eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot"Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C z nadwoziem typu kontener."



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C z nadwoziem typu kontener.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ W SOPOCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO Z PRZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191287660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-756

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 555 81 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@msprsopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msprsopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mspr_sopot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C z nadwoziem typu kontener.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1603120b-ce13-4995-9110-55ad8338eca3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00439167/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ambulansu drogowego typu C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/IX/DW/2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla SPZZOZ Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią w Sopocie fabrycznie nowego bez przebiegu eksploatacyjnego, z datą produkcji pojazdu skompletowanego w 2025 rok, ambulansu drogowego typu C z nadwoziem typu kontener zgodnego z zharmonizowaną polską normą PN-EN 1789+A1/2011 lub równoważny (typ ambulansu C) w zakresie odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania.
3.2 Ambulans spełniający zakres odpowiedni do przedmiotu prowadzonego postępowania winien
posiadać certyfikat/protokół potwierdzający pozytywnie przeprowadzone badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego nadwozia) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789+A1/2011 lub równoważną. Dostawca winien podać datę wystawienia certyfikatu/protokołu, numer oraz nazwę jednostki, która przeprowadziła badania (testy zderzeniowe):
• numer dokumentu,
• datę jego wystawienia,
• nazwę jednostki notyfikowanej, która przeprowadziła badania.
3.3 Pojazd przygotowany do rejestracji jednoetapowej z kompletem dokumentów dopuszczający go do ruchu drogowego na terenie Polski.
3.4 Oferowany ambulans powinien spełniać wymogi określone w normie PN-EN 1789+A1/2011 lub równoważną oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.).
3.5 Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ - Specyfikacja Techniczna. Przedstawione w załączniku parametry pojazdu są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. Parametry podane w Specyfikacji technicznej tj. w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty.
3.6 Ambulans na podwoziu zamocowany kontener zabezpieczony antykorozyjnie
o konstrukcji aluminiowej dodatkowo obustronnie malowanej proszkowo. Wymiary zewnętrzne kontenera muszą umożliwiać jazdę z wykorzystaniem standardowych lusterek pojazdu bazowego bez konieczności zastosowania lusterek wstecznych na wysięgnikach. Gwarancja możliwości przełożenia kontenera na inne podwozie pojazdu tego samego modelu i typu.
3.7 Wykonawca zobowiązuje się wskazać minimum trzy ASO zlokalizowane najbliżej siedziby Zamawiającego, tj. w odległości 40 km od siedziby Zamawiającego.
3.8 Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu dostawy, niezbędne do prawidłowego
i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego
z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyjmuje,
że koszty szkolenia Wykonawca uwzględnił w składanej ofercie.
3.10 Wykonawca zobowiązuje się przed terminem dostawy ambulansu wskazanym w § 2 ust. 1 umowy do zamontowania w ramach wynagrodzenia, o którym mowa
w § 4 ust. 1, dostarczonego przez zamawiającego sprzętu medycznego tj. noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych z kompatybilnym systemem mocowania do ambulansu zgodnie z obowiązującymi normami i wytycznymi producenta.
3.11 Zamawiający przekaże Wykonawcy elektryczne nosze stryker Power-PRO 2, przeznaczone do zamocowania w dostarczonym zgodnie z SWZ ambulansie bezpośrednio na podłodze.
3.12 Wykonawca (Zabudowujący) zobowiązany jest do:
1) prawidłowego zainstalowania dostarczonych noszy elektrohydraulicznych
wraz z systemem załadunku, zgodnie z obowiązującymi normami i wytycznymi producenta przed dostarczeniem kompletnego ambulansu do siedziby Zamawiającego,
2) zapewnienia i wykonania instalacji systemu mocowań do sprzętu medycznego,
w szczególności dla:
a. ssaka elektrycznego,
b. defibrylatora,
c. respiratora,
d. pompy infuzyjnej.
3.13 Wykonania montażu dostarczonych przez Zamawiającego uchwytów do w/w sprzętu w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowania oraz zgodność z przepisami prawa
i normami dotyczącymi wyposażenia ambulansów.
3.14 Wykonawca udziela gwarancji:
a. Gwarancja mechaniczna na ambulans -min 60 miesięcy (z limitem 200 000 km).
b. Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu – min 24 miesięcy.
c. Gwarancja na perforację –min 120 miesięcy.
d. Gwarancja na zabudowę medyczną – min 60 miesięcy.
3.15 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów serwisowych zabudowy medycznej i sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie. Przeglądy serwisowe zabudowy medycznej odbywać się będą każdorazowo w siedzibie Zamawiającego.
3.16 W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu serwisowego pojazdu bazowego w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie.
3.17 Reakcja serwisu zabudowy specjalnej sanitarnej w okresie gwarancji na zgłoszoną awarię w dni robocze w ciągu max. 3 dni od jej zgłoszenia tzn. rozpoczęcie naprawy w czasie nie dłuższym jak max. 3 dni od zgłoszenia w dni robocze.
3.18 Gwarancja dostarczenia w ciągu max. 48 godzin do siedziby Zamawiającego ambulansu zastępczego spełniającego wymagania ambulansu min. typu B, jeśli czas naprawy ambulansu (pojazdu bazowego lub zabudowy), jest dłuższy jak 10 dni od daty zgłoszenia awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559858,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559858,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559858,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAS Wietmarscher Polska Sp. z o .o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956-18-79-075

7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57a

7.3.4) Miejscowość: Łysomice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-148

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688625,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przeznaczył na dostawę przedmiotu zamówienia : 620 800 ,00 PLN netto co stanowi kwotę 763584,00 PLN brutto. Oferta wykonawcy mieści się w kwocie Zamawiającego i nie jest rażąco niską ceną

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.