Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469546/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brodnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamionka 18
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 50 800
1.5.8.) Numer faksu: 56 49 50 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@brodnica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo-brodnica.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a35b7e4a-e868-4b49-a2a7-3842a8064cf31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35b7e4a-e868-4b49-a2a7-3842a8064cf3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017287/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzetu biurowego w ramach realizacji projektu "Zdobywanie kwalifikacji przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu FEKP.08.28-IZ.00-0004/24 „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Działanie 8.28 Kształcenie zawodowe OPPT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZE.272.09.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:Komputer przenośny - 16 sztuk
Niszczarka - 1 sztuka
Bindownica - 1 sztuka
Laminator - 1 sztuka
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3/A4 - 1 sztuka
Gogle VR - 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
30191400-8 - Niszczarki
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:Komputer przenośny - 21 sztuk
Smartfon do testowania oprogramowania - 1 sztuka
Myszka do laptopa - 21 sztuk
Monitor - 1 sztuka
Uchwyt na monitor i notebooka - 1 sztuka
Zestaw edukacyjny do nauki programowania i sztucznej inteligencji - 1 zestaw
Pendrive - 21 sztuk
Router - 1 sztuka
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Głośniki - 1 zestaw
Serwer plików - 1 sztuka
Zestaw do nauki programowania robotów - 2 zestawy
Przedłużacz sieciowy - 5 sztuk
Kabel Ethernet 10m - 2 sztuki/rolki
Kabel Ethernet 15m - 2 sztuki/rolki
Kabel HDMI do rzutnika - 1 sztuka
Stacja dokująca - 1 sztuka
Kabel HDMI do monitora - 1 sztuka
Monitor interaktywny 4K 75" - 1 sztuka
Tablica system interaktywny - 1 sztuka
Oprogramowanie do zarządzania zespołami programistycznymi i współpracy nad kodem źródłowym - 1 licencja
Chmura serwerowa VPS Hosting - 1 licencja
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
31224810-3 - Przedłużacze
32250000-0 - Telefony komórkowe
32342412-3 - Głośniki
32413100-2 - Rutery sieciowe
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48823000-3 - Serwery plików
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:Komputer przenośny - 20 sztuk
Myszka do laptopa - 20 sztuk
Podkładka pod mysz - 20 sztuk
Drukarka 3D - 1 sztuka
Drukarka laserowa - 1 sztuka
Monitor interaktywny 86" - 1 sztuka
Skaner 3D - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237220-7 - Podkładki pod myszy
30237410-6 - Myszka komputerowa
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:Komputer przenośny - 34 sztuki
Myszka do laptopa - 22 sztuki
Głośniki komputerowe - 1 zestaw
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Monitor interaktywny 4K 75" - 1 sztuka
Symulator tachografu 5-stanowiskowy - 1 licencja
Gogle VR - 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342412-3 - Głośniki
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części I, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72656,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85866,30 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167316,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167316,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167316,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146561076
7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok.2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167316,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części III, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114513,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125275,50 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143688,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143688,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143688,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146561076
7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok.2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MKM Market Małgorzata Modzelewska
jakie przetargi wygrała firma
MKM Market Małgorzata Modzelewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143688,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Mszano zarządzanego przez Nadleśnictwo Brodnica w roku 2026
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- Przebudowa drogi wewnętrznej od stacji CIRCLE K do ul. Wiejskiej w Brodnicy
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów na potrzeby Gminy Brodnica i GJO
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa minikomputerów i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
- Dostawa trenażerów szkoleniowych na potrzeby zajęć badania fizykalne
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





