eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia"Świadczenie usług cateringowych na potrzeby 57. Forum Wokół Kina"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby 57. Forum Wokół Kina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKA FUNDACJA FILMOWA W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220055893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Grunwaldzki 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-372

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@festiwalgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacjafilmowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby 57. Forum Wokół Kina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4698a1ed-1325-490e-854b-af91744b2afa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/496304/swiadczenie-uslug-cateringowych-na-potrzeby-57-forum-wokol-kina

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej eB2B (dalej: „Platforma"), dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny
pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w
przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz
uznaje go za wiążący.
4. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy.
5. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w treści SWZ dotyczące Wykonawcy albo Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby działającej w imieniu danego Wykonawcy.
6. Szczegółowy sposób sporządzania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz innych informacji, oświadczeń
lub dokumentów, przekazywanych w niniejszym postępowaniu określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452).
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a także pełnomocnictwa, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 307) – tj. rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z
2024 r. poz. 773) – z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 7 powyżej, przekazywane w niniejszym postępowaniu,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – tj. wskazanego wyżej rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – lub jako tekst wpisany bezpośrednio do
wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 1 powyżej.
9. Szczegółowe informacje znajdują się w specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi cateringowe obejmujące:
1) Kolację w formie bufetu w dniach 08 grudnia 2025 roku, 09 grudnia 2025 roku oraz 10 grudnia 2025 roku dla maksymalnie 300 uczestników, na którą składa się:
a) Bufet ciepły
b) Bufet sałatkowy
c) Bufet słodki
d) Napoje: woda niegazowana, kawa i herbata
2) Lunch w formie bufetu w dniach 09 grudnia 2025 roku, 10 grudnia 2025 roku oraz 11 grudnia 2025 roku dla maksymalnie 300 uczestników, na który składa się:
a) Bufet ciepły
b) Bufet sałatkowy
c) Napoje: woda niegazowana

4.2.6.) Główny kod CPV: 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji może zostać zastosowane przez Zamawiającego w przypadku, gdy okaże się, że wyczerpany zostanie limit
usług cateringowej dla ilości uczestników oferowanych w danej części zamówienia, a zapotrzebowanie Zamawiającego na usługi
cateringowe dla uczestników w danej części zamówienia nie zostanie zaspokojone, w szczególności, w przypadku, gdy zwiększy
się ilość uczestników Forum.
Łączna wartość usług cateringowych i innych świadczeń zamawianych przez Zamawiającego w ramach prawa opcji, nie
może przekroczyć 25% wartości całego Zamówienia, zaś w odniesieniu do prawa opcji realizowanego w odniesieniu do
danego Wykonawcy, w wysokości nie większej niż 25% wartości zawartej z tym Wykonawcą umowy na wykonanie tego
Zamówienia.
Usługi cateringowe i inne świadczenia zamawiane przez Zamawiającego w ramach prawa opcji nabywane będą tylko w
ramach dostępności takich świadczeń w sali bankietowej danego Wykonawcy, a także, powinny być realizowane w okresie
od 08 do 11 grudnia 2025 roku.
Usługi cateringowe i inne świadczenia zamawiane przez Zamawiającego w ramach prawa opcji nabywane będą za ceny
stosowane przez Wykonawcę, w tym, wynikające ze stosowanych przez Wykonawcę cenników, wedle stanu na dzień
złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o wykonaniu prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-08 do 2025-12-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium w odniesieniu do Ceny Usługi
Cateringowej (waga kryterium: 60%), przy czym Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną odrębnie dla całości
zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści złożonych ofert zgodnie z treścią
rozdziału XXI SWZ.
2. Oferta z najniższą Ceną Usługi Cateringowej w ramach zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów (60,00 pkt.). Oferty
pozostałych Wykonawców otrzymają mniejszą liczbę punktów, wyliczoną według zasad opisanych w ust. 3 poniżej.
3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:
wartość punktowa = 60 * Cmin/ Cbad
przy czym:
Cmin – Cena Usługi Cateringowej najniższa spośród oferowanych w ramach zamówienia
Cbad – Cena Usługi Cateringowej badanej oferty
4. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się również kryterium jakościowym w odniesieniu do Menu Usługi Cateringowej
(waga kryterium: 40%), przy czym Zamawiający dokona wyboru oferty z najwyższą oceną odrębnie dla całosci zamówienia,
z zastrzeżeniem możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści złożonych ofert zgodnie z treścią rozdziału XXI SWZ.
5. Oferta z najwyższą oceną Menu Usługi Cateringowej w ramach zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów (40,00 pkt.).
Oferty pozostałych Wykonawców otrzymają mniejszą liczbę punktów, wyliczoną według zasad opisanych w ust. 6 poniżej.
6. Punkty przyznawane za kryterium „Ocena menu” będą liczone wg następującego wzoru:
wartość punktowa = 40 * Omin/ Obad
przy czym:
Omin – Ocena Menu Usługi Cateringowej najniższa spośród oferowanych w ramach zamówienia
Obad – Ocena Menu Usługi Cateringowej badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena menu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) są wpisani do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie
działalności gastronomicznej (w tym cateringowej), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o
bezpieczeństwie żywności i żywienia;. (tj. Dz. U. 2023 poz. 1448)
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności
technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi
cateringowe świadczone w ramach zorganizowanych imprez dla minimum 350 osób każda
b) dysponuje salą bankietową o powierzchni minimum 1.800 m2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
wykaz wcześniej zrealizowanych usług (załączony do oferty)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy,
składane w treści formularza ofertowego, w przedmiocie lokalizacji powierzchni oraz kategorii sali bankietowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie Wykonawcy, składane w treści formularza ofertowego, w przedmiocie lokalizacji powierzchni oraz kategorii
sali bankietowej

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej.
2. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wskazane w pkt. 1 powyżej:
1) w przypadku gdy zostały wystawione jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument elektroniczny,
2) w przypadku gdy zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do
reprezentowania, które każdego z nich dotyczą.
3. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów – w postaci numeru NIP, REGON, KRS lub innego właściwego dla danego rejestru
identyfikatora, przy czym w przypadku innego, niż KRS albo CEiDG, właściwego rejestru koniecznym jest podanie o jaki
rejestr chodzi oraz podanie jego adresu internetowego. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności
dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może
żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego
dokumentów – w sytuacji, gdy pobrane dokumenty będą sporządzone w języku obcym.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt. 1 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający
umocowanie takiej osoby do reprezentowania Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwa, wskazane w pkt. 4 powyżej, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby działającej w imieniu mocodawcy. W
przypadku gdy pełnomocnictwa zostaną sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje
mocodawca.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się także wspólników spółki cywilnej.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 powyżej, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby działającej w imieniu mocodawcy. W
przypadku gdy pełnomocnictwo zostanie sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje
mocodawca.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1
PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawców. Oświadczenie
składa się wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, podobnie jak ma to miejsce w przypadku oświadczenia, o którym
mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ.
4. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, wskazane w treści ust. 3 powyżej, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby działającej w imieniu danego Wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają zgodnie z art . 117 ust. 4 PZP odpowiednio do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy przy użyciu zakładki „Złóż ofertę"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.