eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto nad PilicąUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 720 000,00 PLN dla Gminy Nowe Miasto nad Pilicą



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 720 000,00 PLN dla Gminy Nowe Miasto nad Pilicą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6741098 wew. 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@nowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 720 000,00 PLN dla Gminy Nowe Miasto nad Pilicą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad95b6d1-e035-4a5a-9cd2-bf6dde014baf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033920/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 720 000,00 PLN dla Gminy Nowe Miasto nad Pilicą

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad95b6d1-e035-4a5a-9cd2-bf6dde014baf

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w
postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Nowe Miasto nad Pilicą z siedzibą w Nowym Mieście nad Pilicą, Pl. O.H. Koźmińskiego 1/2, w imieniu której działa Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane będą przetwarzane w celu jak w pkt 3.
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych tj. 10 lat. Natomiast z przypadku danych podanych dobrowolnie – co do zasady do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
6. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
6) Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
7) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu w wysokości do 2 720 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Nowe Miasto nad Pilicą oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu wyemitowanych obligacji komunalnych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Planowany okres kredytowania – od dnia uruchomienia kredytu do 31.03.2035r.,
2) Waluta kredytu – PLN,
3) Karencja w spłacie kredytu – do 30.03.2032 r. (dotyczy tylko rat kapitałowych; spłata odsetek począwszy od następnego kolejnego kwartału kalendarzowego, po którym nastąpi uruchomienie kredytu),
4) Spłata kapitału w ratach półrocznych (jedna rata kapitałowa raz na pół roku), odsetek – kwartalnie (jedna rata odsetek w każdym kwartale kalendarzowym kredytowania, zastrzeżeniem pkt 22), liczone od faktycznie wykorzystanego kredytu,
5) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa równa sumie stawki bazowej i stałej w okresie kredytowania marży Banku, uwzględniającej wszystkie dodatkowe koszty Banku jakie poniesie Zamawiający. Stawka bazowa będzie równa 3-miesięcznej stawce WIBOR z 15 dnia miesiąca poprzedzającego okres płatności odsetek, dla którego ustala się oprocentowanie (w przypadku braku notowania WIBOR dla danego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się notowania z dnia poprzedniego, w którym było prowadzone notowanie WIBOR),
6) Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia , uruchomienia i obsługi kredytu,
7) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu sporządzanych przez Bank aneksów do umowy oraz wystawianych przez Bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwot zobowiązań finansowych,
8) Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową,
9) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
10) Umowa oraz weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą,
11) Kredyt spłacany będzie w ratach półrocznych malejących w latach 2032 – 2035 na ostatni dzień roboczy, począwszy od marca 2032 roku, tj.
• 31.03.2032 rok – 100 000,00 zł,
• 30.09.2032 rok – 100 000,00 zł,
• 31.03.2033 rok – 500 000,00 zł,
• 30.09.2033 rok – 500 000,00 zł,
• 31.03.2034 rok – 500 000,00 zł.,
• 30.09.2034 rok - 500 000,00 zł.
• 31.03.2035 rok – 520 000,00 zł.
12) Zamawiający ma prawo do niewykorzystania kwoty kredytu, bez konieczności podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych opłat lub prowizji. W przypadku niewykorzystania kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami,
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania,
14) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłat,
15) Dostępność środków: Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu w jednej transzy do dnia 22.12.2025r lub w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.
16) Odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu.
17) Dyspozycja uruchamiania może być złożona na wzorze określonym przez Bank,
18) Źródłem spłaty kredytu będą dochody własne Gminy Nowe Miasto nad Pilicą,
19) Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Odsetki od kredytu naliczane będą za okres od pierwszego do ostatniego dnia kwartału kalendarzowego, płatne będą do ostatniego dnia kwartału za dany kwartał,
20) Odsetki od kredytu naliczane będą według rzeczywistego kalendarza przyjmując faktyczną liczbę dni w danym kwartale w całym okresie kredytowania,
21) O wysokości odsetek oraz rat kapitałowych do zapłaty Bank będzie informował każdorazowo Kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem płatności – w formie elektronicznej na adres: nowemiasto@nowemiasto.pl oraz: skarbnik@nowemiasto.pl,
22) W przypadku jeśli termin spłaty kapitału lub odsetek przypadać będzie na dzień wolny od pracy, spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu,
23) Na rachunkach bankowych Gminy Nowe Miasto nad Pilicą nie ciążą zajęcia egzekucyjne,
24) Gmina Nowe Miasto nad Pilicą nie posiada zaległych zobowiązań w bankach,
25) Gmina Nowe Miasto nad Pilicą nie posiada zobowiązań wykupu wierzytelności, faktoringu, forfaitingu, eFinancingu oraz leasingu,
26) Gmina Nowe Miasto nad Pilicą nie posiada zaległości wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
27) Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji, w formie aktu notarialnego zgodnie z art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego,
28) W Gminie Nowe Miasto nad Pilicą nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
29) W Gminie Nowe Miasto nad Pilicą nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków,
30) Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom,
31) Wykonawca zobowiązany jest przed popisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji elektronicznej na adres: skarbnik@nowemiasto.pl. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
32) Zamawiający udostępni następujące dokumenty:
• uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą na lata 2025-2035,
• uchwałę w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego,
• sprawozdania budżetowe i w zakresie operacji finansowych: Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS i Rb-Z,
• uchwałę składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Nowe Miasto nad Pilicą,
• niezbędne uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczące budżetu.
33) Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności polegających na obsłudze wypłaty kredytu oraz spłaty kredytu przez Zamawiającego były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.
34) Zamawiający wymaga aby, Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy, przedstawił tabelę wyliczenia całkowitego kosztu obsługi kredytu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2035-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania jeżeli oferta spełnia wymagania określone w
specyfikacji, została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert-stosowanie matematyczne obliczeń przy ocenie ofert, stanowi
podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w ocenie najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie z każdego kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
 posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1646 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami prawa bankowego;
 jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1646 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami prawa bankowego,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo.
3. Wypełniając formularz ofertowy w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego tj. nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 6). Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455.
12. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.