Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481111/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00493574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Stoku 50
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-874
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdansk.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdansk.wiw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53a7528a-8134-477d-89ce-32db079860b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53a7528a-8134-477d-89ce-32db079860b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00175773/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW-a-z.272.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku, wraz z najmem stacji robotycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456943,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456943,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456943,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016755430
7.3.3) Ulica: Domaniewska 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456943,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa środków czystości i asortymentu gospodarczego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. Grzegorza Piramowicza w Gdańsku z podziałem na 9 części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych roku 2026 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 w Gdańsku
- Świadczenie usług prania
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- "Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla Działu Księgowości orz Punktu Przyjęć Planowych - Copernicus PL Sp. z o.o"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego i sprzętu jednorazowego zamawianego na potrzeby Uczelni
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Hematologii.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
- dostawa materiałów opatrunkowych i żywienia wewnątrzjelitowego
- 11/TP/2025 Sukcesywny zakup i dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego: materiałów szewnych, trokarów, staplerów oraz hemostatyków na potrzeby Oddziału Chirurgii i Bloku Operacyjnego ....
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





