Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471772/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP 4/2025 DEMONTAŻ I DOSTAWA WRAZ Z URUCHOMIENIEM NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZEŃ DO WYTWARZANIA I UZDATNIANIA SPRĘŻONEGO POWIETRZA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście nad Pilicą
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Nowym Mieście nad Pilicą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670205424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszowska 43
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz-nowemiasto.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68863d0c-b208-44ea-a067-02bf3104685f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP 4/2025 DEMONTAŻ I DOSTAWA WRAZ Z URUCHOMIENIEM NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZEŃ DO WYTWARZANIA I UZDATNIANIA SPRĘŻONEGO POWIETRZA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68863d0c-b208-44ea-a067-02bf3104685f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DEMONTAŻ I DOSTAWA WRAZ Z URUCHOMIENIEM NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZEŃ DO WYTWARZANIA I UZDATNIANIA SPRĘŻONEGO POWIETRZA
4.5.3.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215892 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991198153
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 32A
7.3.4) Miejscowość: Krępice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30INNE PRZETARGI NOWE MIASTO NAD PILICĄ
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 720 000,00 PLN dla Gminy Nowe Miasto nad Pilicą
- ZP 7/2025 ZAKUP I DOSTAWA DWÓCH AMBULANSÓW TYPU B DLA SPZOZ W NOWYM MIEŚCIE NAD PILICĄ ZE ŚRODKÓW PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
- ZP 6/2025 ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH: GASTROSKOPU I KOLONOSKOPU DLA SPZOZ W NOWYM MIEŚCIE NAD PILICĄ ZE ŚRODKÓW PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚĆI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





