przemieszczaniu się oraz pomoc pielęgnacyjną i w razie potrzeby pierwszą pomoc.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Dokument potwierdzający spełnienia warunku: nie dotyczy.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej: Dokument potwierdzający spełnienia warunku: Aktualna licencja do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Dokument potwierdzający spełnienia warunku: nie dotyczy.
Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykaz usług, Wykaz osób, Wykaz narzędzi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SWZ.- Zobowiązanie podmiotu innego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy).
- Informacje potwierdzające zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – załącznik nr 3c do SWZ
(jeżeli dotyczy).
- Dokumenty rejestrowe potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie
prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie osoby działającej w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy).
- Kompletne kserokopie dowodów rejestracyjnych (kserokopia każdej strony dowodu) pojazdów, które będą wykorzystane podczas świadczenia usługi przewozu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Tak, § 10 PPU.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1219580
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2026 z podziałem na trzy zadania
- Dostawa sprzętu i wdrożenie rozwiązań w zakresie cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Miasta Radlin (w tym STM) oraz dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie (w tym CUS) z podziałem na 5 części.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania łaźni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 2 zadania.
- Wykonanie badań diagnostycznych i ocenę stanu technicznego taśm przenośnikowych z linkami stalowymi dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych dla systemu sterowania, wizualizacji i AKP stacji wentylatorów głównych przy szybie IV produkcji EL-Platforma eksploatowanej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Remont wzbogacalnika DISA 3KR 3000/1800L (?1,5 system A) w ZPM PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2026 roku
- Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą oraz usługą transportową dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2026 r. Pakiet nr 2 - usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół "tzw. kilometrówka"
- Wykonanie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Morzeszczyn na podstawie biletów miesięcznych w okresie styczeń - czerwiec 2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki
- "Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Tardzie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





