eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaDostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu "Zdobywanie kwalifikacji przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brodnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamionka 18

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49 50 800

1.5.8.) Numer faksu: 56 49 50 801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@brodnica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starostwo-brodnica.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a35b7e4a-e868-4b49-a2a7-3842a8064cf3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35b7e4a-e868-4b49-a2a7-3842a8064cf3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017287/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzetu biurowego w ramach realizacji projektu "Zdobywanie kwalifikacji przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu FEKP.08.28-IZ.00-0004/24 „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Działanie 8.28 Kształcenie zawodowe OPPT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZE.272.09.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:
Komputer przenośny - 16 sztuk
Niszczarka - 1 sztuka
Bindownica - 1 sztuka
Laminator - 1 sztuka
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3/A4 - 1 sztuka
Gogle VR - 2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

30191400-8 - Niszczarki

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

42994230-1 - Laminatory

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:
Komputer przenośny - 21 sztuk
Smartfon do testowania oprogramowania - 1 sztuka
Myszka do laptopa - 21 sztuk
Monitor - 1 sztuka
Uchwyt na monitor i notebooka - 1 sztuka
Zestaw edukacyjny do nauki programowania i sztucznej inteligencji - 1 zestaw
Pendrive - 21 sztuk
Router - 1 sztuka
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Głośniki - 1 zestaw
Serwer plików - 1 sztuka
Zestaw do nauki programowania robotów - 2 zestawy
Przedłużacz sieciowy - 5 sztuk
Kabel Ethernet 10m - 2 sztuki/rolki
Kabel Ethernet 15m - 2 sztuki/rolki
Kabel HDMI do rzutnika - 1 sztuka
Stacja dokująca - 1 sztuka
Kabel HDMI do monitora - 1 sztuka
Monitor interaktywny 4K 75" - 1 sztuka
Tablica system interaktywny - 1 sztuka
Oprogramowanie do zarządzania zespołami programistycznymi i współpracy nad kodem źródłowym - 1 licencja
Chmura serwerowa VPS Hosting - 1 licencja

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

31224810-3 - Przedłużacze

32250000-0 - Telefony komórkowe

32342412-3 - Głośniki

32413100-2 - Rutery sieciowe

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48823000-3 - Serwery plików

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:
Komputer przenośny - 20 sztuk
Myszka do laptopa - 20 sztuk
Podkładka pod mysz - 20 sztuk
Drukarka 3D - 1 sztuka
Drukarka laserowa - 1 sztuka
Monitor interaktywny 86" - 1 sztuka
Skaner 3D - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237220-7 - Podkładki pod myszy

30237410-6 - Myszka komputerowa

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu „Zdobywanie kwalifikacji przyszłości”:
Komputer przenośny - 34 sztuki
Myszka do laptopa - 22 sztuki
Głośniki komputerowe - 1 zestaw
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
Monitor interaktywny 4K 75" - 1 sztuka
Symulator tachografu 5-stanowiskowy - 1 licencja
Gogle VR - 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342412-3 - Głośniki

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części I, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72656,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85866,30 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167316,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167316,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167316,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146561076

7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok.2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167316,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części III, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114513,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125275,50 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143688,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143688,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143688,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146561076

7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok.2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143688,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.