Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00347461/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00358227/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00358265/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00364814/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 73 57 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://clo.ezamawiajacy.pl/pn/CLO/demand/224194/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4deec4-411b-4696-b9d1-3f2ec62107ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035440/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne (III kwartał)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/20/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 425410,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Odczynniki do hodowli komórkowej keratynocytów i fibroblastów od pacjenta1. Medium do hodowli keratynocytów chemicznie zdefiniowane (KCCM). Szczegóły określone w Rozdziale 5, pkt 5.3., Pakiet 1 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 500 ml odczynnika w butelce o pojemności 500 ml. Ilość: 36 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 82800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Odczynniki do hodowli komórkowej keratynocytów i fibroblastów od pacjenta1. Dispaza II (neutral protease from Bacillus polymyxa). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 2. poz. 1 SWZ. Opakowanie: 100 ml odczynnika
w butelkce o pojemności 100 ml. Ilość: 5 opakowań.
2. PBS - Dulbecco's Phosphate Buffered Saline (D-PBS). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 2. poz. 2 SWZ. Opakowanie: 500 ml odczynnika w butelce o pojemności 500 ml. Ilość: 25 opakowań.
3. FBS (Fetal Bovine Serum) cielęca surowica płodowa (objętość 500 ml). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 2. poz. 3 SWZ. Opakowanie: 500 ml odczynnika w butelce o pojemności 500 ml. Ilość: 6 opakowań.
4. DMEM (Dulbecco's Modification of Eagle’s Medium). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 2. poz. 4 SWZ. Opakowanie: 500 ml odczynnika w butelce o pojemności 500 ml. Ilość: 28 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 28934,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Odczynniki do hodowli komórkowej keratynocytów i fibroblastów od pacjenta1. Zdefiniowany chemicznie roztwór sojowego inhibitora trypsyny. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 3 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 100 ml odczynnika w butelkce o pojemności 100 ml. Ilość: 20 opakowań.
2. Roztwór trypsyny. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 3 poz. 2 SWZ. Opakowanie: 100 ml odczynnika w butelce o pojemności 100 ml. Ilość: 15 opakowań.
3. Zestaw pozwalający na identyfikację martwych komórek. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 3 poz. 3 SWZ. Ilość: 2 zestawy.
4. Gentamycyna (10 ml), Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 3 poz. 4 SWZ. Opakowanie: 10 ml odczynnika w butelce o pojemności 10 ml. Ilość: 7 opakowań.
5. Amfoterycyna B (20 ml). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 3 poz. 5 SWZ. Opakowanie: 20 ml odczynnika w butelce o pojemności 20 ml. Ilość: 5 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 13637,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Odczynniki do przetwarzania ludzkich tkanek do transplantacji1. Trypsyna w postaci liofilizowanego proszku (100g). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 4 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 100 g odczynnika w pojemniku o objętości 100 g. Ilość: 2 opakowania.
2. Dispaza II (neutral protease from Bacillus polymyxa). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 4 poz. 2 SWZ. Ilość: 1 sztuka pojemnika o objętości minimalnej 10 g
i objętości maksymalnej 20 g, zawierającego 5 g odczynnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Odczynniki do przetwarzania ludzkich tkanek do transplantacji1. Płyn do przechowywania tkanek. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 5 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 1000 ml odczynnika w worku o pojemności 1000 ml. Ilość: 4 opakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Odczynniki do badań jałowości hodowli komórkowej pacjenta1. Sterylne, jednorazowe podłoża do badania jałowości produktów. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 6 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 30-40 ml podłoża w butelce o pojemności min. 60 ml. Ilość: 800 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Materiały zużywalne do hodowli komórkowej keratynocytów i fibroblastów od pacjenta1. Probówki wirówkowe. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 7 poz. 1 SWZ. Opakowanie zbiorcze: 25 sztuk probówek, umieszczonych w raku, zapakowanych w opakowanie foliowe. Ilość: 1500 sztuk probówek (60 opakowań zbiorczych, po 25 sztuk probówek w każdym).
2. Butelka do hodowli komórek adherentnych o powierzchni 225 cm2,Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 7 poz. 2 SWZ. Ilość: 100 sztuk butelek (20 opakowań zbiorczych, po 5 sztuk butelek w każdym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Odczynniki do aplikacji hodowli komórkowej keratynocytów i fibroblastów u pacjenta1. Klej tkankowy. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt. 5.3., Pakiet 8 poz. 1 SWZ. Ilość: 40 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Materiały zużywalne do aplikacji hodowli keratynocytów i fibroblastów u pacjenta1. Zestaw podwójnych końcówek, umożliwiających aplikację kleju tkankowego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt. 5.3., Pakiet 9 poz. 1 SWZ. Ilość: 4 zestawy (4 zestawy, po 10 sztuk końcówek w każdym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mikrokońcówki, sterylne, wolne od endotoksyn, NISKO ADHEZYJNE z filtrem 1µl, kompatybilne z pipetą automatyczną Eppendorf. Ilość: 1 zestaw zawierający 10 statywów po 96 sztuk każdy.2. Mikrokońcówki, sterylne, wolne od endotoksyn, NISKO ADHEZYJNE z filtrem 10µl, kompatybilne z pipetą automatyczną Eppendorf. Ilość: 1 zestaw zawierający 10 statywów po 96 sztuk każdy.
3. Mikrokońcówki, sterylne, wolne od endotoksyn, NISKO ADHEZYJNE z filtrem 20µl, kompatybilne z pipetą automatyczną Eppendorf. Ilość: 1 zestaw zawierający 10 statywów po 96 sztuk każdy.
4. Mikrokońcówki, sterylne, wolne od endotoksyn, NISKO ADHEZYJNE z filtrem 100µl, kompatybilne z pipetą automatyczną Eppendorf. Ilość: 1 zestaw zawierający 10 statywów po 96 sztuk każdy.
5. Mikrokońcówki, sterylne, wolne od endotoksyn, NISKO ADHEZYJNE z filtrem 1000µl, kompatybilne z pipetą automatyczną Eppendorf. Ilość: 2 zestaw zawierający 6 statywów po 96 sztuk każdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 1350,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Materiały zużywalne do badań endotoksyczności1. Zestaw probówek wolnych od endotoksyn, umożliwiających badania endotoksyczności zgodne z wymaganiami farmakopei w zakresie testów endotoksyczności. W opakowaniu 112 sztuk gotowych do użycia probówek szklanych, o objętości 5 ml (+/- 1ml). Każda partia dostawy musi być opatrzona dokumentacją potwierdzającą spełnianie wymagań jakościowych (np. certyfikat analizy, świadectwo jakości). Butelki muszą być fabrycznie zamknięte i zabezpieczone przed skażeniem. Ilość: 2 zestawy (2 zestawy, po 112 sztuk probówek w każdym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 2499,52 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Materiały zużywalne do cytometru przepływoweg1. Zestaw probówek o wymiarach 12 mm szerokości zewnętrznej i 75 mm wysokości. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 12 poz. 1 SWZ. Ilość: 2 zestawy (2 zestawy, po 200 probówek w każdym).
2. Zestaw buforów kompatybilny z cytometrem przepływowym MACSQuant 10 będącym na wyposażeniu laboratorium naukowego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 12 poz. 2 SWZ. Ilość: 2 zestawy (2 zestawy, w każdym zestawie 6 butelek o objętości 1,5l zawierających 1,5l substancji).
3. Płytki 96-dołkowe. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 12 poz. 3 SWZ. Ilość: 500 sztuk.
4. Kulki kalibracyjne. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 12 poz. 4 SWZ. Ilość: 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5905,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Pobieranie materiału tkankowego do badań histopatologicznych1. Pojemniki na próbki histopatologiczne z 20 ml 10 % roztworem formaliny uwalnianym do próbki wewnątrz zamkniętego pojemnika bez konieczności kontaktu jej z personelem zarówno w postaci lotnej jak i ciekłej (np. uwolnienie formaliny z zakrętki po jej naciśnięciu). Pojemnik oznaczony znakami sygnalizującymi zawartość substancji niebezpiecznej dla zdrowia. Wyrób medyczny. Maksymalna wielkość pojemnika: 60 ml. Ilość: 960 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Pobieranie materiału tkankowego do badań histopatologicznych1. Pojemnik z tworzywa sztucznego na próbki do badań histopatologicznych, wypełniony 10 % roztworem formaliny, szczelnie zamykany zakręcaną nakrętką. Pojemnik oznaczony znakami sygnalizującymi zawartość substancji niebezpiecznej dla zdrowia. Wyrób medyczny. Minimalna wielkość pojemnika: 30 ml. Maksymalna wielkość pojemnika: 40 ml. Minimalna ilość formaliny: 15 ml. Ilość: 2000 sztuk.
2. Pojemnik z tworzywa sztucznego na próbki do badań histopatologicznych, wypełniony 10 % roztworem formaliny, szczelnie zamykany zakręcaną nakrętką. Pojemnik oznaczony znakami sygnalizującymi zawartość substancji niebezpiecznej dla zdrowia. Wyrób medyczny. Minimalna wielkość pojemnika: 50 ml. Maksymalna wielkość pojemnika: 80 ml. Minimalna ilość formaliny: 30 ml. Ilość: 500 sztuk.
3. Pojemnik z tworzywa sztucznego do badań histopatologicznych, wypełniony 10 % roztworem formaliny, szczelnie zamykany zakręcaną nakrętką. Pojemnik oznaczony znakami sygnalizującymi zawartość substancji niebezpiecznej dla zdrowia. Wyrób medyczny. Minimalna wielkość pojemnika: 200 ml. Maksymalna wielkość pojemnika: 250 ml. Minimalna ilość formaliny: 100 ml. Ilość: 60 sztuk.
4. Pojemnik z tworzywa sztucznego 35 ml (+/- 5 ml), zakręcany, sterylny, pojedynczo pakowany. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
5. Pojemnik chirurgiczny z tworzywa sztucznego 1000 ml (+/- 100 ml), zakręcany lub dociskany zapewniając szczelność, z podziałką. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
6. Pojemnik chirurgiczny z tworzywa sztucznego 500 ml (+/- 100 ml), zakręcany lub dociskany zapewniając szczelność, z podziałką. Wyrób medyczny. Ilość: 300 sztuk.
7. Pojemnik chirurgiczny z tworzywa sztucznego 250 ml, zakręcany lub dociskany zapewniając szczelność, z podziałką. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 14820,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Pakiet do epidemiologicznych badań przesiewowych1. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 15 poz. 1 SWZ.
Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Ilość: 2 zestawy.
2. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 15 poz. 2 SWZ.
Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk pipet transferowych,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Ilość: 45 zestawów.
3. Zestaw testów kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 15 poz. 3 SWZ.
Zestaw ma zawierać:
- 10 sztuk kartridży,
- 10 sztuk odczynnika do próbek.
Ilość: 10 zestawów.
4. Zestaw wymazówek kompatybilnych z urządzeniem GeneXpert IV-4 będącym w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 15 poz. 4 SWZ. Ilość: 12 zestawów (12 zestawów, po 50 sztuk wymazówek w każdym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 10600,20 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16: Materiały zużywalne do lasera speklowego1. Nakładka kalibracyjna kompatybilna z urządzeniem PeriCam PSI NR firmy PERIMED AB. Nakładka pozwalająca na wykonanie prawidłowej kalibracji urządzenia do pomiaru mikroperfuzji. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17: Odczynniki do badań cytotoksyczności1. Test MTT do badania proliferacji komórek. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 17 poz. 1 SWZ. Jeden zestaw powinien pozwolić na minimum 100 testów. Ilość: 2 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2280 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18: Odczynniki służące do oznaczania pirogenności1. Monocyty- komercyjnie dostępna linia komórkowa ludzkich monocytów. Odpowiednia dla wykonania testu aktywacji monocytów MAT. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3227,19 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19: Odczynniki służące do oznaczania pirogenności1. Zestaw do wykrywania pirogenów metodą aktywacji monocytów (MAT). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 19 poz. 1 SWZ. Ilość 2 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8980 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20: Odczynniki służące do oznaczania pirogenności1. RPMI 1640 pożywka do hodowli komórkowej. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 20 poz. 1 SWZ. Ilość: 5 butelek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 796,60 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21: Odczynniki służące do oznaczania endotoksyczności1. Zestaw umożliwiający ilościowe oznaczanie endotoksyn w próbkach płynnych zgodnie z wymaganiami farmakopealnymi (rozdział 2.6.32) dotyczącymi testów BET (Bacterial Endotoxin Testing) pozwalający na identyfikację endotoksyn w produktach Banku Tkanek CLO (hodowle komórkowe, skóra allogeniczna, ADM itp.). Metoda detekcji oparta na rekombinowanym czynniku C skrzypłocza (rFC), eliminująca konieczność stosowania lizatu amebocytów skrzypłocza (LAL). Zestaw musi pozwalać na wykonanie analizy opartej na metodzie fluorescencyjnej. Oferowany zestaw musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji i być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. Wykonawca gwarantuje datę ważności towaru do użytku nie krótszy niż 8 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zestaw zawierający: 96- dołkową płytkę ze standaryzowaną ilością CSE (Control Standard Endotoxin) oraz PPC (Pozytywnymi Kontrolami Produktu), odczynniki testowe do przeprowadzenia oznaczeń endotoksyn metodą rekombinowanego czynnika C (rFC), bufory i roztwory niezbędne do wykonania testu, instrukcję użytkowania. Ilość 2 zestawy.
2. Zestaw umożliwiający ilościowe oznaczanie endotoksyn w próbkach płynnych zgodnie z wymaganiami farmakopealnymi (rozdział 5.1.10, sekcja 9: Usuwanie czynników zakłócających) dotyczącymi testów BET (Bacterial Endotoxin Testing) pozwalający na identyfikację endotoksyn w produktach Banku Tkanek CLO (hodowle komórkowe, skóra allogeniczna, ADM). Metoda detekcji oparta na rekombinowanym czynniku C skrzypłocza (rFC), eliminująca konieczność stosowania lizatu amebocytów skrzypłocza (LAL). Zestaw musi pozwalać na wykonanie analizy opartej na metodzie fluorescencyjnej. Oferowany zestaw musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji i być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. Wykonawca gwarantuje datę ważności towaru do użytku nie krótszy niż 8 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zestaw zawierający: 96-dołkowe płytki z paskami po 16 dołków, pokryte specyficznym białkiem wiążącym endotoksyny, co umożliwia selektywne wychwytywanie lipopolisacharydów (LPS), odczynniki testowe do przeprowadzenia oznaczeń endotoksyn metodą rekombinowanego czynnika C (rFC), bufory i roztwory niezbędne do wykonania testu, instrukcję użytkowania. Ilość: 2 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 31402,38 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22: Odczynniki służące do oznaczania endotoksyczności1. Woda wolna od endotoksyn bakteryjnych (pirogenów), przeznaczona do wykorzystania w badaniach laboratoryjnych w zakresie testów endotoksyczności, zgodnych z wymaganiami farmakopealnymi. Woda musi być dostarczana w butelkach o pojemności 100 ml. Każda partia dostawy musi być opatrzona dokumentacją potwierdzającą spełnianie wymagań jakościowych (np. certyfikat analizy, świadectwo jakości). Butelki muszą być fabrycznie zamknięte i zabezpieczone przed skażeniem. Wykonawca gwarantuje datę ważności towaru do użytku nie krótszy niż 8 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Ilość: 2 zestawy (zestaw zawierający po 16 butelek o objętości 100 ml zawierających 100 ml wody wolnej od endotoksyn).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2082,94 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 23: Odczynniki służące do oznaczania cytotoksyczności1. Przeciwciała monoklonalne anty-CD8 przeznaczonego do analizy ekspresji markera CD8 na limfocytach T cytotoksycznych w badaniach immunofenotypowych metodą cytometrii przepływowej. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 23 poz. 1 SWZ. Ilość: 1 sztuka pozwalająca na wykonanie co najmniej 100 testów.
2. Przeciwciała monoklonalne anty-CD3 przeznaczonego do analizy ekspresji markera CD3 na limfocytach T cytotoksycznych w badaniach immunofenotypowych metodą cytometrii przepływowej. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 23 poz. 2 SWZ. Ilość: 1 sztuka pozwalająca na wykonanie co najmniej 100 testów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3100 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24: Odczynniki służące do oznaczania cytotoksyczności1. Barwnik fluorescencyjny 7-AAD Staining Solution. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 24 poz. 1 SWZ. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25: Odczynniki służące do ilościowego oznaczania komórek macierzystych1. Kompletne medium do hodowli ludzkich komórek mezenchymalnych (objętość 500 ml). Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 25 poz. 1 SWZ. Opakowanie: 500 ml medium w butelce
o pojemności 500 ml. Ilość: 5 opakowań.
2. Zestaw do szybkiego i znormalizowanego charakteryzowania i ilościowego oznaczania hodowanych ludzkich MSC. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 25 poz. 2 SWZ. Zestaw musi być kompletny i pozwalać na wykonanie min. 50 testów. Ilość: 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 24931,25 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26: Odczynniki służące do badań cytotoksyczności1. Linia komórkowa ludzkich limfocytów T cytotoksycznych. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 26 poz. 1 SWZ. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2196,87 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 27: Linia komórkowa ludzkich fibroblastów do badań laboratoryjnych1. Fibroblasty - komercyjnie dostępna linia komórkowa ludzkich fibroblastów nienowotworowych. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2900 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 28: Akcesoria laboratoryjne - Zestaw do kontroli przebicia aluminium do generatora radionukliduMo-99/Tc-99m
1. Zestaw do kontroli przebicia aluminium do generatora radionuklidu Mo-99/Tc-99m. Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3., Pakiet 28 poz. 1 SWZ. Ilość: 2 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 3640 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 29: Akcesoria laboratoryjne - Papierki wskaźnikowe pH1. Papierki wskaźnikowe pH dla zakresu min. 5,0-8,0 z podziałką co 0,5. 100 sztuk w opakowaniu. Ilość: 4 opakowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 283,20 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 30: Akcesoria laboratoryjne - Płytka z neutralnego tlenku glinu na folii aluminiowej1. Płytka z neutralnego tlenku glinu na folii aluminiowej. Do stosowania w chromatografii TLC. Wielkość pojedynczej płytki 20x20 cm (tolerancja wymiarów +/- 0,5 cm). Bez wskaźnika UV. 25 szt. w opakowaniu. Ilość: 2 opakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 3096,92 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 31: Akcesoria laboratoryjne - Membrana poliwęglanowa1. Filtracyjna membrana poliwęglanowa do kontroli jakości posiadanego przez Zamawiającego zestawu do przygotowania produktu radiofarmaceutycznego Pulmocis firmy Curium. Średnica zewnętrzna membrany: minimum 10 mm, maksimum 25 mm. Wielkość porów membrany: 3 um. Grubość membrany: 10 um. Niesterylna. 100 szt. w opakowaniu. Ilość: 1 opakowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 290 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 32: Akcesoria laboratoryjne - Lejek laboratoryjny1. Lejek laboratoryjny. Materiał: szkło. Średnica zewnętrzna: 75-80 mm. Średnica szyjki: 9 mm. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 40 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 33: Akcesoria laboratoryjne1. Fiolka na rozpuszczalnik do chromatografii. Wykonana ze szkła borokrzemianowego lub materiału równoważnego gwarantującego bezpieczne użytkowanie z rozpuszczalnikami wykorzystywanymi do chromatografii rTLC. Kształt cylindryczny z poszerzonym dnem. Posiadająca zamknięcie od góry. Wymiary wewnętrzne fiolki (średnica wejściowa x wysokość): 15-30 mm x 80-90 mm. Ilość: 4 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 1256 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6b
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32319,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35222,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32319,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682
7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 85A bud. H6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32319,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12090,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12090,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12090,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931
7.3.3) Ulica: Domaniewska 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12090,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7162,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7162,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7162,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931
7.3.3) Ulica: Domaniewska 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7162,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFUSION PAWEŁ SZCZUDŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131479711
7.3.3) Ulica: Olszynki Grochowskiej 21/U6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-281
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21490,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21490,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21490,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21490,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3158,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3942,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3158,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682
7.3.3) Ulica: Słowikowskiego 85A bud. H6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3158,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79488 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79488 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79488 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828
7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-954
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79488 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 9 nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1921,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1921,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1921,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOOGLAB SCIENTIFIC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862289604
7.3.3) Ulica: Brzozowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1921,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3074,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3074,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3074,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3074,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7318,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7318,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7318,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOLIKE JAROSŁAW GAUDYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6b
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7318,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Pakietu 13 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Pakietu 14 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu 15 Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 11.448,22 zł brutto.
Jedyna oferta, która została złożona w zakresie pakietu 15 zawiera kwotę: 116.866,80 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116866,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116866,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116866,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3797,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3797,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3797,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKI MED SEBASTIAN KĄKOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321155795
7.3.3) Ulica: Dziatwy 9 lok. 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-380
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3797,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 17 nie złożono żadnej oferty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 18 nie złożono żadnej oferty.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 19 nie złożono żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDianus Pharma S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793196448
7.3.3) Ulica: Opatkowicka 10a/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-499
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25749,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25749,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25749,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25749,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2562,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2562,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2562,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2562,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3623,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7649,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3623,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOKOM sp. z o.o. s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271011366
7.3.3) Ulica: Wspólna 3
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3623,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6b
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30616,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30616,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30616,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6b
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30616,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 26 nie złożono żadnej oferty.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2710,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2710,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2710,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOKOM sp. z o.o. s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271011366
7.3.3) Ulica: Wspólna 3
7.3.4) Miejscowość: Janki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2710,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4477,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4477,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Canberra Packard sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210330611
7.3.3) Ulica: Królowej Marysieńki 24B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-954
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4477,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu nr 29 nie złożono żadnej oferty.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Pakietu 30 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Pakietu 31 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 32 nie złożono żadnej oferty.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu w zakresie pakietu 33 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych, krajowych, powiatowych, gminnych i wewnętrznych
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawy glukometrów, pasków do glukometrów
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO APARATÓW MIKROBIOLOGICZNYCH DO INKUBACJI KRWI I INNYCH PŁYNÓW USTOJOWYCH FX 40 ORAZ FX200 WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA
- Dostawy odczynników laboratoryjnych dla Szpitala w Pilchowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





