Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. II Armii Wojska Polskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932838581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713109145
1.5.8.) Numer faksu: pzs1@poczta.onet.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzs1@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lotrzebnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-417abef9-5641-434b-87b0-f281d86913d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00547027/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-417abef9-5641-434b-87b0-f281d86913d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z definicją dokumentu
elektronicznego z art.3 ust.2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku
zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału
dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie
zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to max 500 MB.
3. rozszeżenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych" zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf. doc. docx. xls. xlsx. jpg(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip b) .7Z
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. V SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdz. V SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do
instalacji znajdującej się w budynkach Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy, zwanego
dalej Zamawiającym.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera „Wykaz i charakterystyka punktów poboru”
stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09123000-7 Gaz ziemny
65210000-8 Przesył gazu
4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.)oraz wydanymi na jej podstawie aktami
wykonawczymi. Jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Polską Normą PN-C-04750 Paliwa
gazowe – Klasyfikacja, oznaczenie i wymagania. Za jakość przedmiotu zamówienia odpowiada Operator Systemu
Dystrybucyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. – w sprawie szczegółowych
warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 ze zm.).
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00612758 z dnia 2024-11-25
2024-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego wysokometanowego typu E
i zapewnia jego dystrybucję do Zamawiającego w sposób ciągły przez cały okres
obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem
Systemu Dystrybucyjnego niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i zawrzeć w imieniu
Zamawiającego umowę na dystrybucję. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego w granicy własności
sieci gazowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego określonej w warunkach przyłączenia do sieci gazowej. W ramach
wykonania przedmiotu zamówienia, rozliczenia za zużycie paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie odczytu
rzeczywistego wskazania układu pomiarowego.
6. Szacunkowe zużycie roczne: określone w załączniku nr 3.
7. Zużycie paliwa gazowego przez Zamawiającego w ostatnich 12 miesiącach: zgodnie
z załącznikiem nr 3.
8. Podane zużycie gazu ziemnego w okresie obowiązywania umowy jest ilością szacunkową
służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej
oferty. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego
w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania
Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje
żadne roszczenie o realizację dostaw gazu ziemnego w ilości wpisanej w załączniku nr 3 do SWZ.
9. Aktualnie obowiązująca umowa na dostawę gazu zawarta jest do dnia 31.12.2023 r.
z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. Warszawa.
10. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części i jednocześnie nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Udzielenie zamówienia kilku Wykonawcom może spowodować wzrost cen gazu na każdym z punkcie poboru
Zamawiającego. Należy również nadmienić, iż podział zamówienia na części może wiązać się z nadmiernymi trudnościami
technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby także skutkować
tym, że Zamawiający zmuszony byłby podpisać kilka umów, a także otrzymywać faktury z różnych firm, co wiązałoby się z
dodatkowym utrudnieniem w kontrolowaniu zużycia gazu. Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu
zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom z
sektora MŚP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
XI. PODSTAWY WYKLUCZENIA SWZOgłoszenie nr 2024/BZP 00612758 z dnia 2024-11-25
2024-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835) tj. „Z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych wyklucza się:
1)wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3.”
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy na warunkach określonych w istotnych postanowieniachumownych stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy just tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym
Załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
- Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Urządzenia ratownicze
- Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania: zadanie nr 3.
- Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2026 r.
- Dostawa agregatu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wołowskiego"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla budynków użyteczności publicznej GMINY ŁUKOWICA."
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku SR w Jaśle
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2026 roku
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





