Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f4d5cc-0e6c-4cc6-8483-1125422385db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnosląskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:
platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl.
Informacje o śr. komunikacji el. przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami , wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji el. , opis przygotowania oferty, forma
dokumentów - Rozdział IX SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i
organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
2. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1). stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2). komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3). zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania
przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
4). włączona obsługa JavaScript,
5). zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6). szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7). oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym
podmiotowych środków dowodowych na platformie, podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który
następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
4. Oferta powinna być:
4.1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
4.2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
4.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione.
5. Każdorazowo jeśli w niniejszej SWZ jest mowa o opatrzeniu/podpisaniu dokumentu/oświadczenia kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny – spełniające wymogi bezpieczeństwa
określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1725).
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
7. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe
spowoduje odrzucenie ww.
Opis sposobu przyg. ofert oraz dok. wymaganych przez Zam. , zalecenia, forma dok., komunikacja z Wykonawcami, wyjaśnienia
treści SWZ - Rozdział IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych :
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33.
• Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w Rozdziale XXIII ust. 1 SWZ, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
• Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres,
o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.
- w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel: 47 8713598
• Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
2. W przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia 2016/679 zawierającej informacje wskazane poniżej:
Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych
Administrator Danych: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, Inspektor Ochrony Danych – e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Informacje dotyczące przetwarzanych danych osobowych
• Celem przetwarzania danych jest: prowadzenie postępowania, zawarcie umowy oraz realizacja umowy dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu, którego dotyczy niniejsza SWZ.
• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Dane osobowe będą przetwarzane przez okres odpowiednio:
- 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres
c. d Rozdział I SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PU-2380-195-045-194/2025/IR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń switchujących (przełączników sieciowych) przeznaczonych do rozbudowy modernizacji istniejącej infrastruktury sieciowej Zamawiającego obejmującej sieć LAN, WAN oraz MAN w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, których architektura opiera się o urządzenia Cisco Systems oraz Ubiquiti Networks.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawę fabrycznie nowych (nie odnowionych (refubrished)), nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucji producenta dla krajów UE w tym Polski urządzeń switchujących zgodnych z wymaganiami technicznymi określonymi w dalszej części dokumentacji postępowania.
2. Dostarczenie sprzętu w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją techniczną, instrukcjami obsługi i kartami gwarancyjnymi producenta urządzenia przeznaczonymi dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Dostarczenie wszystkich urządzeń zakupionych w ramach przedmiotowego postępowania do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Przypisanie licencji dostarczonych wraz z urządzeniami do danych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i zarejestrowanie ich na adres licencje@wr.policja.gov.pl.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niżej wskazane części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery (wszystkie) części postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment obejmujący daną część:
część 1 postępowania:
Przełącznik sieciowy (Switch) 48 portów z PoE, 4x1/10G SFP uplink w ilości 20 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i załącznikach i stanowi jej integralną część.
3. Miejsce dostawy:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław.
4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32420000-3 urządzenia sieciowe.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277).
6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
7. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
9. Informacje dotyczące postępowania:
1) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
4) Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),
5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
6) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
7) Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp,
8) Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy Pzp,
9) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Opis kryterium oceny ofert
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa – 60% (cena oferty brutto) - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:
Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
36 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji
Minimalny okres udzielonej gwarancji – 12 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
2.1. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 12 miesięcy.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 36 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.4. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego urządzenia w danej części zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń switchujących (przełączników sieciowych) przeznaczonych do rozbudowy modernizacji istniejącej infrastruktury sieciowej Zamawiającego obejmującej sieć LAN, WAN oraz MAN w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, których architektura opiera się o urządzenia Cisco Systems oraz Ubiquiti Networks.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawę fabrycznie nowych (nie odnowionych (refubrished)), nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucji producenta dla krajów UE w tym Polski urządzeń switchujących zgodnych z wymaganiami technicznymi określonymi w dalszej części dokumentacji postępowania.
2. Dostarczenie sprzętu w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją techniczną, instrukcjami obsługi i kartami gwarancyjnymi producenta urządzenia przeznaczonymi dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Dostarczenie wszystkich urządzeń zakupionych w ramach przedmiotowego postępowania do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Przypisanie licencji dostarczonych wraz z urządzeniami do danych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i zarejestrowanie ich na adres licencje@wr.policja.gov.pl.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niżej wskazane części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery (wszystkie) części postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment obejmujący daną część:
część 2 postępowania:
Przełącznik sieciowy (Switch) 48 portów z PoE, 4x1/10G SFP uplink w ilości 10 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i załącznikach i stanowi jej integralną część.
3. Miejsce dostawy:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław.
4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32420000-3 urządzenia sieciowe.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277).
6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
7. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
9. Informacje dotyczące postępowania:
1) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
4) Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),
5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
6) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
7) Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp,
8) Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy Pzp,
9) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Opis kryterium oceny ofert
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa – 60% (cena oferty brutto) - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:
Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
36 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji
Minimalny okres udzielonej gwarancji – 12 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
2.1. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 12 miesięcy.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 36 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.4. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego urządzenia w danej części zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń switchujących (przełączników sieciowych) przeznaczonych do rozbudowy modernizacji istniejącej infrastruktury sieciowej Zamawiającego obejmującej sieć LAN, WAN oraz MAN w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, których architektura opiera się o urządzenia Cisco Systems oraz Ubiquiti Networks.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawę fabrycznie nowych (nie odnowionych (refubrished)), nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucji producenta dla krajów UE w tym Polski urządzeń switchujących zgodnych z wymaganiami technicznymi określonymi w dalszej części dokumentacji postępowania.
2. Dostarczenie sprzętu w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją techniczną, instrukcjami obsługi i kartami gwarancyjnymi producenta urządzenia przeznaczonymi dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Dostarczenie wszystkich urządzeń zakupionych w ramach przedmiotowego postępowania do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Przypisanie licencji dostarczonych wraz z urządzeniami do danych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i zarejestrowanie ich na adres licencje@wr.policja.gov.pl.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niżej wskazane części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery (wszystkie) części postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment obejmujący daną część:
część 3 postępowania:
Przełącznik sieciowy (Switch) 48 portów z PoE, 4x1/10G SFP uplink w ilości 10 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i załącznikach i stanowi jej integralną część.
3. Miejsce dostawy:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław.
4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32420000-3 urządzenia sieciowe.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277).
6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
7. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
9. Informacje dotyczące postępowania:
1) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
4) Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),
5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
6) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
7) Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp,
8) Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy Pzp,
9) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Opis kryterium oceny ofert
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa – 60% (cena oferty brutto) - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:
Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
36 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji
Minimalny okres udzielonej gwarancji – 12 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
2.1. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 12 miesięcy.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 36 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.4. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego urządzenia w danej części zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń sieciowych – rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń switchujących (przełączników sieciowych) przeznaczonych do rozbudowy modernizacji istniejącej infrastruktury sieciowej Zamawiającego obejmującej sieć LAN, WAN oraz MAN w jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, których architektura opiera się o urządzenia Cisco Systems oraz Ubiquiti Networks.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Dostawę fabrycznie nowych (nie odnowionych (refubrished)), nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucji producenta dla krajów UE w tym Polski urządzeń switchujących zgodnych z wymaganiami technicznymi określonymi w dalszej części dokumentacji postępowania.
2. Dostarczenie sprzętu w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach wraz z pełną dokumentacją techniczną, instrukcjami obsługi i kartami gwarancyjnymi producenta urządzenia przeznaczonymi dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Dostarczenie wszystkich urządzeń zakupionych w ramach przedmiotowego postępowania do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Przypisanie licencji dostarczonych wraz z urządzeniami do danych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i zarejestrowanie ich na adres licencje@wr.policja.gov.pl.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niżej wskazane części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery (wszystkie) części postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment obejmujący daną część:
część 4 postępowania:
Przełącznik sieciowy (Switch) 48 portów z PoE, 4x1/10G SFP uplink w ilości 10 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i załącznikach i stanowi jej integralną część.
3. Miejsce dostawy:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33 , 50-040 Wrocław.
4. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32420000-3 urządzenia sieciowe.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Brak jest czynności związanych z realizacją zamówienia, polegających na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277).
6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
7. Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
8. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt III formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
9. Informacje dotyczące postępowania:
1) Zamawiający nie przewiduje prawa opcji,
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych,
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp,
4) Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),
5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,
6) Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp,
7) Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp,
8) Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy Pzp,
9) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Opis kryterium oceny ofert
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydować będą następujące kryteria:
1.1. Cena ofertowa – 60% (cena oferty brutto) - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów
Sposób obliczenia (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium ceny:
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ---------------------------- x 60% x 100
Cena badanej oferty
1.2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów
Sposób obliczania (przyznania) punktów w odniesieniu do kryterium gwarancji:
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:
Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = --------------------------------------------------------------- x 40% x 100
36 (m-cy) Maksymalny okres gwarancji
Minimalny okres udzielonej gwarancji – 12 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
2.1. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i załącznikach, tj. 12 miesięcy.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 36 miesięcy, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.4. Wykonawca ma zaoferować taki sam okres gwarancji dla każdego urządzenia w danej części zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że przyznając punkty będzie kierował się zasadą: 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.).
Podstawy wykluczenia Rozdział XV SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 109 ustawy Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy złożyć wraz z ofertą:
1.1. Opis przedmiotu zamówienia – OŚWIADCZENIE – załącznik nr 3 do SWZ:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć powyższe oświadczenie w zależności od części postępowania, w której składa ofertę (osobno dla każdej części postępowania), wypełnione następująco: w oświadczeniu należy w tabelce w kolumnie „parametry oferowane” przekreślić spełnia lub nie spełnia oraz podać nazwę producenta i model urządzenia.
W oświadczeniu Wykonawca potwierdza, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada co najmniej parametry i funkcjonalności określone przez Zamawiającego jako minimalne/ spełnia wszystkie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia wymagania.
2. Forma przedmiotowych środków dowodowych:
2.1 Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.2 W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
2.3 W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2.4 Przedmiotowe środki dowodowe niewystawione przez upoważnione podmioty przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.5 W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe niewystawione przez upoważnione podmioty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
3. Uzupełnianie i wyjaśnianie treści przedmiotowych środków dowodowych:
a. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w ust. 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
b. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.1. Opis przedmiotu zamówienia – OŚWIADCZENIE – załącznik nr 3 do SWZ:Wykonawca zobowiązany jest złożyć powyższe oświadczenie w zależności od części postępowania, w której składa ofertę (osobno dla każdej części postępowania), wypełnione następująco: w oświadczeniu należy w tabelce w kolumnie „parametry oferowane” przekreślić spełnia lub nie spełnia oraz podać nazwę producenta i model urządzenia.
W oświadczeniu Wykonawca potwierdza, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada co najmniej parametry i funkcjonalności określone przez Zamawiającego jako minimalne/ spełnia wszystkie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia wymagania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:10.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
10.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
10.3. Przedmiotowe środki dowodowe - OŚWIADCZENIE stanowiące załącznik nr 3 do SWZ – osobno dla każdej części postępowania - (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
10.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2 powyżej),
10.5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2. powyżej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy gdy:a. nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron,
b. zmiana wysokości wynagrodzenie w przypadku zmiany:
stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 427 z późn. zm.) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
c. zaprzestano produkcji zaoferowanego urządzenia,
d. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy lub jej załączników,
e. Zamawiający ma prawo do zmiany terminów realizacji zamówienia określonych w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków lub działania siły wyższej, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, lub która zasadniczo nie może być przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, gdzie wykonanie umowy we wskazanych terminach nie będzie możliwe.
1. Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności i wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
2. W przypadku wskazanym w ust. 1 pkt c) za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt c) mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania SWZ oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż urządzenia pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość urządzeń nie zostanie zmieniona.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania do 5 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy. (dotyczy wszystkich części).INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie komunikacyjne dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja urządzenia deszyfrującego ruch sieciowy TLS
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
- Zakup sprzętu elektronicznego oraz systemu do zarządzania danymi w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Tczew
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa - dostawa sprzętu z oprogramowaniem instalacją i konfiguracją oraz szkoleniem i licencją
- "Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Wzmocnienie Bezpieczeństwa Teleinformatycznego Starostwa Powiatowego w Lesku"
- Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





