Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063123/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełenienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08de28df-be15-0a52-9505-470001a9695e/ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af#page=3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne .
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty (określone w § 8 SWZ), inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO
znajduje się w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO
znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.53.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koparko-ładowarka musi spełniać następujące wymagania:
1. Maszyna fabrycznie nowa.
2. Rok produkcji nie starszy niż styczeń 2024 r.
3. Maszyna kołowa.
4. Masa eksploatacyjna minimum 9100kg, maksymalnie 10000kg.
5. Wysokość od podłoża do górnej krawędzi kabiny operatora maksymalnie 3100mm.
6. Całkowita szerokość koparko-ładowarki mierzona bez przedniej łyżki minimum 2290mm
maksymalnie 2550mm.
7. Rozstaw osi minimum 2000mm maksymalnie 2300mm.
8. Silnik wysokoprężny minimum czterocylindrowy.
9. Moc znamionowa silnika minimum 80kW (według normy ISO 14396).
10. Moment obrotowy silnika minimum 450Nm.
11. Pojemność skokowa silnika minimum 3600cm3.
12. Emisja spalin według normy EU minimum Stage V.
13. Skrzynia biegów automatyczna minimum 4 stopniowa z jazdą do przodu oraz minimum 3
stopniowa z jazdą do tyłu.
14. Prędkość jazdy koparko-ładowarki do przodu minimum 40km/h i prędkość jazdy do tyłu
minimum 27km/h.
15. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu lub 100% blokada tylnego mostu.
16. Wybór kierunku jazdy za pomocą elektrycznego przełącznika na kolumnie kierownicy lub w
joysticku.
17. Mosty wyposażone w zwolnice planetarne z proporcjonalnym podziałem momentu
obrotowego.
18. Układ kierowniczy z możliwością pracy w 3 trybach sterowania: tryb sterowania przednimi
kołami, tryb sterowania wszystkimi kołami w tym samym kierunku, sterowanie jazdy na ukos
przednie i tylne koła w różnych kierunkach (tryb kraba).
19. Układ kierowniczy wyposażony we wspomaganie hydrauliczne.
20. Układ hamulcowy dwuobwodowy.
21. Układ hamulcowy działający na wszystkie 4 koła.
22. Hamulce zasadnicze tarczowe, mokre.
23. Pompa wielotłoczkowa o zmiennym wydatku.
24. Przepływ oleju minimum 160l/min.
25. Ciśnienie robocze minimum 200 bar.
26. Podpory stabilizacyjne pionowe, niezależne, wysuwane hydraulicznie.
27. Opony ogólnego zastosowania.
28. Cztery koła równe o rozmiarze R28.
29. Błotniki kół przednich i tylnych.
30. Sterowanie ramionami ładowarkowymi za pomocą joysticka.
31. System stabilizacji łyżki ładowarkowej.
32. System automatycznej amortyzacji ramion.
33. System powrotu do pozycji kopania.
34. Wysokość od podłoża do sworznia obrotu łyżki ładowarkowej minimum 3450mm.
35. Możliwość podnoszenia ładunku do pełnej wysokości o wadze minimum 3500kg.
36. Siła odspajająca ramion ładowarkowych minimum 4300daN.
37. Siła odspajająca łyżki ładowarkowej minimum 5200daN.
38. Pojemność łyżki ładowarkowej minimum 1,15m3.
39. Szerokość łyżki ładowarkowej minimum 2200mm.
40. Łyżka ładowarkowa dzielona z zębami – otwierana, umożliwiająca spychanie, ładowanie,
kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównywanie, wyposażona w widły do palet montowane
na łyżce.
41. Sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków.
42. Ramię koparkowe wysuwane teleskopowo, wysuw wewnętrznej części ramienia, z
możliwością przesuwu bocznego, wyposażone w szybkozłącze.
43. Kąt obrotu ramienia minimum 180 stopni.
44. Głębokość kopania minimum 5700mm.
45. Łyżka kopiąca o szerokości 300mm.
46. Łyżka kopiąca o szerokości 600mm.
47. Łyżka skarpowa o szerokości 1500mm.
48. Kabina operatora spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOPS.
49. Kabina wyposażona w ogrzewanie i klimatyzację.
50. Poziom hałasu w kabinie maksymalnie 74dB(A).
51. Fotel operatora pneumatyczne z regulacją.
52. Kolumna kierownicy z regulacją.
53. Drzwi otwierane strona lewa i prawa.
54. Szyby boczne otwierane z blokadą strona lewa i prawa.
55. Szyba tylna w pełni uchylna.
56. Lusterka zewnętrzne strona lewa i prawa.
57. Lusterko wewnętrzne wsteczne.
58. Wycieraczka szyby tylnej i przedniej.
59. Licznik motogodzin.
60. Prędkościomierz.
61. Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego.
62. Radio z technologią Bluetooth.
63. Światła robocze w ilości przynajmniej 4 sztuki z przodu i 4 sztuki z tyłu maszyny.
64. Pełne oświetlenie drogowe.
65. Dodatkowo na wyposażeniu koparko-ładowarki musi się znaleźć: trójkąt ostrzegawczy,
gaśnica, lampa kogut ostrzegawczy, lampa uprzywilejowania koloru pomarańczowego z
napisem SŁUŻBA DROGOWA podświetlana umieszczona na dachu maszyny.
66. Koparko-ładowarka musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu pod drogach publicznych.
67. Gwarancja min 24 miesiące (lub wyższa) lub 2000 motogodzin.
68. Szkolenie operatorów w zakresie pracy maszyną oraz codziennej obsługi technicznej.
69. Siedziba autoryzowanego serwisu w promieniu do 50 km.
70. Instrukcja w języku polskim.
71. Katalog części zamiennych.
72. Dedykowany osprzęt roboczy na wyposażeniu dodatkowym tj.:
a) świder z napędem hydraulicznym zasilany z szybkozłącza – 1 sztuka,
b) młot z napędem hydraulicznym zasilany z szybkozłącza – 1 sztuka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do swz).
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa
i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował minimum 1 dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym o wartości brutto 400 000,00 minimum
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz
w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6, Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 do swz oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2 do swz oraz Załącznik nr 3 Formularz techniczny pojazdu.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj .
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) wykaz (którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ) dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w 7 ust. 1 pkt. 4) SWZ”
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia będzie wynosiła 5% wartości brutto oferty.2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w art. 450 ustawy pzp. Zabezpieczenie będzie służyło ewentualnemu pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Wykonawca wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 450 ust. 2 ustawy pzp.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 w PKO S.A. O/Szydłowiec - tytuł przelewu: „Znak sprawy: RI.272………………...2024”. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wniesionej kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa powyżej.
7. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w wysokości 70% wniesionej wartości w terminie 30 dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała kwota w wysokości 30% będzie stanowiła zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do swz.2. W umowie zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień projektu umowy.
3. Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-71d2efca-850c-4f0d-8e7f-6dfd31f2f4af
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
- "Rozwój aktywności społeczno - gospodarczej poprzez rewitalizację obszarów zdegradowanych w Szydłowcu w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim"
- Zakup i sukcesywna w miarę potrzeb dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania Publicznej Szkoły Podstawowej im. biskupa Jana Chrapka w Majdowie, Majdów 30, gmina Szydłowiec
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4011W wraz z budową drogi pieszo - rowerowej oraz budowy kładki dla pieszych [...]
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
- Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej
- Dostawa koparko-ładowarki do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Zakup ciężkiego sprzętu, ładowarka kołowa typu FADROMA"
- Zakup koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





