Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fiz@powiatlowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c89dcf-b9e0-4680-b8cb-b4f36033eb10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69c89dcf-b9e0-4680-b8cb-b4f36033eb103.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69c89dcf-b9e0-4680-b8cb-b4f36033eb10
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-69c89dcf-b9e0-4680-b8cb-b4f36033eb10
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: fiz@powiatlowicki.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań a także udzielanie odpowiedzi przez Wykonawcę. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl .
8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki
stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to
250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia ze względu na ograniczoną liczbę znaków niniejszego niniejszego pola (maksymalna długość pola 4000)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia ze względu na ograniczoną liczbę znaków niniejszego niniejszego pola (maksymalna długość pola 4000)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIZ.272.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku.
2. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, jakościowych, gotowy do użytkowania bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych zakupów inwestycyjnych (posiadający wszelkie akcesoria niezbędne do użytkowania), nie posiadał żadnych śladów użytkowania, spełniał wymagania obowiązujących norm i przepisów prawa oraz nie był przedmiotem praw osób trzecich. Nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych, demonstracyjnych.
3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, dokumentację techniczno-rozruchową, karty gwarancyjne oraz wszelkie inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji i skutecznego zarejestrowania przedmiotu zamówienia wraz z dostawą urządzeń.
4. Miejsce dostawy:
Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
34223300-9 - Przyczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami i ich wagami:
2.1. Kryterium A: cena
Waga kryterium 60%
Punkty w Kryterium A będą obliczane wg wzoru:
Cena najniższa / Cena oferty badanej x 100 x waga = suma punktów
2.2. Kryterium B okres gwarancji
Waga kryterium 40%
Kryterium B będzie obliczane wg wzoru:
Oferowany okres gwarancji oferty badanej / Najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych x 100 x waga = suma punktów.
Zamawiający przyjmuje do oceny w ww. kryterium ceny brutto.
3. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny tej oferty w kryterium B okres gwarancji równy 48 miesięcy. Gwarancja dotyczy całego zakresu zamówienia.
4. Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku określenia przez Wykonawcę okresu gwarancji ułamkiem, Zamawiający zaokrągli podaną wartość w dół do najbliższej liczby całkowitej i otrzymaną wartość podda ocenie.
5. Zaoferowanie minimalnego wymaganego przez Zamawiającego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące nie będzie punktowane. Oferta z okresem gwarancji równym 24 miesiące otrzyma 0,00 punktów w kryterium „okres gwarancji”. W przypadku oceny takiej oferty nie zostanie zastosowany wzór, o którym mowa w pkt. 2.2.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Łączna punktacja Wykonawcy będzie obejmować sumę punktów uzyskanych w kryteriach A i B.
8. W przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z możliwości negocjacji i Wykonawca na zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej, złoży taką ofertę zawierającą nową, niższą cenę i/lub dłuższy okres gwarancji, ocenie podlegać będzie oferta Wykonawcy złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu z uwzględnieniem zmiany ceny i/lub okresu gwarancji wynikającej z oferty dodatkowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W terminie składania ofert należy złożyć:1.1. ofertę ,
1.2. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika,
1.3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólnie,
1.4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa pkt 1.4, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Wykonawca (jeśli dotyczy) przedstawia odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazuje w ofercie dane bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, umożliwiające dostęp do nich.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3 należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie o reprezentowania Wykonawcy.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w formularzu ofertowym należy zaznaczyć, że oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oraz wskazać Pełnomocnika do ich reprezentowania wraz z załączeniem pełnomocnictwa.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków niniejszego pola (maksymalna długość pola 4000) Zamawiający określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Załączniku nr 1 do SWZ udostępnionym na stronie prowadzonego postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69c89dcf-b9e0-4680-b8cb-b4f36033eb10 widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oprócz podstaw wykluczenia Wykonawców określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje również wykluczenie na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącychochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)
2. Zamówienie jest finansowane w ramach zadnia pn.: „Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łowickiego w zakresie zadań własnych” objętego planem dotacji celowej z budżetu państwa (umowa Nr WBiZK/269/2025/W z dnia 14.10.2025 r.) - obszar 2 „Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”.
3. Postanowienia niniejszego ogłoszenia dotyczą również Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 23 grudnia 2025 roku. Mając na uwadze art. 436 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający informuje, iż wskazanie końcowej daty wykonania wynika z faktu, iż przedmiotowe zadanie finansowane jest ze źródeł zewnętrznych i wymaga poczynienia z góry założeń dotyczących czasu realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Dostawa nowego mobilnego zespołu prądotwórczego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie powiatu łowickiego
- ZAKUP I DOSTAWA MOBILNYCH AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do Zmian Klimatu dla Miasta Łowicza
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Łowickiego wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawy produktów nabiałowych, jaj konsumpcyjnych oraz tłuszczy spożywczych do Zakładu Karnego w Łowiczu"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Doposażenie w agregaty prądotwórcze w ramach zadania pn. Realizacja programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie Gminy Miasto Zgierz
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





